Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024

«Δεν είναι η πρώτη φορά»: Οι μηχανοδηγοί αποκαλύπτουν και δεύτερο συμβάν με τρένα στην Κατερίνη

 «Δεν είναι η πρώτη φορά»: Οι μηχανοδηγοί αποκαλύπτουν και δεύτερο συμβάν με τρένα στην Κατερίνη. Η επιστολή – κόλαφος στη σκιά της παραλίγο τραγωδίας στην Πιερία
• Πώς η παρέμβαση του μηχανοδηγού αποσόβησε ατύχημα.

Κυριαρχεί στην επικαιρότητα η αποκάλυψη πως τη Δευτέρα αποφεύχθηκε σχεδόν την τελευταία στιγμή ακόμη μια σιδηροδρομική τραγωδία, αυτή τη φορά έξω από την Κατερίνη, χάρη στην παρέμβαση και επικοινωνία μεταξύ των μηχανοδηγών

Ο ΟΣΕ αναγκάστηκε να ενημερώσει για το περιστατικό το κοινό μετά τη δημοσιοποίηση του συμβάντος κι έσπευσε να ενημερώσει πως πραγματοποιεί έρευνα για το τεχνικό λάθος. Αποκαλυπτική, ωστόσο, είναι η επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης με αποδέκτες τις διοικήσεις του ΟΣΕ, της Hellenic Train, του  ΕΟΔΑΣΑΜ και της ΡΑΣ που εστάλη σήμερα. 

Σε αυτή οι μηχανοδηγοί αποκαλύπτουν ότι δεν είναι η πρώτη φορά που καταγράφεται συμβάν στην περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού Κορινός, καθώς ένα ανάλογο περιστατικό σημειώθηκε και στις 16 Δεκεμβρίου 2023 και πάλι αποφεύχθηκε ατύχημα χάρη στην έγκαιρη παρέμβαση του μηχανοδηγού που ακινητοποίησε την αμαξοστοιχία.

Στην επιστολή αναφέρεται χαρακτηριστικά: Το περιστατικό αυτό δεν είναι το πρώτο στην περιοχή του Σ.Σ. Κορινός αλλά το 2ο τον τελευταίο χρόνο καθώς σύμφωνα με αναφορά άλλου μηχανοδηγού, που έχει κατατεθεί στην Hellenic Train, στις 16.12.2023 εκτελώντας την αμαξοστοιχία 11595 ενημερώθηκε από τον σταθμό Πλατέως –τηλεφωνικά λόγω κακής ποιότητας επικοινωνιών- ότι η αμαξοστοιχία IC 53 έχει ακινητοποιηθεί εντός του Σ.Σ. Κορινού λόγω τεχνικού προβλήματος αλλά η ένδειξη κάλυψης του σταθμού ήταν λανθασμένα πράσινη, αντί για κόκκινη! Ο μηχανοδηγός τότε άμεσα στάθμευσε την αμαξοστοιχία αναμένοντας νεότερες εντολές του Τηλεδιοικητή.

Η Π.Ε.Π.Ε. υπογραμμίζει πως και τα δύο αυτά συμβάντα έχουν σημειωθεί «σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα» και ζητά να της κοινοποιηθεί το πόρισμα για το περιστατικό του περασμένου Δεκεμβρίου.

Ζητά, ακόμη, γραπτές απαντήσεις από τη διοίκηση του ΟΣΕ «αν καταγράφονται και είναι ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων στην περιοχή ελέγχου της.»

«Απαιτούμε την άμεση λήψη κανονιστικών μέτρων για την προστασία της ασφάλειας της κυκλοφορίας στην περιοχή και την κοινοποίηση των εγγράφως στο Σωματείο μας και όλους τους μηχανοδηγούς καθώς είναι αντιληπτό ότι αυτές οι αστοχίες από την πλευρά του ΟΣΕ μπορεί να οδηγήσουν σε νέες τραγωδίες» καταλήγει η επιστολή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου