Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 4 Μαρτίου 2025

5 χρόνια ΜΟΝΟ ρουσφέτια και τώρα φτάσαμε να συζητάμε το κλείσιμο

 
Απο τον Ιούλιο του 2019 μέχρι σήμερα το μόνο που πραγματικά έχει γίνει στον σιδηρόδρομο είναι τα ΔΕΚΑΔΕΣ ρουσφέτια για τοποθετήσεις, προσλήψεις κτλπ.

ΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑ
την προσπάθεια της Διοίκησης του ΟΣΕ να δώσει Ευρωπαϊκή άδεια μηχανοδήγησης σε όσους δεν κατείχαν απολυτήριο Λυκείου το 2022 και την τροπολογία που ψήφισε το καλοκαίρι του 2022  η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Το θέμα  πάγωσε μετά την παρέμβαση του Σωματείου των Μηχανοδηγών και την επιστολή της ALE στην Ευρωπαία Επίτροπο που εξέθεσε την χώρα μας.

ΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑ το πογκρόμ διώξεων σε βάρος εργαζομένων και  για τις  πολιτικές τους απόψεις, την τελευταία περίοδο.

ΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑ τους ουρανοκατέβατους σωσίες. 

ΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑ ότι η Κρατική χρηματοδότηση είχε μετατραπεί σε εργαλείο άσκησης Διοίκησης , πόσες φορές σε επίσημες συζητήσεις με Σωματεία δεν είχε ειπωθεί η παρεμβατικότήτα χάρην αυτής ; 

ΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑ ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ που προκηρύχτηκε τον Γενάρη του 2022 ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί και ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ. 

Και επειδή ενόχλησε το "ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ" να ξέρουν ορισμένοι ότι ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΑ. 

Γιατί όσοι στήριξαν την  πολιτική διάλυσης του σιδηροδρόμου την τελευταία περίοδο, αυτήν την πολιτική που μας οδήγησε  στο έγκλημα στα Τέμπη και ονοματεπώνυμο έχουν και ευθύνες έχουν.

Είμαστε βέβαιοι ότι κάποιοι  θα πανηγυρίζουν κιόλας, αν  κλείσει ο σιδηρόδρομος μόνο στον άξονα Αθήνας -Θεσσαλονίκης για τα επιβατικά τρένα και όχι στο σύνολο του.

Γιατί μέχρι και για αυτό τους έχουμε ικανούς. Να πανηγυρίζουν γιατί έκλεισε ο σιδηρόδρομος. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου