Το στέκι της έλξης καλεί την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, το δευτεροβάθμιο όργανο εκπροσώπησης μας των σιδηροδρομικών δηλαδή, να απαντήσει στον κ. Γραμματίδη άμεσα και δημόσια. Στην τοποθέτηση του ο πρώην Πρόεδρος του ΟΣΕ επί της ουσίας αναφέρθηκε σε ζητήματα που ήταν "κόκκινη γραμμή" διαχρονικά για το συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο.
Μίλησε δηλαδή έμμεσα για απευθείας αναθέσεις στα έργα λόγω του...κατεπείγοντος ( Τροποποίηση του νόμου 4412....), κατάτμηση των έργων, προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ και συμβούλους απο το εξωτερικό που θα βοηθήσουν τάχα να αναταχθεί ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος.
ΔΕΝ μπορεί να γνωρίζουμε πόσες και ποιες είναι τελικά οι εξαρτήσεις που μπορεί να υπάρχουν στο συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο, αλλά πρέπει η ΠΟΣ να δώσει μια σαφή απάντηση.
Συμφωνεί ή όχι με τις προτάσεις αυτές που εντέλει απαξιώνουν και το στελεχιακό δυναμικό του ΟΣΕ;
Συμφωνεί ή όχι με το λουκέτο στον σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕ ;
Για πoιο λόγο τα έργα δεν προχώρησαν 2 χρόνια. Για να γίνουν όλα στον βωμό του "κατεπείγοντος";
Γιατί δεν έχει προχωρήσει ακόμα η ενεργοποίηση της νέας εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΑΕ»
Ο σιδηρόδρομος ούτε κατατμήσεις έργων χρειάζεται, ούτε αδιαφανείς διαδικασίες, ούτε τεχνοκράτες απο τας Ευρώπας, που θα προσφέρουν τάχα στο έργο ανάταξης του.
Γνωρίζουμε πολύ καλά και γνωρίζουν όλοι πως λειτουργεί το σύστημα στην Ελλάδα και για να αλλάξει αυτό χρειάζεται ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ.
ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΛΟΙ ότι η Ελληνική Κοινωνία παρακολουθεί τα πάντα.
Και κάτι τελευταίο.
Προκαλεί αλγεινή εντύπωση η απουσία της παραμικρής αναφοράς στην αναγκαιότητα συμμετοχής των εργαζομένων στον διάλογο για την ανάταξη των σιδηροδρόμων.
Αλλά αυτή είναι και η ΑΠΤΗ απόδειξη της απαξίωσης της εκπροσώπησης μας, σε Δευτεροβάθμιο Επίπεδο.
Φαίνεται πως οι εργαζόμενοι ήταν χρήσιμοι μόνο για την "σύσταση ΜΚΕ".
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου