Όπως λέμε και στην καθομιλουμένη, η "μπάλλα βρίσκεται στο γήπεδο του εργοδότη" καθώς έχει κληθεί να αποφασίσει αν θα συνεχιστούν οι διακρίσεις σε αιτήματα του προσωπικού και η έλλειψη διαλόγου απο συγκεκριμένες δομές λόγω προσωπικής εμμονής στελεχών ή αν θα δοθεί λύση στο ΣΕΠΕ (με ότι αυτό συνεπάγεται) σε ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί πολλούς συναδέλφους και προκαλεί πολλές δικαιολογημένες διαμαρτυρίες.
Είναι γνωστό πως τα συνδικάτα δεν επιδιώκουν την σύγκρουση, αλλά αναγκάζονται σε αυτήν όταν δεν υπάρχει διάλογος, όπως εξίσου γνωστό είναι ότι σχεδόν στην απόλυτη πλειοψηφία και ε όλες τις περιπτώσεις προσφυγών στο ΣΕΠΕ, χαμένοι βγήκαν οι εργοδότες.
Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου