Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Ανακοίνωση ΠΟΣ για 24ωρη απεργία 1.12.2012

Ανακοίνωση της  Π.Ο.Σ. για την αυριανή 24ωρη απεργία .
Με σύνθημα όλοι μαζί μπορούμε  η ΠΟΣ καλεί τους σιδηροδρομικούς να δώσουν  αύριο το παρόν στην απεργιακή συγκέντρωση. Στις 10 το πρωί  στα γραφεία της ΠΟΣ στην Κάνιγγος η προ συγκέντρωση .
Όλοι οφείλουμε να δώσουμε το παρόν στον αγώνα  για την ανατροπή αυτής της πολιτικής !

Παρέμβαση Π.Ο.Σ. για Μισθολόγιο – Μείωση Προκαταβολής.

Αργά χθες το βράδυ, πραγματοποιήθηκε παρέμβαση από την Π.Ο.Σ. στις Διοικήσεις των εταιριών για την εφαρμογή του μισθολογίου από 01/11/2011 και την μείωση του 10% στην προκαταβολή του Δεκεμβρίου που αποφασίστηκε χθες.  H έκδοση της προκαταβολής από το λογιστήριο έχει παγώσει.
Tελικά αύριο δεν θα πληρωθούμε , αφού οι Διοικήσεις περίμεναν οδηγίες από το Υπουργείο μετά την παρέμβαση τη ΠΟΣ .
Η μισθοδοσία μετακινείται  για την Παρασκευή  .
Σύμφωνα με πληροφορίες , το απόγευμα είχαν κληθεί οι Διοικήσεις όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς στο Υπουργείο Υποδομών , με θέμα το μισθολόγιο και την εφεδρεία .
Για οτιδήποτε νεώτερο θα υπάρξει άμεση ενημέρωση.

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Εφαρμογή του Μισθολογίου - Μειωμένη Προκαταβολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Κατά παράβαση της υπογραφής της (με την από τις 23/04/2011 ΣΣΕ), η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρά στην εφαρμογή του Ενιαίου Μισθολογίου από 01/12/2011.  Έτσι η προκαταβολή του Δεκεμβρίου την Πέμπτη θα είναι μειωμένη κατά 10% σε όλους.
Δεν υπάρχει κάτι νεώτερο για αντιδράσεις από τα Σωματεία στην παράνομη αυτή ενέργεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.  Αναμένουμε τις ενέργειες της ΠΕΠΕ αφού η εφαρμογή του Μισθολογίου θα σημάνει μείωση που θα ξεπερνά το 40% στις αποδοχές των Μηχανοδηγών.

Ανακοίνωση ΣΕΚ




Δημοσιεύουμε σημερινή ανακοίνωση της ΣΕΚ .Κλικ στις εικόνες.





 

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Μια αποτυχημένη συνταγή ΔΕΝ επαναχορηγείται

Το στέκι δημοσιεύει αναλυτικά τα στοιχεία που παρέδωσε η Π.Ε.Π.Ε. στον Υπουργό Μεταφορών κ. Βορίδη και αναδεικνύουν την μεγάλη έλλειψη προσωπικού που υπάρχει στον κλάδο της έλξης και που μεγιστοποιήθηκε με την πολιτική των μετατάξεων που εφήρμοσε η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου(Ρέππας - Τσιόκας )  σε αγαστή συνεργασία με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αδιαφορώντας τόσο για την ύπαρξη όσο και για την  αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας .Τις τελευταίες ημέρες συνεχώς καταργούνται τρένα -κυρίως εμπορικά - αφού μηχανοδηγοί ΔΕΝ υπάρχουν .Στην αγωνία της η Διοίκηση να δικαιολογήσει  την παταγώδη αποτυχία της οριζόντιας πολιτικής της την τελευταία διετία ,

Προχωράει το μισθολόγιο ;

Σύμφωνα με πληροφορίες οι Διοικήσεις των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ έχουν δώσει εντολή στις Υπηρεσίες να προχωρήσουν άμεσα και από 1.11.2011 την εφαρμογή του μισθολογίου που θα σημάνει δραματική μείωση των αποδοχών όλων των σιδηροδρομικών.
Η προκαταβολή την Πέμπτη θα καταβληθεί κανονικά , ενώ η εφαρμογή του μισθολογίου αναμένεται να γίνει την 1.1.2012 με αναδρομική ισχύ για τους 2 προηγούμενους μήνες .
Στα γραφεία της Π.Ο.Σ. σήμερα υπήρχε έντονη κινητικότητα με τις Νομικές Υπηρεσίες να ετοιμάζουν την υπερασπιστική γραμμή των σιδηροδρομικών , αλλά και με το γενικότερο κλίμα να μαρτυρά ότι η εφαρμογή του μισθολογίου και η κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων θα οδηγήσει σε μετωπική σύγκρουση το συνδικάτο με τις Διοικήσεις των εταιρειών και την Κυβέρνηση .
Τέλος κανένα νεότερο (επίσημα ) δεν υπάρχει για την εφεδρεία .Μόνο φήμες που δεν έχουμε καμία διάθεση να αναπαράγουμε , εντείνοντας περισσότερο την αγωνία των συναδέλφων.
Για οτιδήποτε νεώτερο το στέκι θα ενημερώσει άμεσα.

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Τώρα θυμούνται τις συγκοινωνίες ....

Την αποτυχία τους να βοηθήσουν τους εργαζομένους στις συγκοινωνίες ομολογούν τρεις βουλευτές «φίρμες» του ΠΑΣΟΚ .
Έτσι, αφού πρώτα ψήφισαν τον νόμο για την εργασιακή εφεδρεία χωρίς να προβάλουν καμία αντίρρηση, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρ. Πρωτόπαπας και οι Δ. Κουσελάς και Αν. Μακρυπίδης θυμήθηκαν ότι είχαν καταθέσει τροπολογία με την οποία ζητούσαν την εξαίρεση των εργαζομένων σε αστικές συγκοινωνίες και ΟΣΕ. 

Χωρίς πετρέλαιο θέρμανσης περιφερειακά μηχανοστάσια

Χωρίς πετρέλαιο θέρμανσης έχουν μείνει περιφερειακά μηχανοστάσια , παρά τις εκλύσεις των τοπικών μηχανοστασιαρχών προς την Κεντρική Διοίκηση .
Τα γραφεία στην Καρόλου είναι ζεστά κύριοι της Διοίκησης , τα μηχανοστάσια που είναι στο ύπαιθρο και οι μηχανοδηγοί δεν φταίνε σε τίποτα να μένουν χωρίς θέρμανση (ιδιαίτερα τις βραδυνές ώρες το πρόβλημα είναι μεγάλο )εξαιτίας της αναισθησίας κάποιων υπευθύνων .Και λέμε αναισθησία γιατί το θέμα χρονίζει και πλησιάζει ο Δεκέμβρης και ακόμα πετρέλαιο  δεν είδαν .
Λάρισα , Λειανοκλάδι αλλά και τα άλλα μηχανοστάσια στην περιφέρεια περιμένουν τα τζιμάνια της Καρόλου  .
Ελπίζουμε  το θέμα άμεσα να λυθεί και  μην χρειαστεί να επανέλθουμε για τους υπεύθυνους - ανεύθυνους για αυτήν την κατάντια .

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Δελτίο Τύπου ηλεκτροδηγών ΣΤΑ.ΣΥ.


Δημοσιεύουμε το δελτίο τύπου των σωματείων των ηλεκτροδηγών στην ΣΤΑ.ΣΥ για τις απεργίες που προκήρυξαν τις επόμενες μέρες με κύριο αίτημα την υπογραφή ΣΣΕ , κανονισμού εργασίας και την μη εφαρμογή του μέτρου της εφεδρείας .
Από τον περασμένο Ιούλιο, η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. εφαρμόζοντας τις διατάξεις του ν. 3920/2011 περί σύναψης Σ.Σ.Ε.

Σε στάσεις εργασίας προχωρούν το Σαββατοκύριακο οι ηλεκτροδηγοί του Μετρό, του ΗΣΑΠ και του Τραμ

Σε στάσεις εργασίας μέσα στο Σαββατοκύριακο θα προχωρήσουν οι ηλεκτροδηγοί της ΣΤΑΣΥ ΑΕ (Μετρό - Τραμ - Ηλεκτρικός), διαμαρτυρόμενοι για το ενιαίο μισθολόγιο, την μη υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας και την εργασιακή εφεδρείας.
Δηλώνουμε την αλληλεγγύη μας στους συναδέλφους .
Οι συλλογικές συμβάσεις δεν καταργούνται , η εφεδρεία - απόλυση δεν θα περάσει.

1η ΔΕΚΕΜΒΡΗ - 24ωρη Γενική Απεργία ΓΣΕΕ


 1η ΔΕΚΕΜΒΡΗ - 24ωρη Γενική Απεργία ΓΣΕΕ

Αγωνιστική απάντηση δίνουν τα συνδικάτα στην συνεχιζόμενη αντεργατική πολιτική των εφεδρειών = απολύσεων, της περικοπής και ανατροπής των ασφαλιστικών δικαιωμάτων και των ΒΑΕ καθώς και των νέων φορολογικών βαρών κατά των εργαζομένων.
Αντιδρώντας στα νέα σκληρά μέτρα λιτότητας και περικοπής των κοινωνικών παροχών που περιλαμβάνει ο προϋπολογισμός του 2012, κατ’ απαίτηση του μνημονίου, η Εκτελεστική Επιτροπή της ΓΣΕΕ αποφάσισε την πραγματοποίηση 24ωρης Γενικής απεργίας την Πέμπτη 1η Δεκεμβρίου 2011 και συλλαλητήριο στις 11πμ στο Πεδίον του Αρεως.

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Χαράτσι και δια ροπάλου: Επέμβαση ΜΑΤ στην κατάληψη της ΓΕΝΟΠ

Η σύλληψη του Ν. Φωτόπουλου και των άλλων συνδικαλιστών , δείχνουν ότι ο συνδικαλισμός την εποχή του μνημονίου βρίσκεται στο απόσπασμα.
Δείτε το Video με τον πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ να αναφέρεται σήμερα το πρωί στο δίκαιο του αγώνα των εργαζομένων της ΔΕΗ .
Χρήση βίας ενάντια σε αυτούς που αγωνίζονται για την κατάργηση του άδικου τέλους ακινήτων .
Η απάντηση στην τρομοκρατία τους πρέπει να είναι η συνέχιση του αγώνα
Δημοσιεύουμε και το δελτίο τύπου της ΓΣΕ και της Π.Ο.Σ.

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Η νέα λίστα με τα ΒΑΕ - Μέσα οι μηχανοδηγοί

Δόθηκε σήμερα στην δημοσιότητα η λίστα με τα επαγγέλματα που εντάσσονται στα ΒΑΕ .
Όπως το στέκι είχε ενημερώσει ο κλάδος έλξης εντάσσεται στην νέα λίστα με την ειδικότητα των οδηγών μέσων σταθερής τροχιάς .
Διαβάστε εδώ όλη την νέα λίστα
                                                       http://goo.gl/6EzeE

που ισχύει αναδρομικά απο 1.11.2011 .Στο άρθρο 50 αυτό που μας αφορά .
Αναμφίβολα μια επιτυχία για την ΠΕΠΕ , μια δικαίωση για τον κλάδο , η πραγματοποίηση  ενός αιτήματος που χρόνιζε . 

Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Σιδηροδρομικών Αττικής


Ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής Σιδηροδρομικών Αττικής .

Κλικ στην εικόνα .

24η μέρα απεργίας στην Χαλυβουργία - 4η μέρα κατάληψης του κέντρου πληροφορικής από την ΓΕΝΟΠ

Μετά από 24 μέρες θυμήθηκαν τα ΜΜΕ να αναφερθούν στο θέμα των απεργών στην Χαλυβουργία .Για 4η μέρα συνεχίζεται και η κατάληψη της ΓΕΝΟΠ στο κέντρο πληροφορικής έχοντας μπλοκάρει το σύστημα , με αποτέλεσμα να μην μπορούν να γίνονται συναλλαγές στα καταστήματα ....Στις 1 το μεσημέρι σήμερα συναυλία αλληλεγγύης στο χώρο της κατάληψης(Μεσογείων 194).
Δηλώνουμε και πάλι αλληλέγγυοι στους απεργούς και στους καταληψίες 
Διαβάζουμε στον σημερινό ηλεκτρονικό τύπο ......

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Απεργία διαρκείας στους Βουλγαρικούς σιδηροδρόμους


Απεργιακές κινητοποιήσεις διαρκείας, από την ερχόμενη Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, κήρυξε σήμερα το συνδικάτο των εργαζομένων στον δημόσιο οργανισμό "Βουλγαρικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι" (BDJ).  Σύμφωνα με τον πρόεδρο του συνδικάτου Πέταρ Μπούνεφ, η κινητοποίηση αυτή, στο... πλαίσιο της οποίας δεν θα κινείται κανένα τρένο στη χώρα, από τις 8 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα, είναι επιβεβλημένη, εξαιτίας των σχεδίων της διοίκησης του οργανισμού- μεταξύ άλλων- για την απόλυση δύο χιλιάδων μελών του προσωπικού.

Συνάντηση ΠΕΠΕ με Υπουργό Υποδομών

Πραγματοποιήθηκε σήμερα συνάντηση της ΠΕΠΕ με τον Υπουργό Μεταφορών κ. Βορίδη.
Τα θέματα της συνάντησης αφορούσαν την εργασιακή εφεδρεία , το μισθολόγιο και το οργανόγραμμα.

Νέα Προσφυγή ΓΣΕΕ στη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ILO)


Με επείγουσα επιστολή της στις 18/11/2011 η Γ.Σ.Ε.Ε. κατέθεσε συμπληρωματική Προσφυγή στη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας κατά των νέων μέτρων του νόμου 4024/2011, που παραβιάζουν βάναυσα τα θεμελιώδη συλλογικά δικαιώματα των εργαζομένων που προστατεύονται από τις Διεθνείς Συμβάσεις Εργασίας.
Η νέα Προσφυγή εντάσσεται στη διαδικασία που ήδη από τον Ιούλιο του 2010 έχει ξεκινήσει η Συνομοσπονδία καταγγέλλοντας τις παραβάσεις μιας σειράς Διεθνών Συμβάσεων Εργασίας με τα νομοθετικά μέτρα της κυβέρνησης για την εφαρμογή του μηχανισμού δανεισμού της χώρας.

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Ανακοίνωση Π.Ο.Σ.

ΟΧΙ στην εφεδρεία - Δεν συμμετέχουμε στην παρανομία  
Η ΠΟΣ σε σημερινή της ανακοίνωση με τον παραπάνω τίτλο προειδοποιεί τις Διοικήσεις των εταιρειών του Ομίλου για το παράνομο των ενεργειών τους γύρω απο το θέμα της εφεδρείας και τις καλεί να αποσύρουν άμεσα τις εγκυκλίους που κυκλοφόρησαν την προηγούμενη Παρασκευή καλώντας - όπως είχε γράψει και  το στέκι - τους συναδέλφους να μην συμμετέχουν στην παράνομη εγκύκλιο και σε κάθε περίπτωση να μην δεσμευτεί κανείς δηλώνοντας στοιχεία που θα χρησιμοποιηθούν σε βάρος του .
Τέλος στην ανακοίνωση αναφέρεται και ότι στο χώρο του σιδηροδρόμου υπάρχει υπογεγραμμένη συλλογική σύμβαση εργασίας η οποία ισχύει μέχρι 31-12-2011.
Διαβάστε όλη την ανακοίνωση >

Εξώδικο ΠΟΣ για την εφεδρεία

Δημοσιεύουμε το εξώδικο που απέστειλε σήμερα η Π.Ο.Σ. για το θέμα της εφεδρείας σε ΟΣΕ , ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς και σε 4 Υπουργεία (Οικονομικών - Εργασίας - Υποδομών - Διοικητικής Μεταρρύθμισης)

Ψήφισμα συμπαράστασης στους απεργούς της Χαλυβουργικής

Σχεδόν 20 μέρες συνεχόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων συμπληρώνονται από τους εργαζόμενους στην Χαλυβουργική που αντιδρούν στο εκβιαστικό δίλημμα της εργοδοσίας για οριζόντια μείωση μισθών ή απολύσεις .
Με ψήφισμα της η ΠΟΣ χαιρετίζει την απόφαση για την κλιμάκωση του αγώνα τους .
Η ενοποίηση των κοινωνικών ομάδων και των εργαζομένων είναι αυτό που τρομάζει το σύστημα και η ΠΟΣ δηλώνει την αλληλεγγύη των σιδηροδρομικών .

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

INFOWAR-ΤΡΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΡΑΧ





O Δεληγιάννης κι ο Τρικούπης
Οι αμερικάνικοι σιδηρόδρομοι
και το πλέον θρυλικό τραγούδι της αμερικάνικης ύφεσης του 1930
1840 ποια ηταν η μεγαλύτερη φούσκα;
Τα μέσα της δεκαετίας του 50 και ο πολεμος ενάντια στα μέσα τροχιάς
Η περίφημη συνωμοσία της GENERAL MOTORS
Η αποκήρυξη των τρένων
Η ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου και τα αποτελέσματά της απο τον Άρη Χατζηστεφάνου στο infowar όταν ακόμη παιζόταν στο ΣΚΑΙ ...

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Ανακοίνωση ΠΕΠΕ



Σημερινή ανακοίνωση της ΠΕΠΕ για το θέμα της εργασιακής εφεδρείας .

Κλικ στην εικόνα .

Αποτελέσματα σημερινής συνάντησης σωματείων - ΠΟΣ

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η σύσκεψη με τα σωματεία που διοργάνωσε η ΠΟΣ για το θέμα της εργασιακής εφεδρείας .Τις επόμενες ώρες αναμένεται ανακοίνωση της Ομοσπονδίας που θα καλεί τους εργαζομένους να μην υπογράψουν τα έντυπα για την εφεδρεία .
Το κύριο μήνυμα της  ανακοίνωσης που αποτελεί και τον πυρήνα της σημερινής απόφασης , θα είναι να  μην συμμετέχουν οι σιδηροδρομικοί στην παράνομη εγκύκλιο που ζητά δηλώσεις του Ν.1599/86 και σε κάθε περίπτωση να μην δεσμευτούν δηλώνοντας στοιχεία που θα χρησιμοποιηθούν σε βάρους τους .
Για το θέμα του μισθολογίου , άποψη είναι ότι ισχύει η υπογεγραμμένη σύμβαση μέχρι 31.12.2011 και θα υπάρξει αγώνας για να συνεχιστεί ο θεσμός των συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
Απο την ΠΕΠΕ παρευρέθηκαν , ο Πρόεδρος Θεοδωρόπουλος Ε. , ο Γ. Γραμματέας Τουρλής Βασίλης και το μέλος του ΔΣ Γενιδούνιας Κώστας .

Οι νέοι μισθοί σε ΔΕΚΟ- Άγριο ψαλίδι

Στο καθορισμένο για το Δημόσιο ύψος προσαρμόζονται οι μισθοί των εργαζομένων σε ΔΕΚΟ και δημοτικές επιχειρήσεις. Από την εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών (την έχει δημοσιεύσει από χτες το στέκι σε άλλη ανάρτηση  http://goo.gl/YCege )  προκύπτει ότι οι περικοπές θα κυμανθούν μεταξύ 35% και 40%. Θα ισχύσουν αναδρομικά από 1ης Νοεμβρίου.
Δραστικό ψαλίδι με αναδρομική ισχύ από 1ης Νοεμβρίου για τις αμοιβές.
Το πρώτο χρόνο οι μειώσεις δεν θα μπορούν να υπερβαίνουν το 25% των αποδοχών
Η προσαρμογή των νέων αμοιβών στις ΔΕΚΟ (εκτός των εισηγμένων εταιρειών στο χρηματιστήριο) θα υπολογιστεί στη βάση δύο σημαντικών παραμέτρων:
Αναδημοσιεύουμε από τον σημερινό τύπο

Νόμιμη έκρινε το ΣΤΕ την εργασιακή εφεδρεία στις ΔΕΚΟ

Νόμιμο κρίθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος του υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κων. Ρόβλια.

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Ενημερωτικό σημείωμα της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα για την εργασιακή εφεδρεία

Ενημερωτικό σημείωμα της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού τομέα προς τις πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις ΔΑΚΕ με οδηγίες προς σωματεία και εργαζόμενους .

Εγκύκλιος για το μισθολόγιο στις ΔΕΚΟ

Τα άσχημα νέα συνεχίζονται ....Δημοσιεύουμε την εγκύκλιο που εκδόθηκε σήμερα (18/11/2011)για την ένταξη των ΔΕΚΟ στο νέο μισθολόγιο από 1.11.2011.

Η εγκύκλιος απο την Δ/νση Προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ



Η εγκύκλιος που απέστειλε μόλις η Διεύθυνση Προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς όλες τις Δ/νσεις για την εργασιακή εφεδρεία .
Σύμφωνα με πληροφορίες της τελευταίας στιγμής , σήμερα εκδόθηκε εγκύκλιος από το Υπουργείο Οικονομικών για το μισθολόγιο .Δυστυχώς τα πρώτα νέα δεν είναι καλά και κάνουν λόγο για ένταξη απο 1.11.2011 στο νέο μισθολόγιο.

Τα σωματεία καλεί αύριο εκτάκτως στις 11 η ΠΟΣ

Τα Προεδρεία από όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία καλεί αύριο σε κοινή συνεδρίαση η ΠΟΣ στις 11 στα γραφεία στην Κάννιγγος  με κύριο θέμα την εργασιακή εφεδρεία.
Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο . .

Αντιδράσεις για τις δηλώσεις προϋπηρεσίας


Θύελλα αντιδράσεων από τους εργαζομένους ξεσήκωσαν από χθες οι υπεύθυνες δηλώσεις που πρέπει να υποβληθούν έως την ερχόμενη Δευτέρα (στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εγκύκλιος θα βγει τις επόμενες μέρες σύμφωνα με πληροφορίες   )και στις οποίες θα καταγράφεται η προϋπηρεσία τους στον ιδιωτικό τομέα.
Τις δηλώσεις ζητούν οι διευθύνσεις προσωπικού από υπαλλήλους με συμβάσεις αορίστου χρόνου στον στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα με στόχο να εντοπίσουν ποιοι χρειάζονται μέχρι και 2 χρόνια για να συνταξιοδοτηθούν ώστε να τεθούν σε εφεδρεία από την 1-1-2012. Σύμφωνα με την εγκύκλιο

Ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγών αφήνει ο κ. Βορίδης

Νέο σημερινό δημοσίευμα του Έθνους που επιβεβαιώνει την χτεσινή Καθημερινή .
Το δημοσιεύουμε όπως δημοσιεύουμε και την  δήλωση  του προέδρου των εργαζομένων στο συνδικάτο ΟΑΣΑ <<Στην πρώτη εφεδρεία αποσύρουμε οχήματα και κατεβάζουμε μπάρες. Η απόφαση είναι ειλημμένη ήδη σε γενική συνέλευση και δεν πρόκειται να αλλάξει>>.

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Βορίδης: Χρειάζονται παρεμβάσεις στην εφαρμογή της εφεδρείας

Με την ελπίδα οτι η δήλωση του νεόυ Υπουργού Υποδομών θα γίνει πραγματικότητα δημοσιεύουμε σημερινό άρθρο της Καθημερινής με τον παραπάνω τίτλο. Επισημένουμε για άλλη μια φορά οτι η εφαρμογή της εφεδρείας στο σιδηρόδρομο θα σημαίνει και κλείσιμό του.

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

17 Νοέμβρη .Αρνούμαστε να ξεχάσουμε.


Ένα σπάνιο βίντεο με τον Γιάννη Ρίτσο να διαβάζει την Ρωμιοσύνη στην πρώτη επέτειο της εξέγερσης του .

Επερωτήσεις του Μ. Τρεμόπουλου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Υπάρχουν και ορισμένοι πολιτικοί και πολιτικές δυνάμεις  που πραγματικά ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη του μέσου .Οι Οικολόγοι - Πράσινοι είναι μια από αυτές.

Με 2 επερωτήσεις του ο κ. Τρεμόπουλος φέρνει στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το θέμα της λεηλασίας και της εγκατάλειψης του τροχαίου υλικού και των υποδομών των Ελληνικών Σιδηροδρόμων (θέτοντας και αίτημα άμεσης διενέργειας ανοικτού διαγωνισμού για τις περιοχές που ο σιδηρόδρομος έχει κλείσει)  αλλά και το θέμα της λειτουργίας σιδηροδρόμου στην Κρήτη.
Στην ερώτηση του Μιχάλη Τρεμόπουλου τίθενται υπόψη της Κομισιόν οι εκτεταμένες λεηλασίες και καταστροφές, τόσο σε δίκτυα που έχουν διακόψει τη λειτουργία τους, όπως στην Πελοπόννησο, όσο και σε υποδομές που συνεχίζουν να λειτουργούν, όπως το κεντρικό μηχανοστάσιο της Αθήνας, στο Ρέντη, ενώ τίθεται και το ερώτημα αν μετά τις μετατάξεις το προσωπικό επαρκεί .
Με χαρά δημοσιεύουμε το mail που ήρθε πριν λίγο στο στέκι ....

Δελτίο Τύπου ΣΕΚ



Δημοσιεύουμε σημερινό Δελτίο τύπου της Σ.Ε.Κ.

Κλικ στην εικόνα 

Προχωρά η απελευθέρωση ΚΤΕΛ και σιδηροδρόμων


Σε τέσσερις μήνες θα πρέπει να παραδοθεί στο υπουργείο Υποδομών η μελέτη για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ, ανάδοχος της οποίας ανεδείχθη η ένωση εταιριών PLANET AE και DENCO Σύμβουλοι Μηχανικοί, έπειτα από σχετικό διαγωνισμό της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Μεταφορών (ΕΜΑ) με προϋπολογισμό 110.000 ευρώ (με ΦΠΑ).
 Παράλληλα, τον καθορισμό των κριτηρίων για την παροχή αδείας σιδηροδρομικής επιχείρησης επεξεργάζεται πλέον η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).

Προχωρά η εφεδρεία .

Το στέκι χτες δημοσίευσε την εγκύκλιο για την εργασιακή εφεδρεία .
           ο σύνδεσμος για τους αναγνώστες μας  http://goo.gl/583Ow
Δυστυχώς από ότι φαίνεται προχωρά μέχρι στιγμής και στον όμιλο ΟΣΕ , παρά το ότι η έλλειψη προσωπικού είναι εμφανής και πιθανή νέα απομάκρυνση συναδέλφων θα σημάνει σχεδόν το κλείσιμο του δικτύου.
Στο σημερινό Βήμα διαβάζουμε ότι ενεργοποιείται η εφεδρεία και ότι η ένταξη στο νέο καθεστώς θα λογίζεται σαν προαναγγελία απόλυσης αφού τα χρήματα που θα καταβάλλονται στους έφεδρους (...) θα καλύπτουν την αποζημίωση που θα δικαιούντο αν απολύονταν.
Αναλυτικά διαβάζουμε

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Ενίσχυση δρομολογίων

Τα Τέμπη κλείνουν και πάλι  λόγω εργασιών και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ανακοίνωση της γνωστοποιεί την ενίσχυση των αμαξοστοιχιών με επιπλέον βαγόνια τα Σαββατοκύριακα προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο αυξημένος όγκος επιβατών .
Θα δρομολογηθούν και επιπλέον προαστιακά δρομολόγια στο Λάρισα - Θεσσαλονίκη , μάλλον τις ημέρες του Σαββατοκύριακου .
                       http://trainose.gr/nea/enisxysi-dromologion-14-11-2011

Συνάντηση Βορίδη με διοικήσεις

Σύμφωνα με πληροφορίες ο νέος Υπουργός Υποδομών συναντήθηκε το Σαββατοκύριακο με τις Διοικήσεις των εταιρειών του ομίλου.
Δεν γνωρίζουμε το περιεχόμενο των συνομιλιών .
Επιπλέον ο κ. Βορίδης επανέφερε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Ιωάννη Πετρόπουλο που είχε απομακρύνει ο τέως Υπουργός κ. Ραγκούσης .

Θολή η εικόνα για την εφεδρεία

Σημερινό δημοσίευμα του Έθνους που επιβεβαιώνει την θολή εικόνα που υπάρχει για την εφαρμογή της εφεδρείας στον ευρύτερο δημόσιο τομέα .
Στο στενό δημόσιο τομέα άρχισε από σήμερα η αποστολή των σημειωμάτων σε όσους εντάσσονται σε καθεστώς εργασιακής εφεδρείας .
(H δική μας πληροφόρηση είναι ότι κάποια στιγμή τις επόμενες μέρες και αν δεν ευοδωθούν οι προσπάθειες για εξαίρεση των μεταφορών , θα ανακοινωθούν λίστες με όσους θα εντάσσονται στην εφεδρεία (όσοι συνταξιοδοτούνται τα επόμενα 2 χρόνια ).Θα δοθεί ένα περιθώριο 5 ημερών για να υπάρξουν ενστάσεις (υπάρχουν κάποια λάθη στα ΧΟΔ) και μετά η διαδικασία θα προχωρήσει .)
               http://goo.gl/583Ow ( σύνδεσμος για την εγκύκλιο )
Σύμφωνα λοιπόν με εγκύκλιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης

Εγκύκλιος για το μισθολόγιο

Χθεσινή εγκύκλιος του Υπουργείου Οικονομικών για το νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο .Την δημοσιεύουμε αφού αν ισχύσει το μισθολόγιο και στις ΔΕΚΟ η μισθοδοσία θα γίνεται με βάση αυτήν.Επιπλέον οι δικές μας πληροφορίες μέχρι στιγμής είναι ότι είναι θόλο το τοπίο γύρω από την  εφαρμογή του μισθολογίου , ( ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η εγκύκλιος δεν κάνει αναφορά για τις ΔΕΚΟ ) ενώ η  ΓΣΕΕ σε συνεργασία με τις Ομοσπονδίες προσπαθούν να μην εφαρμοστεί.
Θα ενημερώσουμε άμεσα για οποιαδήποτε εξέλιξη .

.....Στα 780 ευρώ ορίζει τον εισαγωγικό μισθό των υπαλλήλων στο Δημόσιο τομέα του βαθμού ΣΤ της κατηγορίας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης η εγκύκλιος του υπουργείου Οικονομικών για το νέο μισθολόγιο στο δημόσιο, και με βάση αυτό το ποσό διαμορφώνονται οι υπόλοιποι μισθοί.

H τρόικα δεν ζήτησε ποτέ την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων....

<<Oι συλλογικές συμβάσεις, σε επίπεδο επιχείρησης, θα πρέπει να συνεχίσουν να σέβονται την εθνική συλλογική σύμβαση ή άλλες διατάξεις που αφορούν τον κατώτατο μισθό» ανέφερε ο αρμόδιος Επίτροπος Απασχόλησης, Λάζλο Άντορ, σε απάντησή του προς τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Χουντή.
Άλλο ένα ζήτημα μείζονος ηθικής τάξης για την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ .
Θυμίζουμε ότι με το άρθρο 37 του πολυνομοσχεδίου καταργήθηκαν όλες οι κλαδικές συμβάσεις ανοίγοντας το δρόμο για μεγάλες μειώσεις μισθών τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα .

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Είναι καιρός να γνωριστούν οι θάλασσες με τους κινδύνους

Με μια επιστολή δέκα σελίδων με τον παραπάνω τίτλο  αποχωρεί από την Νέα Δημοκρατία ο πρώην υποψήφιος πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Κώστας Χατζής, ο οποίος είχε παίξει και πρωταγωνιστικό ρόλο στην κούρσα διαδοχής για την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας, βάζοντας μάλιστα και την μία από τις πενήντα υπογραφές υπέρ του προέδρου Αντώνη Σαμαρά.
Δημοσιεύουμε την επιστολή όπως θα κάναμε και με την άποψη κάθε νέου ανθρώπου που δεν έχει υπηρετήσει το σύστημα
Μια άκρως ενδιαφέρουσα άποψη.
                                   κλικ στο σύνδεσμο    http://goo.gl/4TDlG

ΔΕΝ υπάρχει κανένα νεότερο για την εφεδρεία .

Εν αναμονή των προγραμματικών δηλώσεων ΔΕΝ υπάρχει κανένα νεότερο για το θέμα της εργασιακής εφεδρείας .Κάποια ανώνυμα blogs το Σαββατοκύριακο διοχέτευσαν φήμες για εξαίρεση των εργαζόμενων στις αστικές συγκοινωνίες .Κανένα απο τα γνωστά ΜΜΕ ή site στο διαδίκτυο δεν έχει επιβεβαιώσει κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής .
Αντίθετα σήμερα στον Real fm και στον Νίκο Χατζηνικολάου , ο κ. Βορίδης άνοιξε το παράθυρο για σημαντικές αλλαγές στο σχέδιο της απελευθέρωσης των ταξί .
Δήλωσε επίσης (δυστυχώς) ότι όποια δέσμευση έχει αναλάβει  η χώρα θα εφαρμοστεί. 
Και το πολυνομοσχέδιο είναι μια από αυτές .
Ελπίζουμε να αναθεωρηθεί η άποψη του αυτή κατά την διάρκεια των προγραμτικών δηλώσεων της αντισυνταγματικά διορισμένης κυβέρνησης .(ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΛΑΟΣ )
Ακούστε τι είπε ο κ. Βορίδης στον real fm 97,8 
 

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Προαστιακός Πάτρας ....Μια ελπίδα για την επαναλειτουργία της ΣΠΑΠ


Όταν η τοπική κοινωνία αγκαλιάζει το τρένο , παρά την εγκατάλειψη του από την επίσημη Πολιτεία - κόντρα στις αποφάσεις  για κλείσιμο του σιδηροδρόμου όπου είναι δυνατό , μετάταξη των σιδηροδρομικών και απαξίωση μιας επένδυσης που κόστισε εκατομμύρια ευρώ στον Έλληνα πολίτη.
Φωτογραφία απο τον σταθμό της Πάτρας.
Η μεγάλη επιβατική κίνηση στον Προαστιακό εκεί δείχνει την ανάγκη της περιφέρειας για επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο που ανεύθυνοι και επικίνδυνοι τεχνοκράτες - νεογιάπηδες έκλεισαν στο όνομα της δήθεν μεταρρύθμισης υπέρ της εξυγίανσης των Ελληνικών Σιδηροδρόμων.

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Μάκης Βορίδης ο νέος Υπουργός Υποδομών

Και το όνομα αυτού Μάκης Βορίδης .Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ είναι ο νέος Υπουργός Υποδομών και Δικτύων .Εμείς του ευχόμαστε σαν εργαζόμενοι να κάνει το καλύτερο για τον σιδηρόδρομο και δημοσιεύουμε την εισήγηση του στην συζήτηση του Ν.3891 για την εξυγίανση των σιδηροδρόμων.Ο κ. Βορίδης ήταν ο βασικός εισηγητής απο το ΛΑ.ΟΣ. Μεταξύ άλλων είχε πεί <<Εγώ έχω εκπεφρασμένη άποψη γενικότερο γι’ αυτό που είναι ο δημόσιος τομέας. Εγώ πιστεύω στη συρρίκνωση του δημόσιου τομέα. Εγώ πιστεύω να περιορίσουμε τη λειτουργία του δημόσιου τομέα.>> 
Υφυπουργός παραμένει ο κ. Ι. Μαγκριώτης.
Διαβάστε όλη του την τοποθέτηση .....

Άρθρο του Γ. Δελαστίκ για τις πολιτικές εξελίξεις

Σε λίγες ώρες ανακοινώνεται η με αντισυνταγματικό τρόπο διορισμένη  μεταβατική κυβέρνηση , (και με την συναίνεση 3 κομμάτων , ΠΑΣΟΚ -ΝΔ - ΛΑΟΣ ) που θα αναλάβει να υλοποιήσει τις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης της 26ης Οκτωβρίου 2011 και να εφαρμόσει την οικονομική πολιτική που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές   .
Ένας από τους πιο έγκυρους πολιτικούς αναλυτές - καθημερινός χρήστης του Προαστιακού Αθήνας  αλλά και υποστηρικτής του σιδηροδρόμου - είναι ο δημοσιογράφος κ. Γ. Δελαστίκ .
 Ένα από τα  πολύ ενδιαφέροντα  κειμενά  του  για τις πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις είναι αυτό  με τίτλο <ευκαιρία για την Αριστερά > το οποίο και αναδημοσιεύουμε.

Eπιστολή Τερζόγλου Π.




Δημοσιεύουμε επιστολή του συνάδελφου Τερζόγλου με τίτλο <Πρωτοβουλία για νέο συνδικάτο>.


(Κλικ στις εικόνες για να διαβάσετε την επιστολή )


Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Ένας τραπεζίτης πρωθυπουργός σε χρεοκοπημένη χώρα

Σαν να βάζεις ένα διακινητή ναρκωτικών διευθυντή σε κέντρο απεξάρτησηs....
Το χρεοκοπημένο πολιτικό μας σύστημα γέννησε τελικά την λύση (σιγά που δεν θα την έβρισκε) ...
Με την συναίνεση 3 κομμάτων (ΠΑΣΟΚ -ΝΔ -ΛΑΟΣ) και της κ. Μπακογιάννη , πρωθυπουργός ο  κ. Παπαδήμος .
Στο ανακοινωθέν της Προεδρίας της Δημοκρατίας αναφέρετε ότι  <Υπό την Προεδρία του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια, συναντήθηκαν σήμερα ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αντώνης Σαμαράς και ο αρχηγός του ΛΑ.ΟΣ, Γ. Καρατζαφέρης.
Συμφωνήθηκε ότι το έργο της νέας κυβέρνησης είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης της 26ης Οκτωβρίου 2011 και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές.>

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Δήλωση Γεν. Γραμματέα Γ.Σ.Ε.Ε. Ν. Κιουτσούκη

Σημερινή δήλωση του Γεν. Γραμματέα της ΓΣΕΕ , Ν. Κιουτσούκη

Σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία

Σοβαρά προβλήματα και μεγάλες καθυστερήσεις έχει προκαλέσει η δολιοφθορά (που έγινε για πολλοστή φορά ) με το κόψιμο των καλωδίων της τηλεδιοίκησης στο Λειανοκλάδι , με αποτέλεσμα η κυκλοφορία να γίνεται σε μονή γραμμή από Λειανοκλάδι έως το Δομοκό ...
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι χτες οι καθυστερήσεις σε όλες τις βραδυνές αμαξοστοιχίες ξεπέρασαν την μιάμιση ώρα ....
Μέχρι στιγμής δεν έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα .
Για οτιδήποτε νεώτερο θα ενημερώσουμε ....

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Τι συνέβη στην Ιταλία

Ιδιωτικοποίησαν τους σιδηροδρόμους…

…στην Ιταλία πολύ πριν από την Ελλάδα
Αποτελέσματα; 

Κύριε ΔΙΚΑΜ τον 3911 τον ξέρετε ;

Το στέκι έχει την υποχρέωση να γνωρίσει στον κύριο Ρετσινά , Δ/ντη ΔΙΚΑΜ , τον νέο νόμο για την πιστοποίηση των μηχανοδηγών .Και αυτό γιατί δεν ζήτησε καν συγνώμη από τους συναδέλφους που θέλησε να περάσει ψυχοτεχνικά τεστ χωρίς καμιά δικαιολογία  .Μάλιστα η τελευταία  ιδέα  , αφού δεν πέρασε η προηγούμενη απαράδεκτη απόφαση , είναι να περάσουμε όλοι ψυχοτεχνικά τεστ .
                                 
     Ο νέος νόμος      http://goo.gl/klTBb(ευκαιρία να τον διαβάσουν και οι συνάδελφοι)

Στο άρθρο 31 προβλέπεται ποιες εξετάσεις και πότε περνάει το προσωπικό.
Για τον συμπαθή κατά τα άλλα ΔΙΚΑΜ δημοσιεύουμε και την ερμηνεία της λέξης εμπάθεια .
Εμπάθεια : έντονα αρνητικά συναισθήματαεχθρότηταπάθος εναντίον κάποιου.

Πορτογαλία: Κινητοποιήσεις των εργαζομένων παρέλυσαν τα μέσα μεταφοράς

Eπειδή η Πορτογαλία χρησιμοποιείται ευρέως για να μας πείσουν ότι εκεί η διαπραγμάτευση με το ΔΝΤ πήγε καλύτερα , διαβάστε τι έγινε εκεί σήμερα .Ποια είναι τα αιτήματα των σιδηροδρομικών που απεργούν και τι μειώσεις τους επέβαλε και εκεί η Τρόικα(στην αρχή με το μνημόνιο συνεργασίας που υπέγραψαν οι σοσιαλιστές και η κεντροδεξιά  με την Τρόικα πριν τις εγχώριες εκλογές  και σήμερα  μέσω της πρόσφατα εκλεγμένης κεντροδεξιάς κυβέρνησης που προσπαθούν οι εγχώριοι παπαγάλοι να μας πείσουν ότι επαναδιαπραγματεύθηκε εκεί  το μνημόνιο ) .(κατάργηση δώρων - μείωση μισθών συντάξεων).Φυσικά και εκεί οι σοσιαλιστές αποχώρησαν από την ψηφοφορία για να μην προκαλέσουν λέει πλήγμα στην Ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας.....
Η πολιτική του ΔΝΤ δεν διαπραγματεύεται . Συρρίκνωση και αν είναι δυνατό εξαφάνιση του δημοσίου τομέα με ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου.

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Συνεδρίαση Δ.Σ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ χωρίς εκπροσώπους εργαζομένων !!!

Το στέκι ενημερώνει ότι πλέον τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιρειών θα συνεδριάζουν μέχρι νεωτέρας χωρίς εκπροσώπους εργαζομένων πλέον! Σήμερα μάλιστα συνεδρίασε το Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (δεν έχουμε την ημερήσια διάταξη καθώς δεν απεστάλη πρόσκληση στον συνάδελφο Συρόπουλο).
Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έγιναν οι  διαδικασίες  που προβλέπει ο τελευταίος νόμος (εκλογή εκπροσώπου απευθείας από τους εργαζόμενους).Θυμίζουμε ότι είχαμε ενημερώσει για την εμπλοκή που είχε παρουσιαστεί στην διαδικασία εκλογών 2 μήνες πριν.Στο διάστημα αυτό προφανώς δεν έγινε καμιά ενέργεια και έτσι τα ΔΣ συνεδριάζουν χωρίς να ξέρουμε τι αποφασίζουν .
Σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο , θεωρούμε πως το θέμα θα πρέπει να επιλυθεί άμεσα .
Άμεσα καθώς δεν μπορούμε να διανοηθούμε νέες συνεδριάσεις χωρίς εκπρόσωπο μας .

Η κυβέρνηση των δωσίλογων της «εθνικής συνεννόησης» και τα καθήκοντα όλων μας.


Νομίζουμε ότι όλοι έχετε καταλάβει την αδυναμία που έχουν οι διαχειριστές του blog στο πρόσωπο του Δημήτρη Καζάκη .Δημοσιεύουμε χτεσινό του κείμενο με τίτλο 

Η κυβέρνηση των δωσίλογων της «εθνικής συνεννόησης» και τα καθήκοντα όλων μας.

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Επιτροπή για την επανεξέταση των χρόνων παράδοσης - παραλαβής .

Επιτροπή σύστησε ο ΔΙΚΑΜ , για την επικαιροποίηση των χρόνων παράδοσης και παραλαβής των Δ/Η και Α/Α , με πρόσχημα (....)την βελτίωση των συνθηκών εργασίας , της υποδομής (!!!!) των εγκαταστάσεων των μηχανοστασίων και τον εκσυγχρονισμό του τροχαίου υλικού !
Μέλη της επιτροπής είναι οι μηχανοστασιάρχες Καπετανάκης Χρήστος , Λέφας Δημήτρης , Οικονόμου Τριαντάφυλλος καθώς και οι μηχανικοί Καράκος Ιωάννης και Δήλμας Θωμάς .
Αναπληρωματικά μέλη έχουν οριστεί οι Κώτσας Άρης και Τρίμης Θανάσης .
Για οποιαδήποτε εξέλιξη θα σας ενημερώσουμε άμεσα .

Μην αργείτε θα ανοίξουν οι αγορές της Ασίας!!!!



Όλο το internet έχει λυσσάξει ! Να μην το πούμε και εμείς :
Τα χαμόγελα από τα κοράκια στις τηλεοράσεις , που θα χορτάσουν  με το αίμα εργαζομένων  , φανερώνουν τι μας περιμένει το προσεχές διάστημα .
Να συμφωνήσουν πριν ανοίξουν οι αγορές .Ποια δημοκρατία , ποιος λαός ...Οι αγορές !!!
Ντροπή για την ξεφτίλα μας .Αλλά αυτοί μας κυβερνούν 30 χρόνια , αυτά μπορούν να κάνουν .
Περαστικά μας .Ίσως πλέον καταλάβουμε ότι αυτοί αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς και εμείς εδώ και χρόνια καθόμαστε και τσακωνόμαστε .....

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Όταν αγαπάς το τρένο!Αγγελόκαστρο - Αγρίνιο Το τρένο ξανασφύριξε μετά απο δεκαετίες.

Οι φίλοι του σιδηροδρόμου για άλλη μια φορά επιστρατεύοντας την καινοτομία και την επινοητικότητα τους έφτιαξαν ένα μικρό αυτοσχέδιο βενζινοκίνητο βαγόνι 4 το πολύ ατόμων και δυάδες ποδηλάτων με ρόδες ειδικά διαμορφωμένες ώστε να οδηγούν πάνω σε ράγες.
Και κυκλοφόρησαν μεταξύ Αγγελόκαστρου - Αγρινίου .
Μια γραμμή που εγκαταλείφθηκε χρόνια πριν αφού οι εγχώριες  κυβερνήσεις επέλεξαν για άλλη μια φόρα να στηρίξουν το αυτοκινητιστικό λόμπι.
Δέστε στο video πως κινδύνεψε ακόμα και η πώληση της γης το 1986 και πως μετά το 2004 με την ανακαίνιση της Υποδομής το τμήμα παραμένει κλειστό.

153 ΝΑΙ ψήφος εμπιστοσύνης ....

Πήρε ψήφο εμπιστοσύνης η κυβέρνηση του Παπανδρέου με 153 ψήφους - Στις 12:00 βλέπει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Διαβάζουμε στο newsit.gr...

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Τα απίστευτα που ζούμε νο 2( ΔΙΚΑΜ το μεγαλείο σου )

Συνεχίζει να παραβιάζει κανονισμούς ο ΔΙΚΑΜ.
Για άλλη μια φορά έβγαλε τα απωθημένα του για τον κλάδο έλξης .

Απλά Ελληνοφρένεια ....

Απολαυστική φάρσα της ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑΣ... 

Μία απολαυστική φάρσα έκανε η Ελληνοφρένεια στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη όπου ζητούσε απελπισμένα την εκκένωση του χώρου γύρω από το Μέγαρο Μαξίμου για να καταφέρει να προσγειωθεί το… ελικόπτερο όπως πολύ «στοχευμένα» ανέφερε και το CNN…


Το καλύτερο  στο τέλος... «Ε, δεν πειράζει κύριε. Θα χαθούν 300 βλαμμένοι!» είπε με χαλαρότητα!

Kάντε και εσείς κάτι , κλείστε τον ΟΣΕ .....

Μια ακόμη ελπιδοφόρα δήλωση προβεβλημένου στελέχους της Ν.Δ. πριν από 5 λεπτά στον τηλεοπτικό ΣΚΑΙ .Άρης Σπηλιωτόπουλος προς τον Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Οικονόμου (επίσης στο πάνελ συμμετέχουν Φλωρίδης , Μπακογιάννη ), εμείς κλείσαμε την Ολυμπιακή , πες τε μου πόσο κοστίζει στον Έλληνα ο ΟΣΕ καθημερινά , κλείστε και σεις ένα οργανισμό επιτέλους ....κλείστε έναν οργανισμό, κλείστε τον ΟΣΕ.
Απλά τι μας περιμένει δεν θέλουμε ούτε να φανταζόμαστε αν συνεργαστούν κιόλας.
Κάτι πρέπει να έχουν πάντως οι βουλευτές της ΝΔ με το σιδηρόδρομο , δεν εξηγείται διαφορετικά .

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Ειδήσεις απο το Δ.Σ. της Π.Ε.Π.Ε.


19-20 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το Σ.Τ.Α. στην Θεσσαλονίκη ...
Επιπλέον στην συνάντηση με τον κ. Ζηλιασκόπουλο η ενημέρωση ήταν η εξής ...

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ – ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ Ν4024/2011

Επείγουσα εγκύκλιο για τα κρίσιμα ζητήματα των συλλογικών διαπραγματεύσεων και των συλλογικών συμβάσεων εργασίας που προκαλούνται από το Ν 4024/2011 απέστειλε η ΓΣΕΕ προς τα Εργατικά Κέντρα και τις Ομοσπονδίες.
Το κείμενο που με επιστημονική τεκμηρίωση διαμόρφωσαν οι Νομικές Υπηρεσίες της ΓΣΕΕ εξοπλίζει με επάρκεια και με επιχειρήματα  τις συνδικαλιστικές μας οργανώσεις για την νομική και συνδικαλιστική απόκρουση - αντιμετώπιση των εργοδοτικών απαιτήσεων και αυθαιρεσιών.

Το στέκι διοργανώνει ψηφοφορία !



Η πολιτική έχει ξαναμπεί στις ζωές όλων μας .Σε όλους τους χώρους , ακούμε συζητήσεις για το τι πρέπει να γίνει μετά και τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις.
Αποφασίσαμε να διοργανώσουμε μια ψηφοφορία , προκειμένου να εκφράσουν όλοι την γνώμη τους .
Αριστερά βλέπετε τα 3 ερωτήματα που έχουν τεθεί .
Αν θα πρέπει να διεξαχθεί δημοψήφισμα για την δανειακή σύμβαση ,αν θα πρέπει να προκηρυχθούν εκλογές ή αν πιστεύετε ότι πρώτα θα πρέπει να γίνει δημοψήφισμα και μετά να γίνουν εκλογές !
Τα αποτελέσματα θα έχουν πολύ ενδιαφέρον και θα τα δημοσιεύσουμε με την λήξη της ψηφοφορίας σε 10 μέρες !


Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Υπεγράφη επιχειρησιακή σύμβαση εργασίας στον ΟΤΕ

Με καθυστέρηση αρκετών μηνών, εξαιτίας της μεγάλης διάρκειας των διαπραγματεύσεων μεταξύ της διοίκησης του ΟΤΕ και του συνδικαλιστικού οργάνου των εργαζομένων, την ΟΜΕ-ΟΤΕ, υπογράφηκε σήμερα η Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, η οποία είχε συμφωνηθεί στην τελευταία συνάντηση των δύο πλευρών, στις 23 Σεπτεμβρίου.

Μεταξύ άλλων η σύμβαση προβλέπει:

Ελλάδα: Η ισχυρότερη χώρα στον κόσμο

Μία διαφορετική άποψη σχετικά με τη δύναμη της Ελλάδας και τη "φρίκη" που θα ακολουθήσει στην Ε.Ε., σε περίπτωση που η χώρα απορρίψει τη δανειακή σύμβαση, εκφράζουν αρχισυντάκτες οικονομικών ΜΜΕ
Μια διαφορετική άποψη που ίσως ερμηνεύει και τον πανικό όλων στην ιδέα του δημοψηφίσματος που θα δεσμεύσει τις επόμενες κυβερνήσεις για την εφαρμογή διαφορετικής πολιτικής .
Διαβάστε ....

Επερώτηση βουλευτών Ν.Δ. για ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πλήρη επιβεβαίωση των τελευταίων αναρτήσεων μας( ούτε αναγνώστης μας να ήταν ) για τα προβλήματα με τα ΥΓΟΣ και το καθεστώς που προέκυψε μετά τον διαχωρισμό του ΟΣΕ σε εκμετάλλευση (ΤΡΑΙΝΟΣΕ)και υποδομή(ΕΔΙΣΥ) το 2007 αποτελεί η επερώτηση των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας , Σάββα Αναστασιάδη και Μιχάλη Παπαδόπουλου προς τον Υπουργό Υποδομών για την καθυστέρηση  της κρατικής επιδότησης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δημοσιέυουμε την επερώτηση ( με την ευκαιρία , μαζί με αυτήν δημοσιεύουμε και την προηγούμενη για τις ανισόπεδες διαβάσεις )και θα περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις  απαντήσεις ....
Επιπλέον το ερώτημα που συζητιέται τις τελευταίες μέρες από πολλούς είναι αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δεσπόζουσα και μονοπωλιακή θέση στην αγορά ...Ο νοών νοεί το....

Άκαρπη συνάντηση προεδρείων ΑΔΕΔΥ - ΓΣΕΕ

Δεν κατέληξε σε αποφάσεις για κοινές δράσεις

Δεν κατέληξε σε αποφάσεις για κοινές δράσεις των συνδικάτων εν όψει της κατάθεσης του προϋπολογισμού του έτους 2012, η κοινή συνεδρίαση των προεδρείων της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ που...

πραγματοποιήθηκε χτες στα γραφεία της Συνομοσπονδίας.

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Ένα νέο ντοκιμαντέρ που θα συζητηθεί

Η επίκληση στα μέσα σταθερής τροχιάς και για το τι έγινε στην Μεγάλη Βρετανία μας δίνει την ελπίδα ότι η ομάδα του Άρη Χατζηστεφάνου δημιουργού του debtocracy (που είδαν 2 εκ άνθρωποι έως τώρα) θα ασχοληθεί και με το διαρκές έγκλημα σε βάρος του σιδηροδρόμου . Έγκλημα με αυτουργούς τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης  .
Το στέκι θα παρακολουθήσει την εξέλιξη της προσπάθειας ενώ και ο συνάδελφος Γενιδούνιας μας ενημέρωσε ότι στο Δ.Σ. της ΠΕΠΕ την Πέμπτη θα βάλει θέμα επικοινωνίας με τους παραγωγούς προκειμένου να κατατεθεί η άποψη των μηχανοδηγών για το έγκλημα της απαξίωσης του μέσου που σαν τελικό στόχο έχει το ξεπούλημα του .

Οι προτάσεις που έχουν γίνει για τα δρομολόγια

Δημοσιεύουμε  την πρόταση που συζητιέται  για περικοπές στα δρομολόγια.
Ελπίζουμε να μην ισχύσει τίποτε απο όλα αυτά
To απολύτως τραγικό είναι ότι στις συσκέψεις που γίνονται δεν συμμετέχει κανένας από την έλξη 
Έτσι αντιλαμβάνεται ο ΔΙΚΑΜ τον ρόλο της έλξης στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας .Ευθύνη έχει και η Διοίκηση που αφήνει να εξελίσσεται αυτό το σκηνικό εδώ και 18 μήνες και δεν επιβάλει την συμμετοχή στις συσκέψεις μηχανοστασιαρχών.
Φτάσαμε στο σημείο να σχεδιάζονται ακόμα και κυκλώματα εργασίας μηχανοδηγών απο αλλότριους κλάδους.
Αναλυτικά

Οι πρώτοι εγκύκλιοι για την εργασιακή εφεδρεία

Δημοσιεύουμε τις πρώτες 6 εγκύκλιους για την εργασιακή εφεδρεία ....

                                       http://goo.gl/hysjr