Δημοσιεύουμε την πρόταση που συζητιέται για περικοπές στα δρομολόγια.
Ελπίζουμε να μην ισχύσει τίποτε απο όλα αυτάTo απολύτως τραγικό είναι ότι στις συσκέψεις που γίνονται δεν συμμετέχει κανένας από την έλξη
Έτσι αντιλαμβάνεται ο ΔΙΚΑΜ τον ρόλο της έλξης στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας .Ευθύνη έχει και η Διοίκηση που αφήνει να εξελίσσεται αυτό το σκηνικό εδώ και 18 μήνες και δεν επιβάλει την συμμετοχή στις συσκέψεις μηχανοστασιαρχών.
Φτάσαμε στο σημείο να σχεδιάζονται ακόμα και κυκλώματα εργασίας μηχανοδηγών απο αλλότριους κλάδους.
Αναλυτικά
Δεδομένη πρέπει να θεωρείται η αναστολή των τοπικών δρομολογίων στον Προαστιακό Αθηνών μέχρι νεωτέρας ( Νερ - Αερ/μιο ) .
Επίσης δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η κατάργηση της υπηρεσίας μεταφοράς αυτοκινήτων με το 500....
Επιπλέον
Έχει γίνει πρόταση για κατάργηση του 500/501 και αντικατάσταση του καθημερινά με το 4050/4051 (παλιό 74 - 501 ) .Μετά τις 22.30 ο Προαστιακός της Αθήνας να κλείνει (θα επικαλεστούν εργασίες της ΕΡΓΟΣΕ - το μετρό θα λειτουργεί κανονικά ) , να καταργηθεί το τελευταίο ζευγάρι desiro στο Λάρισα - Θεσσαλονίκη , να καταργηθεί πλήθος από Χαλκίδες και Έδεσσες , στον Προαστιακό να κυκλοφορεί μόνο ένα ζευγάρι την ώρα στο Λιόσια - Αεροδρόμιο !!!!!
ΑΝ όλα αυτά ισχύσουν μιλάμε για κλείσιμο .
Εμείς μεταφέρουμε την πληροφόρηση με επιφύλαξη αφού κανείς από την έλξη δεν είναι παρών στις συσκέψεις .
Κύριος λόγος για τις περικοπές θα παρουσιαστεί η εργασιακή εφεδρεία .
Επαναλαμβάνουμε ότι ευχόμαστε να μην ισχύσει τίποτα από όλα αυτά .
ΣΤΕΡΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΣΗ ΝΑ Σ'ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή