Στο σχέδιο εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προβλέπεται ότι έως το 2013 θα μπορούν ορισμένες γραμμές να επιδοτούνται με ποσό που δεν θα ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ. Αναλυτικά η γραμμή Αθήνα - Θεσ/κη θα επιδοτηθεί με 7 εκατ., ο Προαστιακός Αθήνας με 15, ενώ η γραμμή Θεσσαλονίκη - Αλεξ/λη - Δίκαια με άλλα 15 εκατ. Υπό καθεστώς επιδότησης βρίσκονται και τα δρομολόγια Εδεσσα - Θεσ/νίκη, Αθήνα - Καλαμπάκα, Θεσσαλονίκη - Καλαμπάκα, Αθήνα - Βόλος και η τοπική γραμμή Διακοπτό - Καλάβρυτα. Μοναδικές κερδοφόρες γραμμές οι οποίες δεν χαρακτηρίζονται άγονες είναι ο Προαστιακός Θεσσαλονίκης, ο Προαστιακός Πάτρας και το δρομολόγιο Λάρισα - Θεσσαλονίκη.( πηγή dete.gr).
Χαιρόμαστε διπλά για αυτήν την ανάρτηση ,είναι ένα θέμα που αναδείξαμε πέρσι τον Ιούλιο με τα τοπικά συμφέροντα που ήθελαν να κλείσουν τον Προαστιακό Πάτρας .Το τρένο πρέπει να επαναλειτουργήσει στην Πελοπόννησο άμεσα.Και αυτό το αίτημα θα το θυμίζουμε σε όλους!
Χαιρόμαστε διπλά για αυτήν την ανάρτηση ,είναι ένα θέμα που αναδείξαμε πέρσι τον Ιούλιο με τα τοπικά συμφέροντα που ήθελαν να κλείσουν τον Προαστιακό Πάτρας .Το τρένο πρέπει να επαναλειτουργήσει στην Πελοπόννησο άμεσα.Και αυτό το αίτημα θα το θυμίζουμε σε όλους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου