Sorry που τα γράφουμε σε blogs αλλά δεν καλούν μηχανοδηγούς σε talk shows! |
Μόνο η σύμβαση 994/2005 στην οποία αναφέρεται και ο κ.Νικολόπουλος κόστισε 160 εκ , ενώ ο ΟΣΕ ήταν από τους μεγαλύτερους πελάτες της εν λόγω εταιρείας διαχρονικά, ανεξαρτήτως αποχρώσεως κυβερνήσεων.
Μήπως θα έπρεπε και το συνδικαλιστικό κίνημα επιτέλους να καταγράψει τις ζημιές που έχει υποστεί ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος από αυτές τις συμβάσεις και να αξιώσει την επιστροφή των χρημάτων στον ΟΣΕ ή τέλος πάντων την διαγραφή των χρεών ;(ανεξάρτητα από τον 3891 που διαγράφει τα χρέη , χαρίζοντας την ακίνητη περιουσία του Οργανισμού στο Δημόσιο ).
Επιτέλους γιατί δεν συστήνεται ανεξάρτητη επιτροπή λογιστικού ελέγχου του χρέους του ΟΣΕ , με την συμμετοχή εργαζομένων για να ελέγξουμε πραγματικά που πήγαν όλα αυτά τα λεφτά και να αξιώσουμε την διαγραφή των χρεών εφόσον κριθούν παράνομα και επαχθή ;
Μήπως και το Δημόσιο στον συμβιβασμό με την Siemens αυτό δεν παραδέχεται ;
Ότι δηλάδή δημιουργήθηκαν υπέρογκα και επαχθή χρέη απο συμβάσεις και αξιώνει αποζημίωση 200 εκατομμυρίων ευρώ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου