Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Από την συνεδρίαση του ΔΣ και την συνάντηση με τον κ. Ζηλιασκόπουλο

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ και η συνάντηση με τον κ. Ζηλιασκόπουλο.
Στην συνεδρίαση συζητήθηκαν όλα τα τρέχοντα θέματα που αφορούν τον κλάδο .
Στηρίχτηκε η πρόταση της ΠΟΣ για την ΣΣΕ (Ως προς την διαμόρφωση των τακτικών αποδοχών ), ενώ θα υπάρξει αντιπρόταση της ΠΕΠΕ για το θέμα της χιλιομετρικής αποζημίωσης, αφού δεν υπήρξε συμφωνία για την πρόταση που είχε κατατεθεί.
Η ΠΕΠΕ θα ενισχύσει με κάθε τρόπο την προσπάθεια για την υπογραφή σύμβασης.(θα ανατεθεί και στο δικηγορικό γραφείο του κ. Παπαδημητρίου η σύνταξη επιστολής που θα εκθέτει τους λόγους που δικαιολογούν το αίτημα της εξαίρεσης της  έλξης από τα ταβάνια των εκπαιδευτικών βαθμίδων του Δημοσίου).
Όπως γράψαμε σε άλλη ανάρτηση ο κ. Ζηλιασκόπουλος δεν ήταν αντίθετος στο θέμα , με την προϋπόθεση της έκδοσης ΚΥΑ .

Συζητήθηκε το θέμα με τα προβλήματα στην Υποδομή που έχουν ενταθεί τελευταία ( μετά και το συμβάν στον Ασωπό κατά την αλλαγή Δ/Η από το προσωπικό ).Το θέμα τέθηκε στον κ. Ζηλιασκόπουλο ο οποίος απάντησε πως τόσο αυτό όσο και τα υπόλοιπα προβλήματα εξετάζονται ήδη από την ΡΑΣ αλλά και επιτροπή εμπειρογνομώνων του ΟΣΕ .
Στο θέμα του Πύργου που αναφέρθηκε από την ΠΕΠΕ (κατάργηση δρομολογίων) είπε ότι η αποκατάσταση της ζημιάς στην γέφυρα του Επινέα θα είναι άμεση . Στο θέμα που έχει δημιουργηθεί με το ΣΚΑ τόνισε ότι ο ΟΣΕ έχει προβεί στην αγορά του καλωδίου για την σηματοδότηση ενώ έχουν βρεθεί και οι αλλαγές και ελπίζει να αποκατασταθεί σύντομα η ζημιά  .Επίσης είπε ότι εγκρίθηκε και από το Υπουργείο Ανάπτυξης το ποσό των 20 εκ Ευρώ προς την ΕΡΓΟΣΕ για την ανάταση της ηλεκτροκίνησης μεταξύ Αθήνας - Τιθορέας που όταν συμβεί θα σημαίνει εξοικονόμηση 8 εκ ευρώ ετησίως για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (απο καύσιμα).
Για το θέμα της λειτουργίας του Προαστιακού Αθήνας, που έχει χειροτερέψει μετά την κατάργηση των τοπικών δρομολογίων είπε πως με την ανάταξη των δρομολογίων που θα γίνει με την επανεκίνηση και της γραμμής της Φλώρινας θα διερευνηθεί (και αν διορθωθούν τα προβλήματα στο ΣΚΑ ) η επαναδρομολογησή τους. Από την ΠΕΠΕ επισημάνθηκε η ταλαιπωρία των χιλιάδων επιβατών με τον νέο τρόπο μετεπιβίβασης αλλά και τα λειτουργικά προβλήματα που προκύπτουν από την ελλειμματική συμμετοχή στελεχών της έλξης στο κομμάτι της προαστιακής συγκοινωνίας.

Στο ΔΣ τέθηκε το θέμα της πληρωμής των αναπαύσεων ωστόσο δεν υπήρξε συγκεκριμένη απόφαση αφού εκφράστηκαν διαφωνίες.

Επίσης τέθηκε θέμα για την καθημερινότητα >ανισοκατανομή δευτερευουσών απολαβών( ΜΑΙ).
Μετά από πρόταση θα σταλεί τις επόμενες μέρες επιστολή της ΠΕΠΕ στις Διευθύνσεις για να δοθεί και να κοινοποιηθεί στο προσωπικό του ΜΑΙ η κατάσταση με τις εξαιρέσιμες , νυχτερινές , υπερωρίες κτλπ που έχει πραγματοποιήσει ο κάθε  μηχανοδηγός.

Τέλος συζητήθηκε  επιστολή του συνάδελφου Αποστολίδη για οικονομική ενίσχυση των υποχρεωτικά μεταταχθέντων από το ΤΑΠΕΛ χωρίς όμως να υπάρξει τελική απόφαση αφού ακούστηκαν πολλές διαφορετικές απόψεις.
Το θέμα θα συζητηθεί και στο επόμενο ΔΣ , ίσως και στις απολογιστικές Γενικές Συνελεύσεις για να αποφασίσουν οι συνάδελφοι τον τρόπο .

Τέλος
Για την πορεία της Εταιρείας - ιδιωτικοποίηση  > Θα εξαρτηθεί ή όχι από την εισαγωγή της στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων.Σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει περάσει πλέον στην κερδοφορία και δεν επιβαρύνει το Ελληνικό Δημόσιο.











5 σχόλια:

  1. Κάποια στιγμή πρέπει να αποκατασταθεί η πραγματικότητα και να διατυπωθεί η ξεκάθαρη αλήθεια σε ότι έχει να κάνει με τις δευτερεύουσες απολαβές στο μηχανοστάσιο του ΜAI.
    Η προσπάθεια συναδέλφων να δημιουργήσουν ένα κλίμα δήθεν μεγάλων και εσκεμμένων ανισοκατανομών στο κεντρικό μηχανοστάσιο πρέπει να απαντηθεί με ξεκάθαρο τρόπο που δεν θα επιδέχεται καμία αμφισβήτηση.
    Είναι γνωστή σε όλους κατά το παρελθόν η πάντα επώνυμη καταγγελία μου , αλλά και οι γραπτές αναφορές μου προς τον τότε ΔΙΚΑΜ(Αναστασόπουλο) για τεράστιες ανισοκατανομές στις αποδοχές – έργου που υπήρχαν στο κεντρικό μηχανοστάσιο την περίοδο 2007*2009.
    Ουδέποτε κλήθηκα παρόλες τις επανειλημμένες γραπτές αναφορές προς την Διοίκηση (ακόμα κ γνώση Δ/ντος Συμβούλου )για να καταθέσω και τεκμηριώσω τις απόψεις μου για την τότε λειτουργία του μηχανοστασίου.

    Άποψη μου ήταν και είναι ότι πρέπει να υπάρχει πάντα ίση κατανομή εργασίας και αμοιβής στο προσωπικό.
    Και στα λίγα αλλά και στα πολλά .Προκειμένου να υπάρχει ομόνοια μεταξύ του προσωπικού και να μην υποθάλπεται η αλληλεγγύη των μελών.

    Με την εκλογή στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΠΕ αλλά και την συνεργασία και άλλων τοπικών συνδικαλιστών προσπαθήσαμε να κάνουμε το καλύτερο δίνοντας ένα τέλος στο χάος που υπήρχε , εμπιστευόμενοι μηχανοστασιάρχες στο Φ.Υ. από όλους τους παραταξιακούς χώρους.
    Δεν λέω ότι καταφέραμε το απόλυτο λέω όμως ότι σαφώς τα πράγματα έχουν βελτιωθεί .

    Για να σταματήσει λοιπόν αυτή η συστηματική και συνειδητή καλλιέργεια κλίματος από δήθεν αδικημένους κατέθεσα αίτημα στο ΔΣ (όπως είχε κατατεθεί και στο προηγούμενο ΣΤΑ ) για να συνταχθεί άμεσα επιστολή προς την Διοίκηση προκειμένου να μας κοινοποιηθούν ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ(υπερωρίες ,νύχτες , εξαιρέσιμες κτλπ) τα στοιχεία και να αποδειχτεί η τουλάχιστο άστοχη προσπάθεια να ανακινούν θέματα που δεν υπάρχουν.
    Καλό το παραμύθι ενόψει των εκλογών αλλά δεν υπάρχει δράκος.

    Και φυσικά αυτή η προσπάθεια γίνεται για να μην αποκαλυφθεί η ένδεια επιχειρημάτων για την επόμενη μέρα στον κλάδο και να περιοριστεί η κουβέντα σε λογικές του χτες που μας οδήγησαν στα σημερινά αδιέξοδα.
    Αυτό δεν μπορεί να επιτραπεί σε κανένα .Η κουβέντα πρέπει να γίνεται για το μέλλον του κλάδου , την προοπτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σαν Δημόσιο Μέσο Μεταφοράς – καταλύτη του εγχώριου ανταγωνισμού (αν και εφόσον αυτός υπάρξει ) .Πρέπει να γίνεται για την ανατροπή της πολιτικής της διορισμένης Κυβέρνησης Παπαδήμου και όχι για ανύπαρκτα ζητήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρειάστηκε να περάσουν δυο χρόνια και οκτώ μηνες, για να θυμηθεί ο συνάδελφος Κώστας -εντελώς τυχαία δυο μήνες πριν της αρχαιρεσίες της Π.Ε.Π.Ε.- την διαφάνεια και την ισοκατανομή της εργασίας στο ΜΑΙ. Άλλωστε, μέχρι πρόσφατα δήλωνε άγνοια σχετικά με την απόφαση των οργάνων της Π.Ε.Π.Ε. (Σ.Τ.Α) για τον τακτικό έλεγχο της κατανομής των δευτερευουσών αποδοχών.
    Μάλλον, στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε δεν επιθυμούσε τον έλεγχο προκειμένου να μην θιγούν οι άνθρωποι που εμπιστέυτηκε στο Φ.Υ. -όπως χαρακτιριστικά αναφέρει-.
    Επιπλέον ,έστω και καθυστερημένα, συνειδητοποίησε τις δυνατότητες του κλάδου και κατ’επέκτασιν της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Επιπρόσθετα, άρχισε σταδιακά να τάσσεται υπέρ απόψεων και θέσεων όπως, η αυτονομία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η συστράτευση με τα υπόλοιπα ΜΜΜ και η διμερής διαπραγμάτευση. Με άλλα λόγια, οικειοποιείται και υποστηρίζει ως δικά του, εκείνα που πρίν δυο χρόνια τα απέρριπτε ή προσποιούνταν πως δεν τα καταλαβαίνει, Πιθανώς, στο πρόσφατο παρελθόν δεν ήθελε να βγει εκτός κομματικής και συνδικαλιστικής γραμμής, ή απο φόβο μην τον επιπλήξει ο ‘πρόεδρος’.

    Τέλος, πρέπει τώρα να αγωνιστούμε στην κατέυθυνση ανατροπής της σημερινής πολιτικής κατάστασης. Αλλά και να εναντιωθούμε απέναντι σε όλους εκείνους που έφεραν το Δ.Ν.Τ και τα επακολουθα του, στους εργαζομενους, στην πατρίδα μας και κατα συνέπεια στην Ευρώπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς Βασίλη , η πραγματικότητα αλλά κυρίως τα γεγονότα σε διαψεύδουν. Όπως άλλωστε θα συμβεί και με την ανάρτηση των αναλυτικών στοιχείων στο κεντρικό μηχανοστάσιο της χώρας .
    Και η ανάρτηση θα αποδείξει ότι τόσο εγώ όσο και οι υπόλοιποι εκλεγμένοι τοπικοί συνδικαλιστές προσπαθήσαμε και εν μέρει καταφέραμε να φέρουμε ισορροπίες .Κάναμε το καλύτερο από όσα μπορούσαμε , με τα γνωστά εμπόδια που αναπαράγουν λογικές και νοοτροπίες του χτες, πολύ βαθιά ριζωμένες στην συνείδηση των μηχανοδηγών. Αντιλήψεις που υποστηρίχτηκαν σθεναρά και από την ΠΕΠΕ σε παρελθόντες χρόνους.

    Να θυμίσω όμως ότι τα στοιχεία στο ΜΑΙ άρχισαν να δημοσιεύονται εδώ και 4 χρόνια και αφού την διετία 2007/2009 η ανισοκατανομή ήταν ο κανόνας και όχι η εξαίρεση .(και μην λησμονείς ότι δημοσιευτήκαν και πέρυσι και πρόπερσι ).

    Όπως θα θυμίσω και πάλι , ότι οι αναφορές μου το διάστημα 2007 – 2009 για το θέμα της λειτουργίας του ΜΑΙ είχαν κοινοποιηθεί και στην ΠΕΠΕ , στην οποία τότε προέδρευες(δεν ήμουν συνδικαλιστής) και η οποία επίσης τότε ουδέποτε με κάλεσε να πω έστω αυτά που είχα διαπιστώσει .

    Όπως έχω ξαναζητήσει θα μπορούσαμε να κάνουμε και μια αντιπαράθεση με το τι συνέβαινε πριν και πως λειτουργεί σήμερα το ΜΑΙ.

    Τώρα για το ποιος έχει αργήσει να καταλάβει τις δυνατότητες του κλάδου , για το ποιος συνέβαλε τα μέγιστα την τελευταία διετία προκειμένου να υπάρξει συστράτευση με τα υπόλοιπα ΜΜΜ , οι συνάδελφοι έχουν κρίση και καταλαβαίνουν.
    Γιατί καλώς ή κακώς αυτά την τελευταία 2ετία γίναν παρόλο που επί χρόνια συζητιόνταν αλλά ουδέποτε πραγματοποιούνταν .

    Δυστυχώς οι κομματικές γραμμές έχουν σπάσει εδώ και καιρό , πράγμα που μάλλον δεν έχεις συνειδητοποιήσει γράφοντας πως πρέπει να εναντιωθούμε σε αυτούς που έφεραν το μνημόνιο .

    Οι δήθεν κόκκινες γραμμές σπάσαν.
    Οι 180 του Μάη του 2010 , δεν ήταν ποτέ 180 γιατί πολύ απλά έπρεπε να δημιουργηθεί το δήθεν αντίβαρο .

    Τέλος και όσον αφορά την εταιρεία , η άποψη μου είναι ακριβώς η ίδια .
    Την περαιτέρω ανάπτυξη της , εμποδίζουν η πολύ βαθιά ριζωμένες λογικές και νοοτροπίες του χτες.

    Οι ίδιες που εμποδίζουν την ακόμα καλύτερη λειτουργία του ΜΑΙ και που όταν συναντήσουν μια καινοτομία που τους βγάζει έξω από τα νερά τους απαντάνε με το γνωστό ρητό . (επενδύοντας πάντα στο συναίσθημα των αρχαιότερων και όχι στην κοινή λογική του 2011).

    30 χρόνια φούρναρης , εσύ που είσαι 5 θα μου μάθεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλος για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις σε ότι αφορά τουλάχιστο το κομμάτι της εταιρείας , οφείλω να αναγνωρίσω πως είσαι και ήσουν σταθερός σε απόψεις που θα συνέβαλαν στην ανάπτυξη της.

    Μπορεί να διαφωνούμε κάπου αλλά σίγουρα όχι στα βασικά.

    Το θέμα είναι ότι η μεγάλη ευκαιρία χάθηκε την τριετία 2007 - 2009 όταν και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε όλες τις δυνατότητες να δημιουργήσει πολύ στέρεες βάσεις.


    Γνωρίζεις και ο ίδιος τόσο το γιατί όσο και το πως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θεωρώ πως χθές, φίλε Κώστα, διαπίστωσες για ακόμη μια φορά τι είναι εκείνο που λειτουργεί ανασταλτικά στην δυναμική ανάπτυξη και λειτουργία της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί εδώ -προκειμένου να αποφευχθεί η σύγχηση στην ενημέρωση του κόσμου- οτι η εταιρεία αυτονομήθηκε την 1/1/2009 μέσα σε ενα εχθρικό περιβάλλον, τοσο ως προς το σιδηροδρομικό γίγνεσθαι, όσο και ως προς το εσωτερικό του συνδικαλιστικού κινήματος. Αυτό άλλωστε, φάνηκε απο την πολεμική που αναπτύχθηκε ενάντια στην επανεκκίνηση της εταιρείας, ως αποτέλεσμα μιας απαρχαιομένης νοοτροπίας. Η αναφορά σου, στις καινοτομίες στο ΜΑΙ, μάλλον άτοπη μπορεί να χαρακτιριστεί, καθώς διαπιστώνεται ότι ο ρόλος της έλξης έχει αποκλειστεί από υπηρεσιακά στρατηγικές θέσεις, όπως η διεύθυσνη ασφαλείας, η διεύθυνση κυκλοφορίας, η υποστήριξη προαστιακής συγκοινωνίας κ.α.
    Ασφαλώς πιστεύω στην συστράτευση, ειδικά τώρα που γκρεμίζονται ακόμα και τα τελευταία αναχώματα προστασίας των εργαζομένων.
    Αναμφίβολα, πρέπει να αυξηθούν τώρα οι φωνές προβληματισμού, εκείνες που θα ισχυροποιήσουν την παρουσία του κλάδου, σε ενα ρευστό περιβάλλον σαν το σημερινό. Συμπόρευση τώρα! Επειδή αύτα που μας χωρίζουν είναι ασήμαντα, μπροστά σε αυτά που μας ενώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή