Στο Υπουργείο Υποδομών βρέθηκαν σήμερα ο Γ.Γραμματέας (Θεοδωρόπουλος Ε.) και ο Αντιπρόεδρος (Γενιδούνιας Κ) της Π.Ε.Π.Ε. (Ο Πρόεδρος Τουρλής Β. δεν κατέστει δυνατό να παρευρεθεί λόγω ενός προβλήματος υγείας)εκπροσωπώντας το σωματείο μας στην διαβούλευση για το θέμα της έκδοσης Υπουργικής Απόφασης που θα καθορίζει τα προσόντα των εξεταστών που θα συμμετέχουν στις εξετάσεις των υποψηφίων μηχανοδηγών.
Η συμμετοχή στην διαβούλευση έγινε μετά από πρόσκληση του Υπουργείου (φώτο πάνω αριστερά ). Από πλευράς Υπουργείου υπήρξε η παρουσία 2 μηχανικών , από τον ΟΣΕ ο συνάδελφος Αναγνωστόπουλος Γιώργος και από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο συνάδελφος Καράκος Ιωάννης.Στην συνάντηση παρέστη και εκπρόσωπος του ΕΟΠΠΕΠ (Φορέας που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας).
Τα κύρια συμπεράσματα είναι τα εξής >
- Γίνεται δεκτό το αίτημα της ΠΕΠΕ να συμμετέχει και μηχανοδηγός (μηχανοστασιάρχης έλξης ) στην επιτροπή εξετάσεων (τριμελής απο 2 μηχανικούς ΠΕ ή ΤΕ και τον μηχανοδηγό - μηχανοστασιάρχη).
- Επιπλέον έγινε δεκτό το αίτημα μας για αύξηση του χρόνου εμπειρίας (που απαιτούνταν για να μπορεί κάποιος να καταθέσει αίτηση για να γίνει εξεταστής ) και από 5 χρόνια που προβλεπόταν ο χρόνος θα αυξηθεί στα 12 έτη εμπειρίας.
Μόλις δημοσιευθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση θα κληθούν όσοι ενδιαφέρονται να καταθέσουν αιτήσεις για να ενταχθούν στην λίστα εξεταστών που θα δημιουργηθεί στον ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού).Στο σημείο αυτό υπογραμμίζουμε ότι αυτό το δικαίωμα σήμερα από ότι φαίνεται θα το έχουν μόνο οι ΜΕΚ καθώς αυτοί πληρούν αυτήν την στιγμή όλα τα κριτήρια που θα περιλαμβάνονται στην απόφαση.(θα την και υπάρχει Και φυσικά εγείρεται θέμα γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εδώ και χρόνια δεν έχει εκπαιδεύσει κανέναν νέο ΜΕΚ (καλύπτει τις ανάγκες με εκτελών χρέη μηχανοστασιάρχες - ενώ δεν έχει συνδεθεί ακόμα στο νέο Οργανόγραμμα ο βαθμός του μηχανοστασιάρχη - ΜΕΚ με τις θέσεις ευθύνης που προβλέπονται ).
Τέλος για να μην υπάρχει παρανόηση .
Είναι εντελώς διαφορετική έννοια ο εξεταστής στις εξετάσεις υποψηφίων μηχανοδηγών και άλλο ο εκπαιδευτής (αφού τα κριτήρια είναι εντελώς διαφορετικά ).
Θα επανέλθουμε στο θέμα εξηγώντας ακριβώς το νέο τοπίο που έχει δημιουργηθεί στο θέμα της πιστοποίησης και των εξετάσεων για την απόκτηση άδειας μηχανοδήγησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου