Σοβαρά προβλήματα έχουμε στον Προαστιακό Αθηνών , αφού λόγω δολιοφθοράς στα καλώδια ηλεκτροκίνησης προκλήθηκαν βλάβες στα desiro με συνέπεια σοβαρές καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων.
Για άλλη μια φορά υπήρξε σοβαρή ένταση στους σταθμούς , αφού υπάρχει - και το έχουμε γράψει πολλές φορές εδώ- έλλειψη συντονισμού στον Προαστιακό.Και μεταξύ των σταθμών όπου δεν υπάρχει ενημέρωση στους επιβάτες , αλλά και σε επίπεδο οργάνωσης μετά την λανθασμένη ενέργεια της κατάργησης του γραφείου Προαστιακής Υποστήριξης στην έλξη.
Για άλλη μια φορά σήμερα χρειάστηκε περισσότερο απο 1 ώρα για να
απεγκλωβιστεί ο συρμός που είχε μείνει μεταξύ των 2 γαλαριών στην Κακιά Σκάλα.
Μάλιστα σήμερα φάνηκε περισσότερο από ποτέ και η έλλειψη που παρατηρείται στο Μηχανοστάσιο ΜΑΙ σε θέσεις μηχανοστασιαρχών , αφού είναι ανθρωπίνως αδύνατο ένας μόνο μηχανοστασιάρχης να καλύψει όλο το φάσμα της δραστηριότητας.
Ακόμα και αυτήν την ώρα πληροφορούμαστε ότι επικρατεί ένας χαμός στο δίκτυο μεταξύ Αεροδρομίου - Κιάτου με σοβαρές καθυστερήσεις και αναστάτωση - σοβαρή ένταση στις αποβάθρες.
Επιπλέον τις 2 τελευταίες μέρες έχει τεθεί εκτός η τηλεδιοίκηση μεταξύ Τιθορέας - Λειανοκλαδίου και η κυκλοφορία διεξάγεται σε μονή γραμμή , με τον σταθμό του Μπράλου να έχει επανδρωθεί.
Το μόνο που μένει είναι να δούμε πότε οι αρμόδιοι θα παραδεχτούν το λάθος τους , αλλά και πότε θα αντιληφθεί η ΔΙΚΑΜ ότι στον Προαστιακό καθημερινά μετακινούνται δεκάδες χιλιάδες επιβάτες.
Γιατί η αλήθεια είναι ότι ο Προαστιακός έχει απαξιωθεί συστηματικά τα τελευταία 3 χρόνια.
Δεν θα κουραστούμε να το γράφουμε.
Για άλλη μια φορά υπήρξε σοβαρή ένταση στους σταθμούς , αφού υπάρχει - και το έχουμε γράψει πολλές φορές εδώ- έλλειψη συντονισμού στον Προαστιακό.Και μεταξύ των σταθμών όπου δεν υπάρχει ενημέρωση στους επιβάτες , αλλά και σε επίπεδο οργάνωσης μετά την λανθασμένη ενέργεια της κατάργησης του γραφείου Προαστιακής Υποστήριξης στην έλξη.
Για άλλη μια φορά σήμερα χρειάστηκε περισσότερο απο 1 ώρα για να
απεγκλωβιστεί ο συρμός που είχε μείνει μεταξύ των 2 γαλαριών στην Κακιά Σκάλα.
Μάλιστα σήμερα φάνηκε περισσότερο από ποτέ και η έλλειψη που παρατηρείται στο Μηχανοστάσιο ΜΑΙ σε θέσεις μηχανοστασιαρχών , αφού είναι ανθρωπίνως αδύνατο ένας μόνο μηχανοστασιάρχης να καλύψει όλο το φάσμα της δραστηριότητας.
Ακόμα και αυτήν την ώρα πληροφορούμαστε ότι επικρατεί ένας χαμός στο δίκτυο μεταξύ Αεροδρομίου - Κιάτου με σοβαρές καθυστερήσεις και αναστάτωση - σοβαρή ένταση στις αποβάθρες.
Επιπλέον τις 2 τελευταίες μέρες έχει τεθεί εκτός η τηλεδιοίκηση μεταξύ Τιθορέας - Λειανοκλαδίου και η κυκλοφορία διεξάγεται σε μονή γραμμή , με τον σταθμό του Μπράλου να έχει επανδρωθεί.
Το μόνο που μένει είναι να δούμε πότε οι αρμόδιοι θα παραδεχτούν το λάθος τους , αλλά και πότε θα αντιληφθεί η ΔΙΚΑΜ ότι στον Προαστιακό καθημερινά μετακινούνται δεκάδες χιλιάδες επιβάτες.
Γιατί η αλήθεια είναι ότι ο Προαστιακός έχει απαξιωθεί συστηματικά τα τελευταία 3 χρόνια.
Δεν θα κουραστούμε να το γράφουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου