Κύριε Ρετσινά ,καλό θα είναι να μην προκαλείτε την κοινή λογική στην δύσκολη αυτή εποχή για όλους τους εργαζόμενους , άνεργους και συνταξιούχους .
Αν και η αρνητική διαφήμιση δεν παύει να είναι διαφήμιση στις εποχές μας , είμαστε υποχρεωμένοι να απαντήσουμε στον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ Ρετσινά Χ, μετά τα όσα πληροφορηθήκαμε ότι συνέβησαν στην σημερινή συνάντηση με την ΠΕΠΕ και την αναφορά στο στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών και τον χαρακτηρισμό του ως συνταξιούχου.
Να υπενθυμίσουμε λοιπόν στον κ. Ρετσινά ότι
πριν 2 χρόνια παραιτήθηκε από Αρχιμηχανικός και στην συνέχεια προέβει σε αναστολή σύνταξης , αφού υπέγραψε νέα ατομική σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμβαση η οποία λήγει τον Μάιο του 2013.
Θα μπορούσε να μας απαντήσει όμως για ποιο λόγο παραιτήθηκε;
Μήπως για να διασφαλίσει τις τακτικές αποδοχές στον υπολογισμό της σύνταξης του ; Αποδοχές οι οποίες θα μειώνονταν με το μνημόνιο; Έχοντας βεβαίως προηγουμένως διασφαλίσει νέα θέση εργασίας στον Όμιλο ΟΣΕ και μάλιστα θέση Διευθυντή.
Είναι ή δεν είναι αυτή η ξεκάθαρη αλήθεια .
Εκτός αν κάποια καρμική αναζήτηση τον οδήγησε σε αυτήν την απόφαση ή αν η προηγούμενη συνδικαλιστική του δραστηριότητα στον χώρο των μηχανικών τον βοήθησε στο να προβλέπει τις εξελίξεις.
Ωστόσο δεν παύει να είναι γεγονός ότι
- με την παραίτηση αυτή και με την λήξη της σύμβασης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (αν αυτή δεν ανανεωθεί ) θα λάβει σύνταξη με βάση τις αποδοχές του 2010. Η οποία θα μπορεί να είναι και προσαυξημένη αφού λογικά θα ζητήσει να υπολογιστούν και οι εισφορές που πληρώνει τα 2 τελευταία χρόνια.
Την ίδια ώρα οι χιλιάδες μεταταγέντες και σε εφεδρεία σιδηροδρομικοί ( ο κ. Ρετσινάς απέφυγε τις επιπτώσεις του Ν.3891/2010 αλλά και του 3863/3899/4024 ) , λαμβάνουν σύνταξη μειωμένη κατά 45% και εφάπαξ που υπολογίζεται στις τωρινές αποδοχές τους.
Θα συμβουλεύαμε λοιπόν τον κ. Ρετσινά να μην προκαλεί την κοινή λογική στις μέρες που ζούμε.
Γιατί εδώ δεν φοβόμαστε να γράψουμε την αλήθεια γιατί δεν χρωστάμε σε κανέναν τίποτα .
Αν και η αρνητική διαφήμιση δεν παύει να είναι διαφήμιση στις εποχές μας , είμαστε υποχρεωμένοι να απαντήσουμε στον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ Ρετσινά Χ, μετά τα όσα πληροφορηθήκαμε ότι συνέβησαν στην σημερινή συνάντηση με την ΠΕΠΕ και την αναφορά στο στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών και τον χαρακτηρισμό του ως συνταξιούχου.
Να υπενθυμίσουμε λοιπόν στον κ. Ρετσινά ότι
πριν 2 χρόνια παραιτήθηκε από Αρχιμηχανικός και στην συνέχεια προέβει σε αναστολή σύνταξης , αφού υπέγραψε νέα ατομική σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμβαση η οποία λήγει τον Μάιο του 2013.
Θα μπορούσε να μας απαντήσει όμως για ποιο λόγο παραιτήθηκε;
Μήπως για να διασφαλίσει τις τακτικές αποδοχές στον υπολογισμό της σύνταξης του ; Αποδοχές οι οποίες θα μειώνονταν με το μνημόνιο; Έχοντας βεβαίως προηγουμένως διασφαλίσει νέα θέση εργασίας στον Όμιλο ΟΣΕ και μάλιστα θέση Διευθυντή.
Είναι ή δεν είναι αυτή η ξεκάθαρη αλήθεια .
Εκτός αν κάποια καρμική αναζήτηση τον οδήγησε σε αυτήν την απόφαση ή αν η προηγούμενη συνδικαλιστική του δραστηριότητα στον χώρο των μηχανικών τον βοήθησε στο να προβλέπει τις εξελίξεις.
Ωστόσο δεν παύει να είναι γεγονός ότι
- με την παραίτηση αυτή και με την λήξη της σύμβασης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (αν αυτή δεν ανανεωθεί ) θα λάβει σύνταξη με βάση τις αποδοχές του 2010. Η οποία θα μπορεί να είναι και προσαυξημένη αφού λογικά θα ζητήσει να υπολογιστούν και οι εισφορές που πληρώνει τα 2 τελευταία χρόνια.
Την ίδια ώρα οι χιλιάδες μεταταγέντες και σε εφεδρεία σιδηροδρομικοί ( ο κ. Ρετσινάς απέφυγε τις επιπτώσεις του Ν.3891/2010 αλλά και του 3863/3899/4024 ) , λαμβάνουν σύνταξη μειωμένη κατά 45% και εφάπαξ που υπολογίζεται στις τωρινές αποδοχές τους.
Θα συμβουλεύαμε λοιπόν τον κ. Ρετσινά να μην προκαλεί την κοινή λογική στις μέρες που ζούμε.
Γιατί εδώ δεν φοβόμαστε να γράψουμε την αλήθεια γιατί δεν χρωστάμε σε κανέναν τίποτα .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου