Η κοινοπραξία Άκτωρ – J&P Άβαξ – Tέρνα είναι ο ανάδοχος του έργου δημοπράτησης της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα - Δομοκός, ύψους 415 εκατ. ευρώ.
Σήμερα, κατατέθηκαν στην ΕΡΓΟΣΕ οι προσφορές από 4 ενδιαφερομένους, μεταξύ των οποίων ήταν, πέρα από την κοινοπραξία Άκτωρ – J&P Άβαξ – Tέρνα, ο Μοχλός, η Intrakat και η Archirodon.
Tην μεγαλύτερη έκπτωση με ποσοστό 8,5% έδωσε η κοινοπραξία Άκτωρ – J&P Άβαξ – Tέρνα, αναλαμβάνοντας και την κατασκευή του έργου.
Το έργο «ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΜΗΣ, ΤΩΝ Η/Μ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ, ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΠΛΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΤΙΘΟΡΕΑ – ΔΟΜΟΚΟΣ» θα ολοκληρώσει σχεδόν το σύνολο της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Γιατί κάνουν διαγωνισμούς ρε παιδιά εκεί στην ΕΡΓΟΣΕ; Αφού όλα τα έργα τα παίρνουν οι 3 αδελφές και με γελοίες εκπτώσεις. Αυτό το σκάνδαλο δεν θα το καταγγείλει κανένα συνδικαλιστικό όργανο των σιδηροδρομικών; Και κάτι τελευταίο, οι εργαζόμενοι της ΕΡΓΟΣΕ στα έργα, αφού έχουν τους ίδιους και τους ίδιους εργολάβους και έχουν "γνωριστεί" καλά, γιατί δεν κάνουν και μία μετάταξη στις ΑΚΤΩΡ, ΤΕΡΝΑ & J&P ΑΒΑΞ μπας και χαρεί ο Μανιτάκης και γλυτώσει και κανένας άλλος εργαζόμενος στο σιδηρόδρομο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν τα παιδια τους εκει...δεν μπορει πατερας και γιος να δουλευουν στην ιδια εταιρεια!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή