Είχαμε πρόσφατα αναφερθεί στο θέμα με τον έλεγχο της γραμμής ηλεκτροκίνησης στο Οινόη - Χαλκίδα απο Δ/Η κ από προσωπικό έλξης !
Τελικά -και αφού έγινε ο σχετικός χαμός για το τι έγραψε το στέκι της έλξης -, η λύση και πάλι βρέθηκε με την γνωστή μέθοδο !
Η ευθύνη μετατίθεται στον μηχανοδηγό , αφού ο έλεγχος θα γίνεται απο τον συρμό που θα εκτελεί το δρομολόγιο 1533 ! Για τον σκοπό αυτό , αντί για την Χαλκίδα , ο συρμός (Α/Α!!)θα διανυκτερεύει στην Οινόη , και θα ξεκινάει στις 04.45 ( μες στο σκοτάδι ) να κάνει έλεγχο γραμμής ηλεκτροκίνησης μέχρι την Χαλκίδα !
Εμείς ρωτάμε την ΔΙΚΑΜ , που υπογράφει οδηγίες και μεταφέρει ευθύνες άλλων στην έλξη >
Ο μηχανοδηγός θα κοιτάει τον ουρανό ή την γραμμή ;
Απο ποιον κανονισμό προβλέπεται η παραπάνω διαδικασία .
Απο πότε συρμοί κάνουν έλεγχο της γραμμής επαφής της ηλεκτροκίνησης ;
Τι σημαίνει ταχύτητα ελέγχου της ΕΓΕ ; Σε ποιο σημείο του κανονισμού υπάρχει αυτή η διαδικασία;
Αλήθεια , αν συμβεί δολιοφθορά στην γραμμή ηλεκτροκίνησης , απο ποιον θα πληροφορηθεί το προσωπικό έλξης ότι δεν υπάρχει ρεύμα στην γραμμή ;
Και φυσικά πιστεύουμε ότι και η ΠΕΠΕ πρέπει να πράξει τα αυτονόητα.
Υπάρχουν και οι εισαγγελείς για όσους παίζουν με την ασφάλεια του προσωπικού .
Τελικά -και αφού έγινε ο σχετικός χαμός για το τι έγραψε το στέκι της έλξης -, η λύση και πάλι βρέθηκε με την γνωστή μέθοδο !
Η ευθύνη μετατίθεται στον μηχανοδηγό , αφού ο έλεγχος θα γίνεται απο τον συρμό που θα εκτελεί το δρομολόγιο 1533 ! Για τον σκοπό αυτό , αντί για την Χαλκίδα , ο συρμός (Α/Α!!)θα διανυκτερεύει στην Οινόη , και θα ξεκινάει στις 04.45 ( μες στο σκοτάδι ) να κάνει έλεγχο γραμμής ηλεκτροκίνησης μέχρι την Χαλκίδα !
Εμείς ρωτάμε την ΔΙΚΑΜ , που υπογράφει οδηγίες και μεταφέρει ευθύνες άλλων στην έλξη >
Ο μηχανοδηγός θα κοιτάει τον ουρανό ή την γραμμή ;
Απο ποιον κανονισμό προβλέπεται η παραπάνω διαδικασία .
Απο πότε συρμοί κάνουν έλεγχο της γραμμής επαφής της ηλεκτροκίνησης ;
Τι σημαίνει ταχύτητα ελέγχου της ΕΓΕ ; Σε ποιο σημείο του κανονισμού υπάρχει αυτή η διαδικασία;
Αλήθεια , αν συμβεί δολιοφθορά στην γραμμή ηλεκτροκίνησης , απο ποιον θα πληροφορηθεί το προσωπικό έλξης ότι δεν υπάρχει ρεύμα στην γραμμή ;
Και φυσικά πιστεύουμε ότι και η ΠΕΠΕ πρέπει να πράξει τα αυτονόητα.
Υπάρχουν και οι εισαγγελείς για όσους παίζουν με την ασφάλεια του προσωπικού .
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΔΙΚΑΜ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ , ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΜΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΜΗΠΩΣ ΞΕΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ?Η ΠΕΠΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ.ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ.ΚΑΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΔΙΚΑΜ ΚΑΙ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ , ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΡΑΙΝΑ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 0700 ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 2000 ΤΟ ΒΡΑΔΥ .
ΑπάντησηΔιαγραφή