Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Εγκύκλιος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ασφάλεια της κυκλοφορίας

Θορυβημένη από τα ατυχήματα στο εξωτερικό , η ΔΙΚΑΜ εξέδωσε σημερινή εγκύκλιο με θέμα την μεγιστοποίηση της ασφάλειας της κυκλοφορίας .
Στην εγκύκλιο που δημοσιεύουμε παρακάτω για την ενημέρωση όλων των μηχανοδηγών  , αποδεικνύεται ο ρόλος του προσωπικού έλξης στην κυκλοφορία αλλά και γίνονται αυστηρές συστάσεις με απειλή πειθαρχικών ελέγχων.
Δημιουργούνται όμως και πολλά ερωτηματικά , στα οποία θα αναφερθούμε αργότερα . Ολόκληρη η εγκύκλιος ( 01.08.2013 ) > 
Προς το σκοπό της μεγιστοποίησης της ασφάλειας της Κυκλοφορίας ,

υπενθυμίζουμε στους Μηχανοδηγούς ότι οφείλουν να τηρούν απαρέγκλιτα τους Κανονισμούς και τις Κανονιστικές Διατάξεις που αφορούν την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών . Ειδικότερα , λόγω και της θερινής περιόδου όπου παρουσιάζονται πολύ υψηλές θερμοκρασίες σε τμήματα του δικτύου , εφιστούμε την προσοχή των Μηχανοδηγών στα παρακάτω >

1. Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να τηρούν απαρέγκλιτα τα όρια ταχύτητας και τις μόνιμες ή έκτακτες βραδυπορίες που τίθενται στην γραμμή . Στις περιπτώσεις δε που το κρίνουν απαραίτητο , να μειώνουν την ταχύτητα της αμαξοστοιχίας ακόμα και κάτω απο τα όρια ταχύτητας , με επιβάρυνση του δρομολογίου . Επισημαίνουμε για μια ακόμη φορά ότι η παραβίαση των ορίων ταχύτητας και των βραδυποριών θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια της κυκλοφορίας .

2. Τις ημέρες που παρουσιάζονται υψηλές θερμοκρασίες και υπάρχει κίνδυνος απο στρεβλώσεις , να εντείνουν την προσοχή τους και να ρυθμίζουν αναλόγως την ταχύτητα της αμαξοστοιχίας ώστε να διέλθουν ασφαλώς από το σημείο ή να σταθμεύσουν πρό αυτού .

3. Να εντείνουν την προσοχή τους κατά την διέλευση απο αλλαγές τροχιάς ώστε να αποτραπεί ασύμβατη διαδρομή . (π.χ. είσοδος αμαξοστοιχίας σε γραμμή που δεν προορίζεται για αυτή , είσοδος ηλεκτροκινούμενης αμαξοστοιχίας σε μη ηλεκτροδοτούμενη γραμμή ).

4. Να εκφωνούν μέσω ραδιοτηλεφώνου την αναχώρηση ή την διέλευση της αμαξοστοιχίας απο τους σταθμούς , όπως έχουν υποχρέωση .

5. Να κάνουν ορθή χρήση των συστημάτων πέδης , προκειμένου να αποφεύγονται φαινόμενα μείωσης πρόσφυσης ή και πρόκλησης πυρκαγιών .

6. Η παρουσία τρίτων εντός του θαλάμου μηχανοδήγησης να γίνεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Εγκύκλιο ΔΕΤ 22.

Κάθε γραφείο Έλξης είναι υπεύθυνο για τον αυστηρό έλεγχο εφαρμογής των ανωτέρω . Τυχόν μη εφαρμογή τους , επισύρει αυστηρό πειθαρχικό έλεγχο .

Του παρόντος με ευθύνη των Γραφείων Έλξης , να λάβουν ενυπόγραφα γνώση όλοι οι Μηχανοδηγοί.

4 σχόλια:

  1. τα αυτονοητα μας λενε...αν πετυχεις στρεβλωση την ωρα που περνας λογω κακης συντηρησης τι γινετε;Tην βλαστηση στα πασαζα..που δεν βλεπεις τιποτα μπροστα σου κ προσευχεσαι μη μπει κανεις τι γινετε;αν εχω χιλιους τοννους σε 19αρες κ βαλε κλισεις η δυναμικη δεν φτανει κυριοι..οποτε η σκοτωνεσε η δεν βαζεις φωτια στα χωραφια!!τα αντανακλαστικα μας με 4 ρεπο το μηνα δε θα φταινε;με 40 βαθμους στο θαλαμο των ic δεν ειναι κινδυνος για την ασφαλεια;αντε ελατε για κανενα μηνα κ κανετε λιγο τον μηχ/γο..κ αφηστε τη θεωρια απο τα γραφεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παλι δηλαδη ο μηχανοδηγος θα την πληρωσει αμα γινει κατι.οτι δεν ενδιαφερθηκανε να καθαρισουν την γραμμη αριστερα και δεξια,εκει δεν υπαρχει θεμα,το οτι διωξανε τον κοσμο που ειχε αμμεση σχεση με την συντηρηση της γραμμης,ουτε λογος να γινεται.φωναζουν μια βραδυπορεια στο ταδε χιλιομετρο μεσω ασυρματου,χωρις σηματα φυσικα,και αντε τωρα να την βρεις με την φοβερη χιλιομέτρηση που υπαρχει. οταν το μισο βουνο γινεται φιδι κυριολεχτικα απο τις στρεβλωσεις,μεταξυ τιθορεας δομοκου.ο θεος να βαλει το χερι μην γινει τιποτα και την πληρωσει κανα θυμα.αυτο εχω να πω εγω κυριοι,ο θεος να βαλει το χερι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε δεν πάνε στ…. διά……… οι ανόητοι που κατόπιν εορτής μας υπενθυμίζουν τη;
    Μήπως το κάνουν για προστασία των επιβατών; μήπως για το προσωπικό; μήπως για το τροχαίο υλικό;
    Χεστήκανε μόνον για την εξασφάλιση του κώλου τους το κάνουν.
    Το κάνουν καθαρά για να κατοχυρώσουν τον κωλαράκο τους απέναντι στον εισαγγελέα, αν συμβεί κάτι να λένε πως ενδιαφερθήκανε και για κανένα άλλο λόγο.
    Τι έργο έχουν να παρουσιάσουν τα τελευταία χρόνια; Τίποτα.
    Συνεχίζουμε αδιάκοπα την φθίνουσα όσον αφορά την ασφάλεια πορεία.
    Δεν ξέρουν για την επικινδυνότητα σε πολλά σημεία της γραμμής;
    Δεν ξέρουν για την έλλειψη και κακή σηματοδότηση (φωτοσήματα και πινακίδες);
    Δεν ξέρουν για τα δένδρα που έχουν κουκουλώσει την γραμμή;
    Δεν ξέρουν για της διαβάσεις;
    Αν δεν ξέρουν στα αλήθεια που δεν το πιστεύω τότε είναι ανίκανοι και να πάνε στα σπίτια τους.
    Τι έκανε ο Ρετσινάς όταν πρίν δύο χρόνια του στάλθηκε αναλυτικότατα σε έξι σελίδες Α4 με τα προβλήματα όλων των διαβάσεων και από της δύο κατευθύνσεις στην γραμμή Θεσσαλονίκης Αλεξανδρούπολης;. Ένα μεγάλο τίποτα. Σήμερα η κατάσταση είναι χειρότερη.
    Αν ενδιαφερόντουσαν στα αλήθεια οι ΜΑΣΚΑΡΑΔΕΣ θα βλέπαμε την διαφορά.
    Τα λέω έτσι γιατί με εκνευρίζει αφάνταστα που χωρίς ντροπή και χωρίς να έχουν να δείξουν τίποτα για την ασφάλεια να έρχονται να υπενθυμίσουν στους Μηχανοδηγούς το τη πρέπει να κάνουν, που χάριν σε αυτούς με αυτήν την ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΥΚΤΙΟΥ τα τρένα πάνε καλά, δεν έχει ανοίξει ρουθούνι και βγαίνουν αυτοί οι μασκαράδες ασπροπρόσωποι και παραμένουν στις θέσεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η γραμμή κατάντησε κουρελού. Ήδη εκπονούνται δρομολόγια για το Δεκέμβριο, με χρόνο Αθήνας-Θεσσαλονίκης για IC, γύρω στις 5:40. Το κακό είναι ότι ο ΟΣΕ είναι άλλη εταιρεία. Με τις εξυπνάδες του Βερελή, βούτυρο στο ψωμάκι του Χατζηδάκη, καταντήσαμε να είμαστε 5 μαγαζάκια σε ένα. Και σε λίγο ενδέχεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κοπεί στα δύο. Όλη η συντήρηση γραμμής και η κοπή δένδρων, δίνεται σε εξωτερικά συνεργεία. Κάτι ανάλογο θα γίνει με την πρόσφατη ΕΕΣΣΤΥ. Οι νεογιάπηδές των ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ δεν θέλουν να ξέρουν για τους παλιούς βροντόσαυρους του ανίκανου παλαιού ΟΣΕ. Όταν ξεκίναγε η λαίλαπα, οι συνδικαλιστικοί μας εκπρόσωποι διαγκωνίζονταν ποιός θα περάσει την κομματική γραμμή στη βάση. Έτσι οι Μηχανοδηγοί βρεθήκαμε στο μόρφωμα ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μπορούσαμε να μέναμε στον ΟΣΕ και να μας διαθέτει στις εταιρείες εκμετάλλευσης επί πληρωμή. Τώρα που ενδεχομένως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σπάσει σε Επιβατική και Εμπορική Εταιρεία, πως θα μοιραστούμε; Ποιά θα θεωρηθεί πιό σίγουρη; Χώρια που κάθε νέα εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών (αν υπάρξει) που έχει πλεον δικαίωμα κυκλοφορίας στο δίκτυο ΟΣΕ, θα μπορεί να πάρει τους δικούς της Μηχανοδηγούς, Στο Υπουργείο έχουν ήδη επεξεργαστεί σχέδια για πιστοποίηση Ελληνομαθών (ο Θεός να το κάνει) Μηχανοδηγών από ξένα δίκτυα σε χρόνο ρεκόρ. Και ουδείς αφυπνίζεται. Πριν λίγα χρόνια οι συνάδελφοι τσακώνονταν για το αν τα δρομολόγια Πράις-Στυλιανίδη, που απαξίωσαν κυρίως την Πελοπόννησο, ήταν καλύτερα από το ολικό κλείσιμο των Πράις-Ρέππα-Τσιώκα. Δεν παραδέχονται ότι το ένα, έφερε το άλλο και ότι ήταν σχεδιασμένο εξ αρχής, διαχρονικά και διακομματικά. Ακόμα κάποιοι κουφιοκεφαλάκηδες, περιμένουν να έρθει στην Κυβέρνηση (και στο Ρέντη, όπως τονίζουν) η ...Νέα Δημοκρατία, για να κάνουν απλώς τη δουλειά τους. Λοιδωρούν την προσφυγή στο ΣΕΠΕ, θεωρόντας την απαίτηση για ποιότητα ζωής, σαμποπταζ εναντίον της Κυβέρνησης! Με τα μυαλά πρώτα στα Κόμματα και μετά οπουδήποτε αλλού, αυτά θα παθαίνουμε. Οι Διοικήσεις και οι Διευθυντές μας θεωρούν δεδομένους και δεν ανησυχούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή