Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Εργαζόμενοι ΗΣΑΠ - Τραμ και ηλεκτροδηγοί κατά του υπ. Μεταφορών!

Kάποια στιγμή η  ΠΕΠΕ οφείλει να εξηγήσει στους μηχανοδηγούς γιατί χάθηκε η πολύτιμη συνεργασία με τους οδηγούς Μέσων Σταθερής Τροχιάς , συνεργασία που είχε και σαν αποτέλεσμα την ένταξη μας στο καθεστώς ασφάλισης των ΒΑΕ ....Εκτός αν  πάνε όλα καλά κ ασχολούνται μόνο με το στέκι της έλξης ! H σημερινή ανακοίνωση >
Ευθεία επίθεση κατά των υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών, αλλά και κατά της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ εξαπολύουν οι ενώσεις εργαζομένων του ΗΣΑΠ

Alstom (Γαλλία), Siemens (Γερμανία) και RZD (Ρωσία) οι «μνηστήρες» της Rosco

Τρεις είναι οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση της πρώην τεχνικής βάσης του ΟΣΕ, της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), γνωστότερης και ως ROSCO.
Ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι εταιρείες Alstom από τη Γαλλία, Siemens από τη

Ανακοίνωση ΠΕΠΕ

H ΠΕΠΕ στην σημερινή ενημερωτική ανακοίνωση της πλειοψηφίας , επιτίθεται και πάλι στο στέκι της έλξης , επιβεβαιώνοντας ότι οι συνδικαλιστές μας , -αφού τα έχουν λύσει όλα τους τελευταίους μήνες- , στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ ασχολούνταν  ώρες ολόκληρες με το blog των μηχανοδηγών !! Ολόκληρη η ανακοίνωση >
Συνάδελφοι,
Την Τρίτη 24/9/2013 και ώρα 11.30’ συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΠΕ στα γραφεία της Π.Ο.Σ. με πλήρη απαρτία (11 μέλη του ΔΣ) με θέματα που υπήρχαν στην ημερήσια διάταξη και ήταν τα εξής:

Συνέπειες για τον εργοδότη που παραβιάζει την Εργατική Νομοθεσία.....

Άρ.28 ν. 3996/2011

1. Κάθε εργοδότης που παραβαίνει τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας τις σχετικές με τους όρους και τις συνθήκες εργασίας και συγκεκριμένα τα χρονικά όρια εργασίας, υπό την επιφύλαξη των παραγράφων 5 και 6 του άρθρου 31 του  ν. 3904/2010, την καταβολή δεδουλευμένων, την αμοιβή, την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων ή την καταβολή της νόμιμης αποζημίωσης απόλυσης, τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον

Διαχωρίστηκε η σιδηροδρομική υποδομή σε ενεργό και μη ενεργό δίκτυο

Το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών , δημοσιεύει για την έγκαιρη ενημέρωση των σιδηροδρομικών όλο το ΦΕΚ που διαχωρίζει το δίκτυο σε ενεργό , υπο κατασκευή κ ενεργό σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας. 
Προφανώς το ΦΕΚ δημοσιεύτηκε τώρα επειδή προχωράει παράλληλα το ξεπούλημα ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ (τελευταία μέρα προσφορών ).
Αναλυτικά, στο ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε την 30η Αυγούστου ( 2η σελίδα αριστερά ) βλέπουμε ότι ενεργό δίκτυο σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας  χαρακτηρίζονται οι

Ο φόβος (του ΣΕΠΕ ) φυλάει τα έρμα...

15 νθήμερο πρόγραμμα  εργασίας δίνεται πλέον στους μηχανοδηγούς σε  Κιάτο -  Πάτρα και Τρίπολη  με την προοπτική του μήνα (που αποτελεί και την Νόμιμη Υποχρέωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) να είναι πλέον κοντά .
Στο ΜΑΙ , οι χρόνιες δικαιολογίες , αποδείχτηκαν όπως προβλέπαμε απλά δικαιολογίες και έτσι το εβδομαδιαίο πρόγραμμα εργασίας , δίνεται πλέον απο το Σαββάτο στους μηχανοδηγούς , καταργώντας τον εργασιακό μεσαίωνα του τηλεφωνήματος για την επόμενη μέρα  και εκθέτοντας όσους τον επέβαλαν ή αδιαφορούσαν  τα τελευταία 10 χρόνια στο κεντρικό μηχανοστάσιο της χώρας .
Την άλλη Δευτέρα 7 Οκτώβρη , το τελικό ραντεβού στο Σ.ΕΠ.Ε έπειτα απο την

Απελευθερώνονται οι ομαδικές απολύσεις έως το τέλος του χρόνου


Λίγη υπομονή ακόμη και δεν θα μείνει σε αυτήν την χώρα κανένας εργαζόμενος ......
Όπως επεσήμαναν οι αξιωματούχοι της Τρόικας το νέο πλαίσιο θα διευκολύνει τις ομαδικές απολύσεις όπως συνέβη αυτές τις ημέρες στα Τσιμέντα Χαλκίδας – καθώς και τις συγχωνεύσεις επιχειρήσεων και τραπεζών.

Επεσε και το κάστρο του ορίου των απολύσεων. Εως το τέλος του χρόνου, ο Υπουργός Εργασίας θα φέρει στη Βουλή νέο θεσμικό πλαίσιο για τις

Τεχνικός ασφαλείας - Υπόχρεες επιχειρήσεις, διαδικασίες, καθήκοντα


Aλήθεια τα Σωματεία Εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν ζητήσει  την έκθεση του ; Υπάρχουν ή οχι παραλείψεις μέτρων υγιεινής και ασφάλειας; 

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για την ασφάλεια και υγεία των εργαζομένων σε όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως αριθμού εργαζομένων ο εργοδότης έχει την υποχρέωση να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες τεχνικού ασφάλειας.
Ο τεχνικός ασφάλειας είναι σύμβουλος του εργοδότη και των εργαζομένων και σε γενικές γραμμές η αποστολή του είναι:

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Η εμπειρία απο τις δοκιμές του ERTMS (Απο Ν. Γιαλινάκη - μηχανοδηγό ΜΑΙ )


Είχα την χαρά να είμαι ο ένας από τους δύο μηχανοδήγους , ο άλλος συνάδελφος ήταν ο Μητσέας Νίκολαος ,που οδηγήσαμε την Η/Α με το σύστημα ασφαλείας. 
Το σύστημα αυτό είναι από τα πιο προηγμένα συστήματα ασφαλείας στην Ευρώπη και δεν αφήνει κανένα περιθώριο λάθους , είτε αυτό είναι παραβίαση ταχύτητας ,είτε είναι


Με πολλά προβλήματα οι δοκιμές του ERTMS στις Ηλεκτράμαξες

Δοκιμές είχαμε την περασμένη εβδομάδα στην γραμμή του Αεροδρομίου (Μεταμόρφωση - Κάντζα) του συστήματος ERTMS (European Rail Traffic Management System) που έχει εγκατασταθεί απο το 2004 αλλά δεν έχει λειτουργήσει μέχρι σήμερα !
Το σύστημα τώρα τοποθετείται και  στις Η/Α και γίνονται νέες δοκιμές ....


Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Η κίνηση με το τρένο ξεπέρασε τις προσδοκίες - σημαντική συνεισφορά της Έλξης

Το τρένο κατά τη διάρκεια του Νησιώτικου πανηγυριού ξεπέρασε τις προσδοκίες και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αξιολογήσει τα αποτελέσματα, για να δει αν μπορεί να επαναλειτουργήσει σε μόνιμη βάση τη γραμμή Καλαμάτας - Μεσσήνης.
Αυτό σημείωσε στην "Ε" ο σύμβουλος διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Λευτέρης Μαρούσης, που όλες αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Μεσσηνία και ζει από κοντά την επιτυχία του εγχειρήματος.


Οι πρώτες εκτιμήσεις για το αποτέλεσμα του συνεδρίου της ΠΟΣ

Μια πρώτη εκτίμηση απο το στέκι της έλξης , για την διαμόρφωση των δυνάμεων των παρατάξεων στο επερχόμενο συνέδριο της ΠΟΣ που ξεκινά την προσεχή Παρασκευή στην Αθήνα . Δεδομένο θεωρείται  ότι η ΠΑΣΚ χάνει την αυτοδυναμία στην ΠΟΣ....
Οι διεργασίες  βρίσκονται στην τελική ευθεία , με τα πρώτα στοιχεία (βλέποντας τους αντιπροσώπους που έχουν εκλεγεί με τα ψηφοδέλτια στα Σωματεία και γνωρίζοντας τι συμβαίνει σε πολλούς χώρους ) να δείχνουν  ότι η  ΠΑΣΚ θα λάβει

"Ψαλίδι" σε εφάπαξ-επικουρικές

«Βόμβα» έτοιμη να εκραγεί είναι τα ασφαλιστικά ταμεία, με την τρόικα να ζητά μέτρα, για να καλυφθεί η «μαύρη τρύπα». Η χθεσινή συνάντηση των δανειστών με τον υπουργό Εργασίας Γιάννη Βρούτση ακυρώθηκε αιφνιδιαστικά, ενώ αναζητείται τρόπος να αντιμετωπιστεί το χρηματοδοτικό κενό.Μεγάλο «αγκάθι» αποτελεί η ρήτρα μηδενικού ελλείμματος που πρέπει να εφαρμοστεί στα ταμεία από το 2014.

Η θέση της πλειοψηφίας της ΠΕΠΕ για την συνεδρίαση της ALE

 Η θέση της πλειοψηφίας της ΠΕΠΕ , (ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ ) αφού το θέμα ΔΕΝ συζητήθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας . Αναλυτικά >
Το διάστημα που μεσολάβησε από την προηγούμενη συνεδρίαση της ΑLE στην Ελλάδα εφαρμόστηκε οικονομική πολιτική που είναι συνέπεια των μνημονιακών νόμων και μετά από απαίτηση της Τρόικας έγινε πλήρης ένταξη της ειδικότητας του μηχανοδηγού απο 01.01.2013 στο ενιαίο μισθολόγιο των Δημοσίων Υπαλλήλων.

ΣτΕ: Αντισυνταγματική η πρώτη εφεδρεία δημοσίων υπαλλήλων


Το σκεπτικό της απόφασης αποτελεί όπλο και για τους μεταταχθέντες μηχανοδηγούς ....
Αντισυνταγματική κρίθηκε, με την υπ' αριθμ. 3354/2013 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, η πρώτη εφεδρεία στον δημόσιο τομέα που προβλέφθηκε το 2011 με το Μνημόνιο Ι (Ν. 4024/2011) και την υπουργική απόφαση ΔΙΔΑΔ/Φ.26.14/56/ ΟΙΚ.1872/8.11.2011. 
Οι σύμβουλοι Επικρατείας έκριναν αντισυνταγματικό το μέτρο της προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας (εφεδρεία) για τους

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Ν. Καραχάλιος η επιλογή της ALE για το human resources

Μεγάλη τιμή για το σωματείο των Ελλήνων μηχανοδηγών αποτελεί η επιλογή της ALE στο πρόσωπο του Ν. Καραχάλιου μηχανοδηγού ΜΑΙ για την εκπροσώπησή της στο human resource network. Ο Νίκος Καραχάλιος μηχανοδηγός μέ πολυετή εμπειρία και σπουδές

Νέος χώρος ενημέρωσης

Πληθαίνουν τα ενημερωτικά sites στο χώρο των σιδηροδρομικών και αυτό είναι άκρως ενθαρρυντικό καθώς η πολυφωνία στο χώρο της ενημέρωσης εγγυάται των πλουραλισμό των απόψεων. Το στέκι της έλξης το blog των μηχανοδηγών καλωσορίζει το νέο blog με τίτλο "τα νέα της έλξης" και εύχεται στους συναδέλφους καλή πορεία και κάθε επιτυχία.

Η έκθεση του ΙΝΕ-ΓΣΕΕ για την Ελληνική Οικονομία κ Απασχόληση


        Το τεύχος 207 της ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ όπου μπορείτε να διαβάσετε περίληψη της "Ετήσιας 'Εκθεσης για την Ελληνική Οικονομία και την Απασχόληση το 2013" του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ    

   

Διαβάστε  εδώ  όλη την έκδοση 

Ο ΟΣΕ ενέκρινε το έργο αναβάθμισης της γραμμής Λάρισα - Βόλος, ύψους 7,17 εκατ.

Στους 24 μήνες η διορία για την ολοκλήρωση του έργου ...
Το διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ ενέκρινε την ανάθεση του έργου «Αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος», κατόπιν δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού έναντι συνολικού οικονομικού τιμήματος 7.175.000 ευρώ.

Οι αντιπρόσωποι της ΠΕΠΕ στο συνέδριο της ΠΟΣ

Τα ονόματα των συναδέλφων μηχανοδηγών που θα συμμετέχουν στο συνέδριο της ΠΟΣ 

H πρόσκληση για το Συνέδριο της ΠΟΣ

Κορυφώνονται τις τελευταίες μέρες οι διεργασίες ενόψει του συνεδρίου της ΠΟΣ που ξεκινά την ερχόμενη Παρασκευή 04 Οκτωβρίου στην Αθήνα  . 
Δημοσιεύουμε για την ενημέρωση των σιδηροδρομικών , την πρόσκληση που στάλθηκε στους συνέδρους και περιλαμβάνει την ημερήσια διάταξη  του συνεδρίου .

 Συνάδελφε, 

 H Διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών στις 3/7/2013 αποφάσισε ομόφωνα, σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ.4 του Καταστατικού της, τα παρακάτω: 

50 χιλιάδες Ευρώ το χρόνο για πετρελαιοδότηση στο ΜΘ

Η απόφαση με την οποία  η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναθέτει σε ιδιώτη την πετρελαιοδότηση του Μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης για ένα χρόνο .
Το συνολικό ποσό ανέρχεται στα 41.450 Ευρώ πλέον ΦΠΑ (άρα ξεπερνά τα 50 χιλιάδες ετησίως ).

Πρόκειται για άλλο ένα κομμάτι δραστηριότητας που χάνουν οι σιδηροδρομικοί και περνά σε εργολάβο , ενώ εννοείται ότι με τα 50 χιλιάδες Ευρώ θα μπορούσαν να προσληφθούν 3 άνεργοι που θα κόστιζαν και λιγότερο (αφού δεν βρίσκονται συνάδελφοι να κάνουν την δουλειά ).

Μετά θα μας λένε ότι περισεύουμε κιόλας οι Κυβερνώντες ....

Σαν "σιδηροδρομικός¨"

Η Νάντια Βαλαβάνη με την ομιλία της στην σημερινή συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής αποδήμησε όλες τις Κυβερνητικές παρεμβάσεις  , ξεκαθαρίζοντας  ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ψηφίζει κανένα άρθρο .
Ειδική αναφορά και πάλι στο θέμα της διαχείρισης της Υποδομής και στα θέματα του προσωπικού 

Ολόκληρη η ομιλία της >

Ιδιωτικοποίηση με κρατικά χρήματα!

ROSCO: «ΠΡΟΙΚΟΔΟΤΗΣΗ» ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ ΜΕ... ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
Ηδη τεχνικά στελέχη του ΟΣΕ ετοιμάζουν εξώδικα με τα οποία αμφισβητούν και τους δύο διαγωνισμούς (ROSCO, ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
Προχειρότητα, «προικοδότηση» με εκατομμύρια ευρώ από το Δημόσιο και κυρίως προσλήψεις περιλαμβάνει το «πακέτο» της πολυδιαφημισμένης ιδιωτικοποίησης της νεοσύστατης

Επερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για διακοπή δρομολογίων Προαστιακού Βόρειας Ελλάδας - Επιστροφή μεταταχθέντων

Νέα επερώτηση κατέθεσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για την αναστολή των δρομολογίων του Προαστιακού στην Βόρεια Ελλάδα , θέτοντας θέμα για την  άμεση επαναδρομολόγηση τους  , αλλά και ρωτώντας την Κυβέρνηση  για την πρόθεση της για επιστροφή μεταταχθέντων σιδηροδρομικών αναφέροντας σαν παράδειγμα  τους μηχανοδηγούς και την έλλειψη προσωπικού που υπάρχει στον κλάδο . Ολόκληρη η επερώτηση >

Aποζημιώσεις για τις καθυστερήσεις για λόγους ανωτέρας βίας

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήδη εφαρμόζει το σύστημα αυτό . Η μόνη αλλαγή είναι ότι πλέον οι αποζημιώσεις θα δίνονται και αν οι καθυστερήσεις οφείλονται σε περιστατικό ανωτέρας βίας . Διαβάστε αναλυτικά >
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάνθηκε σήμερα ότι, σε περίπτωση σημαντικής καθυστερήσεως τρένου, ακόμη και αν αυτή οφείλεται σε

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Επιστολή Αντιπροέδρου ΠΕΠΕ προς κ. Ζηλιασκόπουλο

Kύριε   Σύμβουλε ,

Γνωρίζετε πολύ καλά την έλλειψη προσωπικού που υπάρχει στον κλάδο έλξης καθώς και τις επερχόμενες συνταξιοδοτήσεις που θα εντείνουν ακόμα περισσότερο το πρόβλημα , ιδιαίτερα όταν δρομολογούνται  συμφωνίες που αφορούν δρομολόγηση εμπορικών αμαξοστοιχιών , συμφωνίες που θα επιβαρύνουν επιπλέον  τον κλάδο μας .
Ωστόσο με την τελευταία προκήρυξη για την πλήρωση  μόλις 5 θέσεων

Ψηφίστηκε επί της αρχής το Νομοσχέδιο

Υπερψηφίστηκε επί της αρχής στην Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση της αγοράς των υπεραστικών συγκοινωνιών, το οποίο περιλαμβάνει και ρυθμίσεις που προωθούν την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , το άνοιγμα σε ιδιώτες για την διαχείριση της Υποδομής κτλπ.
Το νομοσχέδιο υπερψήφισαν επί της αρχής, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ, ενώ το καταψήφισαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης (ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ. ΕΛ - ΚΚΕ ), με εξαίρεση τη Χρυσή Αυγή, που απείχε των κοινοβουλευτικών διαδικασιών.

Μ. Χρυσοχοϊδης: Υποτυπώδες το έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως λειτουργεί σήμερα

Αλήθεια κύριε Υπουργέ , εσείς δεν ψηφίσατε τον 3891 που έκλεισε το 1/2 του δικτύου και μείωσε τα δρομολόγια ; Μήπως δεν είχατε διαβάσει ούτε αυτόν τον Νόμο τότε ;
Το πλήρες κείμενο της ομιλίας του υπ. Μεταφορών για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΟΣΕ
Υπέρ της άμεσης αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τάχθηκε ο υπουργός

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Δελτίο Τύπου Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών Ο.Σ.Ε.

Με σημερινό δελτίο τύπου οι συνάδελφοι μηχανικοί προειδοποιούν για τις τραγικές συνέπειες που θα έχουν για το σιδηρόδρομο οι προωθούμενες πολίτικες . Όλο το δελτίο τύπου :

Είναι πλέον πραγματικότητα.

Έτοιμη για λειτουργία η γραμμή Μεσσήνης - Καλαμάτας

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ρίχνει την απόφαση για την επαναλειτουργία της γραμμής Καλαμάτα - Μεσσήνη - ΤΕΙ - Ζευγολατιό - Διαβολίτσι , ο ΟΣΕ , απαντώντας στην επιστολή της ΠΕΠΕ.

Ο ΟΣΕ δηλώνει στην απάντηση του , δηλώνει ότι η γραμμή είναι έτοιμη για επαναλειτουργία.

Εντωμεταξύ συνεχίζεται η κοσμοσυρροή στο τρένο που έχει δρομολογηθεί τις τελευταίες μέρες .
Εχτές και πάλι δρομολογήθηκε συρμός με 2 MAN για να χωρέσει ο κόσμος , ενώ είδαμε κ το απίστευτο , μηχανοστασιάρχη να κάθεται στα πίσω χειριστήρια στο 2ο ΜΑΝ κ να δίνει ώθηση και εντολές για τις πόρτες !
Προφανώς

Προσοχή ,τα πηλίκια επιστρέφουν !

Αναδημοσίευση απο το blog της Εκ-κίνησης
Συνάδελφοι,
Αναρτήθηκε χθες σε όλες τις έδρες έγγραφο από τον ΔΙΠΕΚΑΜ που αφορούσε την εμφάνιση του προσωπικού. 

Σίγουρα διαβάζοντας το, όλοι πιστέψαμε πως πηγαίνοντας να παραλάβουμε τα τρένα, με ασφαλή τρόπο, θα τα βρίσκαμε καθαρά (δεν λέμε πεντακάθαρα), με φαρμακεία, το τρένο θα είχε το προσωπικό που προβλέπεται, θα έφτανε στην ώρα του, θα παρείχαμε κάθε ασφάλεια στους επιβάτες με την παρουσία της Αστυνομίας και γενικά θα δίναμε στους επιβάτες λίγη αίσθηση από Ευρώπη. 
Αντι αυτού, αντιμετωπίσαμε την καθημερινότητα μας με τα χίλια προβλήματα για τα οποία φυσικά ποτέ δεν ασχολήθηκε κανείς με τόσο ζήλο όσο για την εμφάνιση μας.

Μισές αλήθειες ....Συμβουλή απο τον Άδωνι > Μην ακούτε τους συνδικαλιστές !


Μην σπάσετε την οθόνη του υπολογιστή σας . Απολαύστε τον εργατικό Υπουργό Υγείας να λέει μισές αλήθειες . Τον περασμένο Αύγουστο έλεγε ότι δεν θα πληρώνουμε 25 Ευρώ για την είσοδο σε νοσοκομείο ...Τον Σεπτέμβριο , άλλαξε και λέει την άλλη μισή αλήθεια . Θα πληρώνουν λέει οι (το 2ο μέρος παρακάτω ! >) 

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Aνακοινώσεις απο ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΠΑΜΕ -Αυτόνομη Παρέμβαση

Ένας πραγματικός χαμός γίνεται στην ΓΣΕΕ , με τις παρατάξεις να τσακώνονται  με  εκατέρωθεν ανακοινώσεις . Τον χορό άνοιξε  η χτεσινή ανακοίνωση της Αυτόνομης Παρέμβασης με τίτλο <<Πλειοψηφία για κλάματα στην ΓΣΕΕ >> που  προκάλεσε πολλές αντιδράσεις .
Δημοσιεύουμε  όλες τις ανακοινώσεις των  παρατάξεων ...>

Απο την συνεδρίαση της ΠΕΠΕ ....

Καμιά σημαντική είδηση απο την σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας .
Όλα τα τρέχοντα θέματα , θα συζητηθούν στην συνάντηση που έχει προγραμματιστεί με τον Δ/ντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλο , την επόμενη

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΓΟΣΕ καταγγέλλουν την υφαρπαγή του έργου τους

Έντονη ήταν η αντίδραση των εργαζομένων της ΕΡΓΟΣΕ σε μια «περίεργη» διάταξη του νομοσχεδίου για τα ΚΤΕΛ, η οποία – όπως καταγγέλλουν -  αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο «κατάργησης» της ΕΡΓΟΣΕ.
Όπως επισημαίνουν, «ο πρόσφατος  μνημονιακής υποχρέωσης -  νόμος 3891 /2010 ο οποίος αναδιάρθρωσε τον όμιλο ΟΣΕ, όριζε ως φορέα

H σιωπή τους , η συνενοχή τους

Περίπου 15 μέρες πριν , η ηγεσία της ΠΕΠΕ  είχε βγάλει  ανακοίνωση κατηγορώντας το στέκι της έλξης σαν μέσο παραπληροφόρησης.
Ενόψει λοιπόν της σημερινής συνεδρίασης του ΔΣ της ΠΕΠΕ , δημοσιεύουμε το χαρτί που τοιχοκολήθηκε στον πίνακα ανακοινώσεων του μηχανοστασίου Λάρισας και καλούσε τους μηχανοδηγούς σε απεργοσπασία στα εμπορικά με εντολή και κάλυψη του Σωματείου .
Προκαλούμε την ηγεσία της ΠΕΠΕ , να καταδικάσει με ανακοίνωση τους εμπνευστές αυτών των ενεργειών και αυτονόητα να ψάξει να βρεί τον συγγραφέα ....
Γιατί καλοί οι λεονταρισμοί για το στέκι της έλξης , αλλά η σιωπή του Προέδρου και Γραμματέα για το παραπάνω περιστατικό , ερμηνεύεται απο πολλούς  και ως συνενοχή .

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Τα πολύ ενδιαφέροντα πρακτικά της συνεδρίασης στην Βουλή

Δημοσιεύουμε για να διαβάσουν  οι συνάδελφοι τις ερωτήσεις των βουλευτών , αλλά και την τοποθέτηση που έκανε η Νάντια Βαλαβάνη , βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ , Β Αθηνών προς τον Πρόεδρο της ΠΟΣ Θανάση Λεβέντη, βοηθώντας στην ανάπτυξη της δίκαιης επιχειρηματολογίας του. Ερωτήσεις - τοποθπέτηση για τον κατακερματισμό και το ξεπούλημα του σιδηροδρόμου σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στην προηγμένη Ευρώπη , για την επιστροφή των μεταταχθέντων σιδηροδρομικών  , για τις επιπτώσεις του ενιαίου μισθολογίου , για το προσωπικό της ΕΕΣΣΤΥ μετά την απόσχιση απο τον ΟΣΕ , για τα

Υπόμνημα της ΠΟΣ προς την Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Προς την Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου
της Βουλής
ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Tα πρώτα ονόματα των μεταταχθέντων στην έλξη

Με το υπ .1530040 /18.09.2013 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει για τους πρώτους 21 συναδέλφους (3 γυναίκες μεταξύ αυτών ) που μετατάσονται απο τον κλάδο διοικητικής υποστήριξης στον κλάδο των μηχανοδηγών .
Η μετάταξη θα ολοκληρωθεί πλήρως με αφού οι συνάδελφοι περάσουν με επιτυχία τις προβλεπόμενες ψυχομετρικές και σωματικές εξετάσεις .
Τα ονόματα των επιτυχόντων >

Δεν αποφάσισε απεργία η ΓΣΕΕ

Επιβεβαίωση για το έγκυρο στέκι της έλξης , αφού η ΓΣΕΕ στην σημερινή της συνεδρίαση αποφάσισε απλά την συμμετοχή της Συνομοσπονδίας στο αντιφασιστικό συλλαλητήριο την Τετάρτη στις 6 το απόγευμα στο Σύνταγμα.
Η ΓΣΕΕ για άλλη μια φορά , απέδειξε ότι είναι κατώτερη των περιστάσεων ,όχι γιατί δεν αποφάσισε απεργίες , όσο για το ότι δεν μπορεί να συνεννοηθεί με την ΑΔΕΔΥ για την συγκρότηση μετώπου ανατροπής , αλλά και για το ότι όλο το Σαββατοκύριακο άφησε τα καθεστωτικά Μέσα Ενημέρωσης να προπαγανδίζουν για την δήθεν απόφαση της για αυριανή απεργία .
Οι εργαζόμενοι ας τα βλέπουν και ας κρίνουν .... Η ανακοίνωση της ΓΣΕΕ >

Προσοχή στις απομονώσεις της συσκευής Νεκρού Ανθρώπου

Με εσωτερική αλληλογραφία τις τελευταίες μέρες ζητούνται  - και απολύτως δικαιολογημένα - απο την ΕΕΣΣΤΥ εξηγήσεις για τις συνεχείς παραβιάσεις στις μολυβοσφραγίδες της απομόνωσης της συσκευής Νεκρού Ανθρώπου στις Δ/Η και Α/Α .
Επειδή το θέμα είναι σοβαρό , και άπτεται της ασφάλειας της κυκλοφορίας , υπενθυμίζουμε σε όλους τους μηχανοδηγούς την υποχρέωση να δηλώνουν την απομόνωση  σε δελτίο επισκευής προκειμένου να μην δημιουργείται πρόβλημα τόσο για τους ίδιους όσο και για τις μονάδες συντήρησης  .

Ανακοίνωση Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου

Ο Σύνδεσμος αναφέρεται στις τελευταίες αποφάσεις για την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ και καλεί τα μέλη του - σιδηροδρομικούς σε συγκεντρώσεις για να αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους . Ολόκληρη η ανακοίνωση >

Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες, 

 Η Κυβέρνηση με γρήγορους ρυθμούς υλοποιεί το σχεδιασμό της για ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου. Έτσι στις 14/8/2013 προχώρησε στην

Επιστολή Γ. Σαββίδη , μηχανοδηγού Μ.Θ.

 Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συνάδελφου Γεώργιου Σαββίδη , μηχανοδηγού απο το μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης .
Συνάδελφοι 
όλοι βιώνουμε την κρίση , που διανύει η χώρα μας.
Αυτό όμως δεν μας επιτρέπει να δουλεύουμε ως σκλάβοι . Οδηγηθήκαμε εδώ με τις ευλογίες του σωματείου μας ,

Kαμιά απόφαση για απεργία - Συνεδριάζει αύριο το Προεδρείο της ΠΟΣ

Μας ρωτάνε πολλοί συνάδελφοι αν υπάρχει απεργία για αύριο Τρίτη.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία τέτοια απόφαση , η ΓΣΕΕ δεν έχει προχωρήσει σε καμία επίσημη ανακοίνωση , ενώ το μόνο σίγουρο είναι ότι σήμερα το πρωί συνεδριάζει το Προεδρείο της ΠΟΣ .

Θα ενημερώσουμε άμεσα για ότι αποφασιστεί.

Μέγα πλήθος, μέγα πάθος για το τρένο της Μεσσήνης!!!

Εντυπωσιακή και ενθουσιώδης ήταν χθες, Σάββατο, η ανταπόκριση των Μεσσηνίων πολιτών στη δρομολόγηση του τρένου στη γραμμή Καλαμάτα - Μεσσήνη κατά τη διάρκεια του Νησιώτικου πανηγυριού!!!Η κοσμοσυρροή στο Σιδηροδρομικό σταθμό της Καλαμάτας, που από νωρίς το απόγευμα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ανάγκασε τους υπευθύνους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επιστρατεύσουν και δεύτερη αυτοκινητάμαξα που συζεύχθηκε με την πρώτη, δημιουργώντας έτσι έναν ενιαίο συρμό 220 θέσεων που και πάλι οριακά επαρκούσε για να καλύψει

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

H Μεσσηνία αγκάλιασε το τρένο

Παρά τις πολύ μεγάλες δυσκολίες που αντιμετώπισε το εγχείρημα (εγκατάλειψη Δικτύου- κλείσιμο μηχανοστασίου εδώ και χρόνια ) , ακόμα και με την επιμονή της ΔΙΚΑΜ να .... υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει μηχανοδηγός για την πρώτη μέρα  των δρομολογίων, (την ώρα που 4 συνάδελφοι ήταν έτοιμοι και παρόντες) το τρένο αγκαλιάστηκε από τον κόσμο δίνοντας απάντηση σε όσους κλείσανε το σιδηρόδρομο. 

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το Πανηγύρι της Μεσσήνης

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών στο Πανηγύρι της Μεσσήνης καθιερώνει ειδικά καθημερινά δρομολόγια από 20.09.2013 έως και 27.09.2013.
Τα δρομολόγια για το Πανηγύρι της Μεσσήνης θα ξεκινούν καθημερινά:

Δελτίο Τύπου - Ψήφισμα

 Δημοσιεύουμε το Δελτίο Τύπου απο τον Σύνδεσμο Σιδηροδρομικών Πελλοπονήσου , παράρτημα Νομού Αχαίας ,για την δολοφονία του Παύλου Φύσσα  καθώς και το ψήφισμα του Πολιτιστικού Μορφωτικού Κέντρου Σιδηροδρομικών Νομού Αττικής για την στήριξη των κινητοποιήσεων όλων των εργαζομένων . Αναλυτικότερα > 

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Επέρωτηση στην Βουλή για το θέμα του ΟΣΕ απο την Νέα Μέρα

Ο συνάδελφος Νίκος Δρίτσας , υπεύθυνος συνδικαλιστικού στην Νέα Μέρα μας απέστειλε και δημοσιεύουμε την επερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Β΄ Πειραιά της Νέας ΜΕΡΑς Γιάννης Κουράκος και με την οποία αναφέρεται στι  ενδεχόμενο ξαφνικού θανάτου του ΟΣΕ  . Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις ο ΟΣΕ παύει να είναι ο αποκλειστικός φορέας διαχείρισης της σιδηροδρομικής υποδομής επισημαίνει ο Γιάννης Κουράκος και ζητά από τον Υπουργό να ξεκαθαρίσει αν

Συνεδρίαση ΔΣ ΠΟΣ -- Συμβούλιο Διοικήσεων

Η ΠΟΣ καλεί σε συνεδρίαση το Διοικητικό Συμβούλιο καθώς και το Συμβούλιο Διοικήσεων των Σωματείων την προσεχή Τετάρτη 25/09 .
Η πρόσκληση με τα θέματα >
Συνάδελφε,

Δελτίο Τύπου ΠΕΠΕ

Το Σωματείο των Μηχανοδηγών εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του αδικοχαμένου ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ που έπεσε θύμα από το δολοφονικό μαχαίρι οπαδού της νεοναζιστικής οργάνωσης ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
Οι Μηχανοδηγοί – Σιδηροδρομικοί θα συμβάλλουν ώστε

Επιστολή ΓΣΕΕ στον Υπουργό Μεταφορών για τον ΟΣΕ

Η ΓΣΕΕ με σημερινή της επιστολή ζητά  την διατήρηση του ρόλου του ΟΣΕ ως διαχειριστή της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής καθώς και την αποκατάσταση λειτουργικών και υπηρεσιακών ρυθμίσεων για το σιδηροδρομικό τομέα .
 

Kλικ στις  εικόνες για μεγέθυνση και για να διαβάσετε την επιστολή .



5 θέσεις για τον κλάδο των μηχανοδηγών

Με νέα εσωτερική προκήρυξη διαγωνισμού , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκηρύσει 5 νέες θέσεις προκειμένου ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι να μεταταχθούν στον κλάδο των μηχανοδηγών .
Οι θέσεις είναι μόνο 5 , γιατί όπως μας ειπώθηκε , πρέπει να συμπληρωθεί ο αριθμός των 26 θέσεων που είχε προκύψει απο όσους αρχικά είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον στην πρώτη προκήρυξη , αφού αυτήν την στιγμή έχουν μείνει μόνο 21 , ενώ ακόμα

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Στα 7,8 εκατ. ο κύκλος εργασιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο 6μηνο, στα εμπορεύματα

Στα 7,8 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πρώτο εξάμηνο του έτους, από τις εμπορευματικές μεταφορές. Σε επίπεδο λειτουργικού αποτελέσματος, οι εμπορευματικές μεταφορές απέφεραν λειτουργικά κέρδη της τάξης σχεδόν του 1 εκατ. ευρώ.
Της Βάσως Βεγιάζη

Δελτίο Τύπου απο Σ.Σ. Πελοποννήσου

Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου καταγγέλει την εν ψυχρώ δολοφονία του 34χρονου από φασίστες της Χρυσής Αυγής.
Μηχανισμός που χτυπάει σε εργατικές λαϊκές γειτονιές. Στόχο έχει να τρομοκρατήσει κάθε νέο που σηκώνει κεφάλι ενάντια στη βάρβαρη πολιτική.

Έγινε παρεξήγηση ....

Αυτή ήταν η απάντηση στην ερώτηση μέλους  του Προεδρείου του Σωματείου μας για το χαρτί που βγήκε στην Λάρισα και προέτρεπε μηχανοδηγούς να προβούν σε απεργοσπασία στα εμπορικά  , με δήθεν εντολή και κάλυψη του Σωματείου .
Μάλιστα έγιναν και παράπονα προς τον Αντιπρόεδρο της ΠΕΠΕ για τα αναγραφόμενα στο στέκι και το κατά πόσο  πιέζονται  οι μηχανοδηγοί για να εργάζονται ακατάπαυστα σε Λάρισα και Βόλο τον τελευταίο καιρό .

Εξώδικο Σωματείου Προαστιακού για τις εγκύους συναδέλφισες

Και σε αυτήν την περίπτωση  η ΤΡΑΙΝΟΣΕ       κάνει πως δεν ακούει την κείμενη Νομοθεσία , με αποτέλεσμα πολλές συναδέλφισες να ταλαιπωρούνται με την άδεια εγκυμοσύνης.  
Ολόκληρο το εξώδικο >
Στην παρ. 2 του άρθρου 36 του ν. 3996/2011 ΦΕΚ Α

Εξώδικο Σωματείου Εργαζομένων Προαστιακού προς ΤΑΥΤΕΚΩ

Το Σωματείο Εργαζομένων Προαστιακού Σιδηροδρόμου, προχώρησε σε εξώδικο προς το ΤΑΥΤΕΚΩ ζητώντας να πληροφορηθεί την διαδικασία ένταξης των μελών του στον κλάδο Πρόνοιας του Ταμείου . Πολλά ερωτηματικά έχουν δημιουργηθεί γύρω απο αυτό το θέμα που αφορά και τους νέους μηχανοδηγούς - μέλη της ΠΕΠΕ . Ολόκληρο το εξώδικο>      
  Την 23η Ιουλίου 2013, τα μέλη μας και εκ των μελών του Δ.Σ του σωματείου μας 

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Δελτίο Τύπου ΠΟΣ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών καταγγέλει τη δολοφονία ενός νέου ανθρώπου στο Κερατσίνι.
Οι Σιδηροδρομικοί όπως και όλοι οι εργαζόμενοι καταδικάζουν την αποτρόπαια και εγκληματική αυτή πράξη.

Συνεδρίαση ΔΣ ΠΕΠΕ

Η ΠΕΠΕ συνεδριάζει την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου και ώρα 11.30 στα γραφεία της ΠΟΣ με θέματα

Τον φασισμό βαθιά κατάλαβε τον .....


Το βαθύ χέρι του συστήματος , έχει αναλάβει πλέον δράση .  Χτυπώντας προχτές εργάτες στο Πέραμα , δολοφονώντας εν ψυχρώ σήμερα 34 χρονο πολίτη στο Κερατσίνι επειδή απλά διαφωνούσε με την πολιτική μίσους που καλλιεργούν τα νεοναζιστικά μορφώματα . 
Το μήνυμα που θέλουν να περάσουν είναι ότι όποιος διαφωνεί , τον εξοντώνουμε . 
Επαναλαμβάνουμε αυτό που έχουμε εδώ και καιρό σαν εικόνα στο blog μας. Τον φασισμό  κατάλαβε τον , δεν θα πεθάνει μόνος , τσάκισέ τον.

Ανακοίνωση ΠΑΜΕ Αστικών Συγκοινωνιών και Σιδηροδρόμων

Στις 16/9/2013 πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΠΟΣ σύσκεψη των σωματείων των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής και στο σιδηρόδρομο.
Διαπιστώθηκε για άλλη μια φορά ότι οι δυνάμεις των ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ –
ΣΥΡΙΖΑ, άλλες πιστές στη στήριξη της κυβερνητικής πολιτικής και άλλες προσπαθώντας το νέο δίπολο του αστικού πολιτικού συστήματος να πατήσει πρώτα και κύρια στη δημιουργία μιας αντίστοιχης κατάστασης στο συνδικαλιστικό κίνημα, κινούνται μεταξύ του

Δελτίο Τύπου Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ

Οι συνάδελφοι μηχανικοί δηλώνουν  αντίθετοι και αποφασισμένοι να αντισταθούν για την ανατροπή των πολιτικών που καταστρέφουν τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Ολόκληρη η ανάκοινωση >

Tα τελευταία χρόνια ο σιδηρόδρομος δέχεται μια εκστρατεία δυσφήμισης και απαξίωσης του έργου του, τόσο από τις κυβερνητικές πολιτικές που έχουν εφαρμοστεί και συνεχίζουν να εφαρμόζονται, όσο και από τα μέσα ενημέρωσης. Η ευρωπαϊκή πολιτική προωθεί τις ιδιωτικοποιήσεις των επιχειρήσεων του δημοσίου που έχουν κέρδη και μεγάλη αγοραστική αξία, ενώ τεμαχίζει τις μη κερδοφόρες, όπως είναι σε παγκόσμιο επίπεδο οι σιδηρόδρομοι πλην ελάχιστων εξαιρέσεων.

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Προσπάθεια για απεργοσπασία απο μηχανισμό στην Λάρισα ;

'Eνα πάρα πολύ σοβαρό θέμα προέκυψε στο μηχανοστάσιο Λάρισας καθώς με χειρόγραφο σημείωμα ενημερώνονταν οι μηχανοδηγοί ότι αύριο με εντολή και κάλυψη  του Σωματείου μας γίνονται τα εμπορικά τρένα (τεύτλα ) τις ώρες που υπάρχει στάση εργασίας .
Τέτοια απόφαση δεν πάρθηκε ποτέ απο την ΠΕΠΕ , ενώ γίνεται προσπάθεια να βρεθεί ο συντάκτης του κειμένου .
Πρόκειται για καραμπινάτη και προβοκατόρικη ενέργεια σε βάρος των συμφερόντων όλων των μηχανοδηγών .
Καλούμε τους μηχανοδηγούς να μην εμπιστεύονται τέτοια ανυπόγραφα κείμενα και να καταγγέλλουν ανοικτά τους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς που θέλουν να στήσουν πρόθυμοι ηλίθιοι .

Συνάντηση ΠΟΣ με Πρόεδρο Ανεξάρτητων Ελλήνων

Στο πλαίσιο των επαφών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών με τα πολιτικά κόμματα το Προεδρείο συναντήθηκε σήμερα με τον Πρόεδρο των ΑΝ.ΕΛ κ. Πάνο Καμμένο στον οποίο εξέθεσε τις απόψεις των σιδηροδρομικών για το νομοσχέδιο που κατέθεσε το Υπουργείο Μεταφορών και στο οποίο συμπεριλαμβάνονται διατάξεις που αφορούν τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Παρευρέθηκαν επίσης οι βουλευτές του κόμματος κ.Ραχήλ Μακρή, Παναγιώτης Μελάς και Μαρίνος Ουζουνίδης. 

O Πρόεδρος της ΠΟΣ , Θ. Λεβέντης , αύριο στην Βουλή

Δημοσιεύουμε αριστερά την πρόσκληση που εστάλη στον Πρόεδρο της ΠΟΣ προκειμένου αύριο να παρευρεθεί στην συζήτηση της Επιτροπής που συζητά το κατατεθέν Νομοσχέδιο (Απελευθέρωση των ΚΤΕΛ κτλπ ) και να εκθέσει τις απόψεις των σιδηροδρομικών για τα άρθρα που αφορούν τον σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς .


Τα θέματα που θα αναδείξει ο Πρόεδρος της ΠΟΣ κινούνται σε 5 άξονες και αφορούν >


Aνακοίνωση απο Δίκτυο Σιδηροδρομικών

Με σημερινή του ανακοίνωση το Δίκτυο Σιδηροδρομικών καλεί την ΠΟΣ και τους σιδηροδρομικούς στην προσπάθεια δημιουργίας μετώπου ανατροπής με τους υπόλοιπες ομάδες εργαζομένων που αυτές τις μέρες βρίσκονται σε κινητοποιήσες.

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι, 
 χαιρετίζουμε το μαζικό και ενωτικό αγώνα που δίνουν οι εκπαιδευτικοί,

Kαταργήσεις δρομολογίων λόγω της συμμετοχής της ΠΟΣ στην στάση εργασίας

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, λόγω της 4ωρης στάσης εργασίας που πραγματοποιεί η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ), την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013,  από ώρα 11:00 έως 15:00,  θα υπάρξουν ματαιώσεις και τροποποιήσεις στα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών.
 Αναλυτικά τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών που ματαιώνονται είναι :

Χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα η χτεσινή συγκέντρωση των μεταφορών

Κανείς απο τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες , δεν μπορεί να αισθάνεται ιδιαίτερα αισιόδοξος για την συγκρότηση μετώπου ανατροπής , μετά την χτεσινή συγκέντρωση στα γραφεία της ΠΟΣ .
Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλαν κάποιες πλευρές (και ιδιαίτερα οι σιδηροδρομικοί ) , οι συνδικαλιστές δεν κατάφεραν να συντονίσουν μια ουσιαστική κοινή δράση πέραν της συγκέντρωσης στην Πλατεία Κοτζιά αύριο στις 12 το μεσημέρι  , αλλά και να σχεδιάσουν την περαιτέρω κλιμάκωση τους προκειμένου να υπάρξουν θετικά αποτελέσματα για τους εργαζομένους .

Προτάσεις πέσαν πολλές στην κουβέντα , αλλά στο διάστημα που

Η ανάπτυξη έρχεται , η Βιοχάλκο ...φεύγει ....

Περισσότερους απο 8 χιλιάδες εργαζόμενους , απασχολεί η Βιοχάλκο μια εταιρία κολοσσός, οι εξαγωγές της οποίας καλύπτουν πάνω από το 10% των συνολικών εξαγωγών της χώρας.
Με χτεσινή της απόφαση ενημέρωσε πως μεταφέρεται στο Βέλγιο , και θα απορροφηθεί απο την εκεί θυγατρική της ..
Μια ακόμη απόδειξη  ότι το success story της Ελληνικής Οικονομίας συνεχίζεται και σύντομα η ανάπτυξη και η άνθηση της , θα είναι πραγματικότητα.
Δυστυχώς οι μνημονιακές πολιτικές , συνεχίζουν να καταστρέφουν τον παραγωγικό ιστό της χώρας....

Εκδήλωση διαμαρτυρίας Σιδηροδρομικών ΣΥΡΙΖΑ για ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ

Μας εστάλη και δημοσιεύουμε το παρακάτω δελτίο Τύπου απο το γραφείο του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ , κ. Στρατούλη 
Σήμερα , 16 Σεπτεμβρίου 2013, ημέρα που κατατίθενται προσφορές στο ΤΑΙΠΕΔ για την αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η Οργάνωση Σιδηροδρομικών ΣΥΡΙΖΑ οργάνωσε εκδήλωση διαμαρτυρίας στον Σ.Σ. Αθηνών, με συμμετοχή μελών και φίλων της οργάνωσης και παρουσία των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Στρατούλη και Γ. Σταθά.
 Στη διάρκεια της συμβολικής αυτής εκδήλωσης, ενημερώθηκε το επιβατικό κοινό των πρωινών τρένων για την

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Μ. Χρυσοχοΐδης: Ύψιστη προτεραιότητα η ταχύτερη ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τρέχουν για να προλάβουν να ξεπουλήσουν ....
Υπέρ της ταχύτερης ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τάχθηκε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου για την απελευθέρωση της αγοράς των ΚΤΕΛ.
Ο υπουργός Μεταφορών τόνισε τα ακόλουθα:

Ρουμάνοι (CFR), Γάλλοι (SNCF) και Ρώσοι (RZD) ενδιαφέρονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Οι Γάλλοι ξανάρχονται......
Οι ρουμανικοί (Căile Ferate Române - CFR), οι γαλλικοί SNCF (Société Nationale des Chemins de fer Français) και οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι (RZD), που κατέβηκαν μαζί με τον ελληνικό όμιλο της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ, αποτελούν τα 3 σχήματα που εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μετά τις δηλώσεις όμως της προέδρου του ρωσικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας (Άνω Βουλή) Βαλεντίνο Ματβιένκο, στην Αθήνα, ότι “η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από μόνη της δεν αποτελεί σοβαρή επένδυση για τους ρωσικούς

Δελτίο Τύπου ΠΟΣ για ξεπούλημα ΤΡΑΙΝΟΣΕ- Μαύρη μέρα για τον σιδηρόδρομο

Η σημερινή μέρα είναι «μαύρη» για το σιδηρόδρομο καθώς η Κυβέρνηση αποφάσισε και υλοποιεί μέσω του ΤΑΙΠΕΔ την εκχώρηση της ελληνικής σιδηροδρομικής εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ξένα συμφέροντα κατ' επιταγή των τροϊκανών τοκογλύφων.
Χαρίζουν και αποελληνοποιούν μια εταιρεία με περισσότερα από 100 χρόνια λειτουργίας και προσφοράς στον τόπο μας.

Δελτίο Τύπου ΠΟΣ για 4ωρη στάση εργασίας

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συμμετέχει στην τετράωρη στάση εργασίας που πραγματοποιεί η ΓΣΕΕ την Τετάρτη 18/9/2013 από τις 11.00’ πμ μέχρι τις 15.00’ μμ.
Παράλληλα εκφράζει με τη συμμετοχή της στην στάση εργασίας την αγωνία όλων των εργαζομένων αλλά και των σιδηροδρομικών ιδιαίτερα,

Επιστολή απο Τοπική Γραμματεία Μηχανοστασίου Πάτρας

Με επιστολή  προς το ΔΣ της ΠΕΠΕ η τοπική Γραμματεία της Πάτρας ζητάει για 2η φορά την παρέμβαση του Σωματείου για την αντιμετώπιση του θέματος με το κύκλωμα εργασίας. 
Προς ΔΣ ΠΕΠΕ 

Συνάδελφοι , 
Μετά απο προσπάθειες ενός χρόνου περίπου για να φτιάξουμε

Η ΓΣΕΕ καταδικάζει τα φαινόμενα βίας

H ΓΣΕΕ καταγγέλλει τη δολοφονική επίθεση από μέλη της Χρυσής Αυγής κατά συνδικαλιστικών στελεχών, μελών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, μεταξύ των οποίων ο

Tρεις μνηστήρες από Γαλλία, Ρωσία και Ρουμανία για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Γαλλικά «κλειδιά» κρατά στα χέρια της η κυβέρνηση για το ξεκλείδωμα των ιδιωτικοποιήσεων στους ελληνικούς σιδηροδρόμους.

Στο διαγωνισμό του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του οποίου η προθεσμία εκπνέει σήμερα το απόγευμα, ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει έως αργά χτες το βράδυ τρεις μνηστήρες.

Πρόκειται για τις κρατικές εταιρείες των γαλλικών και των ρωσικών

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Για ένα καλώδιο 10 μέτρων ....

Μας ενημέρωσαν οι συνάδελφοι , ότι , μεταξύ Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας και στο χλμ σημείο 48+352 υπάρχει εδώ και καιρό μια διάβαση με το ΑΣΙΔ εκτός λειτουργίας επειδή έχει κοπεί - κλαπεί ένα καλώδιο 10 μέτρων !
Εδώ και καιρό λοιπόν , οι υπεύθυνοι αντί να επιδιορθώσουν το πρόβλημα , το κόστος είναι ελάχιστο , έχουν βάλει στο σημείο , - τι άλλο - βραδυπορία  ! 
Μάλιστα η ταχύτητα βραδυπορίας είναι στα 6 χλμ , την ώρα που η ταχύτητα στο δρομολόγιο είναι στα 140 χλμ στην περιοχή , με αποτέλεσμα να γίνονται μεγάλες πεδήσεις που επιφέρουν και φθορές στο τροχαίο υλικό ....
Ας κοιτάξουν οι υπεύθυνοι ( μας διαβάζουν ) να φτιάξουν το πρόβλημα....

Περιμένουμε την αγωγή της ΠΕΠΕ !

Είδαμε και εχτές το απόσπασμα από την συνέντευξη του κ. Κεφαλογιάννη στον ΣΚΑΙ και αναμφίβολα εγείρονται θέματα , με τα όσα είπε για τον σιδηρόδρομο κ τους σιδηροδρομικούς.
Θυμίζουμε ότι την προηγούμενη Παρασκευή , Πρόεδρος και Γραμματέας της ΠΕΠΕ , ξεκαθάρισαν με κοινή ανακοίνωση τους ότι αν υπάρχει θέμα , θα ασκήσουν αγωγή ενάντια στον κ. Κεφαλογιάννη .
Επειδή το θέμα πολυδιαφημίστηκε και στους χώρους εργασίας των μηχανοδηγών περιμένουμε με ενδιαφέρον την αγωγή .