Για άλλη μια φορά Πρόεδρος και Γραμματέας της ΠΕΠΕ , βγάζουν ανακοίνωση με την σφραγίδα του Σωματείου μας , υπογράφοντας για το Διοικητικό Συμβούλιο.
Δημοσιεύουμε την ανακοίνωση του Προέδρου και του Γραμματέα της ΠΕΠΕ με την υποσημείωση ότι δεν εκφράζει το Διοικητικό Συμβούλιο , αφού όπως μας έγινε γνωστό δεν ενημερώθηκαν για αυτήν οι υπόλοιπες παρατάξεις.
Oλόκληρη η ανακοίνωση >
Δημοσιεύουμε την ανακοίνωση του Προέδρου και του Γραμματέα της ΠΕΠΕ με την υποσημείωση ότι δεν εκφράζει το Διοικητικό Συμβούλιο , αφού όπως μας έγινε γνωστό δεν ενημερώθηκαν για αυτήν οι υπόλοιπες παρατάξεις.
Oλόκληρη η ανακοίνωση >
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Το
δημοσίευμα στην κυριακάτικη εφημερίδα «REAL
NEWS» της
8/9/2013, επαναφέρει στο προσκήνιο την επιθυμία ευρωπαϊκών αλλά και ελληνικών
συμφερόντων για το κλείσιμο του ΟΣΕ στην Ελλάδα.
Με αφορμή αυτό το δημοσίευμα, οι Μηχανοδηγοί –
Σιδηροδρομικοί ενώ καλούνται καθημερινά να ανταπεξέλθουν στα καθήκοντα που έχει
το δύσκολο επάγγελμα του Μηχανοδηγού – Σιδηροδρομικού, τους γεμίζει ανασφάλεια,
απογοήτευση, θυμό και τα συναισθήματα αυτά γίνονται ακόμα ακραία όταν από ζώνες
υψηλής τηλεθέασης αδαείς πολιτικοί (Μ.Κεφαλογιάννης) και όχι μόνο, σκόπιμα ή
όχι. Λέγοντας μισές αλήθειες σε μια κοινωνία που εφαρμόζοντας τις μνημονιακές τους
πολιτικές τη φτωχοποίησαν.
Γνωστοί οπαδοί του κοινωνικού αυτοματισμού
προσπαθούν με εκφράσεις του τύπου «....οι αποδοχές των σιδηροδρομικών φτάνουν
ακόμα και τις 80 χιλ.
το χρόνο, δημιουργώντας ελλείμματα..», για άλλη μια φορά επιδιώκουν να στρέψουν
τον άνεργο εναντίον του εργαζόμενου, τον ιδιωτικό υπάλληλο εναντίον του
δημοσίου, θέλοντας να εξυπηρετήσουν με τη στάση τους αυτή τους λίγους που
διαχρονικά υπηρετούν.
Σαν
Σωματείο, πέραν από την καταδίκη τη συνδικαλιστική και την πολιτική σε αυτή την
κατηγορία των πολιτικών, θα απαντήσουμε με πράξεις.
Έχουμε ήδη ζητήσει από τη νομική μας υποστήριξη,
εξέταση του όλου θέματος για κατάθεση μήνυσης ή και αγωγής κατά του
συγκεκριμένου πολιτικού.
Είναι στη θετική κατεύθυνση ότι η Κυβέρνηση
(Αντιπρόεδρος, Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Υπουργείο
Οικονομικών) απάντησε ότι δεν τίθεται θέμα για κλείσιμο του ΟΣΕ.
Πρώτοι
εμείς οι εργαζόμενοι Μηχανοδηγοί – Σιδηροδρομικοί έχουμε βιώσει όλους τους
νόμους και ιδιαίτερα το ν.3891 που κατήργησε περιφέρειες, έδιωξε μέσω των
μετατάξεων εξειδικευμένο προσωπικό και ταυτόχρονα μείωσε έως και 58% τις
αποδοχές του προσωπικού σε σχέση με το 2009.
Ενώ η δραστηριότητα για τους «εναπομείναντες
αυξήθηκε» και μετά τις τελευταίες εμπορικές συμφωνίες αυτή ακόμα θα μεγαλώσει.
Το ίδιο συνέβη στο εργασιακό κομμάτι όπου μέσα σε μια νύχτα καταργήθηκαν
διατάξεις της Εργατικής Νομοθεσίας και στο ασφαλιστικό κομμάτι όρια ηλικίας
αυξήθηκαν και η κύρια σύνταξη οδηγείται μετά από 35 έως 40 χρόνια στο
φιλοδώρημα των 360,00 ευρώ και επιπλέον με το νέο τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ,
παρόλο που είναι πληρωμένες οι εισφορές από τον εργαζόμενο, οδηγείται σε μείωση
άνω του 30% και η μείωση αυτή κάθε χρόνο θα μεγαλώνει.
Μετά από όλες αυτές τις οικονομικές θυσίες
Μηχανοδηγών – Σιδηροδρομικών ο Σιδηρόδρομος έπαψε να παράγει ελλείμματα. Άρα
δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα ευρωπαϊκό ή εγχώριο συμφέρον να κάνουν αυτό που
έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους, το κλείσιμο του ΟΣΕ. Γνωρίζουμε ότι στην
Κυβέρνηση αλλά και σε όλο το πολιτικό σύστημα (περιφερειακή αυτοδιοίκηση,
τοπική αυτοδιοίκηση, οικολογικές οργανώσεις, Φίλοι του Σιδηροδρόμου κ.λ.π.) που
δίνουν μάχη στηρίζοντας την ανάπτυξη και τη σύνδεση του σιδηροδρόμου με τα
λιμάνια ξέροντας ότι αυτό δίνει μεγάλες ανάσες οξυγόνου στην ελληνική οικονομία
και περιφέρεια.
Η Π.Ε.Π.Ε.
στήριζε και στηρίζει στην πράξη όλα τα τελευταία χρόνια την ανάπτυξη της
εταιρείας. Καλεί όλα τα μέλη της αλλά και το συνδικαλιστικό κίνημα στο χώρο,
μαζί και με τη Γ.Σ.Ε.Ε. και σε συνεργασία με την κοινωνία να σταματήσουν κάθε
σκέψη για περαιτέρω υποβάθμιση των δραστηριοτήτων του σιδηροδρόμου.
Υποστηρίζουμε την ανάπτυξη της δημόσιας
σιδηροδρομικής εταιρείας που λέγεται ΤΡΑΙΝΟΣΕ διότι πιστεύουμε ότι είναι ευτυχία
να είσαι Έλληνας Μηχανοδηγός – Σιδηροδρομικός και πολίτης αυτής της χώρας.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και ΘΕΛΟΥΜΕ
και ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.
Ο Πρόεδρος Ο
Γενικός Γραμματέας
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
Τελικά ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας έχουν μεγάλο θράσος .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τουρλής υπογράφει παχυλές αποζημιώσεις μετακινήσεων κάθε μήνα στον Θεοδωρόπουλο (κοντά στα 200 Ευρώ ), και ο Θεοδωρόπουλος επιτρέπει στον Τουρλή να προσλάβει ιδιαιτέρα για να βγάζει ανακοινώσεις σαν ΠΕΠΕ .
Δεν πρόκειται να ασχοληθώ με αυτήν την ανακοίνωση . Δεν μας εκφράζει σαν παράταξη , στηρίζει την Κυβερνητική Πολιτική στην ουσία , κ τελικά ΔΕΝ πείθετε κανείς απο τους λεονταρισμούς των συνεταίρων.
Την ώρα που δεν ασκούν αγωγές στον κολλητό τους ΔΙΚΑΜ κ. Ρετσινά για την καταστρατήγηση όλης της Εργατικής Νομοθεσίας , απειλούν να κυνηγήσουν τον ...Κεφαλογιάννη.
Μιλούν για δύσκολες συνθήκες εργασίας του μηχανοδηγού , κ λένε ότι το δημοσίευμα τις κάνει δυσκολότερες , την ώρα που εξαιτίας της ΔΙΚΑΜ δεν δίνονται άδειες , ρεπό κτλπ ...
Μαζί τους (με τον Νώντα και τον Βασίλη )θα ασχοληθούμε σύντομα σε Γενικές Συνελεύσεις .
Αν νομίζουν ότι θα χρησιμοποιούν το ταμείο και την σφραγίδα της ΠΕΠΕ , για προσωπικά οφέλη , πλανώνται πλάνην οικτρά .
Γενιδούνιας Κώστας
Αντιπρόεδρος ΠΕΠΕ
Βρίστε τον Κεφαλογιαννη να κάνει πάρτυ ο Σαμαράς ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Κυβέρνηση δίνει μάχη για την ανάπτυξη και σύνδεση του σιδηροδρόμου με τα λιμάνια κτλπ κτλπ
Η ΙΔΙΑ Κυβέρνηση , ξεπουλά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά προφανώς Τουρλής και Θεοδωρόπουλος την στηρίζουν γιατί αυτή η πολιτική δίνει μεγάλες ανάσες οξυγόνου στην ελληνική οικονομία και περιφέρεια.
Και μια παραδοχή ουσιαστική .
Η ΠΕΠΕ στήριζε και στηρίζει την ανάπτυξη της εταιρείας .
ΟΧΙ τους μηχανοδηγούς , την Εταιρεία .
Αλλά όπως λέει ο Πρόεδρος , χωρίς εταιρεία δεν υπάρχουν μηχανοδηγοί ...
Ίσως γιατί νομίζει ότι χωρίς μηχανοδηγούς μπορεί να υπάρξει εταιρεία !
ΓΚ