Τα όσα συμβαίνουν με τους 14 συναδέλφους που έχουν ενταχθεί στον κλάδο της κίνησης από τον Προαστιακό απο τον Ιούνιο του 2011 και ασκούν καθήκοντα προϊσταμένου - συνοδού σε αμαξοστοιχίες απο τότε , είναι ενδεικτικά για την γραφειοκρατική λειτουργία και οργάνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,
αλλά και για την σημασία που δίνουν για την πιστοποίηση του εξεικιδικεύμενου προσωπικού , όλοι οι αρμόδιοι , συμπεριλαμβανομένων φυσικά και των συνδικαλιστών που ακολουθούν τις εξελίξεις .
αλλά και για την σημασία που δίνουν για την πιστοποίηση του εξεικιδικεύμενου προσωπικού , όλοι οι αρμόδιοι , συμπεριλαμβανομένων φυσικά και των συνδικαλιστών που ακολουθούν τις εξελίξεις .
Οι συνάδελφοι λοιπόν σήμερα δεν πληρώθηκαν ξανά το επικίνδυνο κ ανθυγιεινό εξαιτίας κάποιου λάθους όπως ειπώθηκε απο την πληροφορική , την ίδια στιγμή όμως που εκκρεμεί η απόφαση που θα τους απονέμει και τυπικά τις αρμοδιότητες κ αναδρομικά απο το 2011 (τότε ίσχυε ο ΓΕΚΑΠ ) .
Μάλιστα όπως πληροφορηθήκαμε , απο το blog της εκ-κίνησης κλικ εδώ για να διαβάσετε, τους ειπώθηκε σήμερα , ότι καμία υπηρεσιακή μεταβολή δεν μπορεί να συμβεί αν δεν ολοκληρωθεί το Οργανόγραμμα.
Εμείς δεν θέλουμε να δημοσιεύσουμε απο την Διαύγεια , όλες τις τελευταίες υπηρεσιακές μεταβολές που διαψεύδουν τα όσα ειπώθηκαν .
Απλά ρωτάμε .
Οι εσωτερικές μετατάξεις θα ολοκληρωθούν δηλαδή μετά τον καταρτισμό του Οργανογράμματος ;
Και τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τους συναδέλφους που περιμένουν εδώ και καιρό την αλλαγή κλάδου ;
Το Οργανόγραμμα τελικά , έχει ή δεν έχει ολοκληρωθεί ;
Πως γίνανε προαγωγές Διευθυντών , πως τις τελευταίες μέρες δημιουργήθήκαν (πολύ σωστή κίνηση ) υπηρεσίες εσωτερικού ελέγχου για τους ιδιώτες που πρακτορεύουν σταθμούς .
Με βάση ποιο Οργανόγραμμα .
Αυτό που ΘΑ γίνει , αυτό που σκέφτονται , ή αυτό που ισχύει .
Επιτέλους ας σοβαρευτούν όλοι και ας μην παίζουν με την αγωνία των εργαζομένων .
Γιατί αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει Οργανόγραμμα , την στιγμή που έχει ενταχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ μπορούμε να μιλάμε για ΕΓΚΛΗΜΑ εκ προμελέτης .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου