Το στέκι της έλξης έχει στην κατοχή του ΟΛΑ εκείνα τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι το θέμα της βραδυπορίας των 140 χλμ μεταξύ Δομοκού - Θεσσαλονίκης θα έπρεπε να έχει λήξει εδώ και καιρό.
Η πληροφόρηση που είχαμε ήταν ότι έλειπαν ακόμα μερικές υπογραφές για να τελειώσει και τυπικά το θέμα.
Την ώρα λοιπόν που νέες αεροπορικές εταιρίες μπαίνουν στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη ( Ryan -Air ) δεν είναι δυνατό
σε μια γραμμή που οι ταχύτητες μπορούν δυνητικά να φτάσουν τα 200 χλμ την ώρα και όπου υπάρχει ηλεκτροκίνηση και νέο τροχαίο υλικό , να μπαίνουν καθημερινά καθυστερήσεις χωρίς να συντρέχει κανένας απο τους λόγους που την επέβαλαν 16 μήνες πρίν .
Ελπίζουμε να μην χρειαστεί να επανέλθουμε , γιατί πραγματικά πολύς κόσμος θα βρεθεί σε εξαιρετικά δυσχερή θέση απο όλες τις πλευρές.
Να επανελθεται απειρες φορες,και ας καταντατε γραφικοι,γιατι αλλιως δεν θα ιδρωσει το αυτι τους.Και στο κατω κατω της γραφης,ολοι εμεις οι μηχανοδηγοι γνωριζουμε οτι ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΗς Η/Α ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ,ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑς ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΣΤΗ.ΛΑΜΨΗ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΣΙΡΙΑΛ ΤΗς ΥΠΟΓΡΑΦΗς
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αργούν τόσο πολύ να επαναφέρουν τα 160, αφού οι Hellasprinter, δεν έχουν κανένα πρόβλημα! Έχουν περάσει 2 ολόκληρα χρόνια από την ισχύ του περιορισμού της ταχύτητας και όπως πολύ σωστά γράφτηκε και πιο πάνω οι καθυστερήσεις είναι καθημερινές στο Δομοκός-Θεσσαλονίκη, το οποίο εκτελείται με το πιο σύγχρονο τροχαίο υλικό που έχει η Τραινοσέ τις Η/Α !Κάντε ότι μπορείτε για να επαναφερθεί το συντομότερο η ταχύτητα των 160 , γιατί δεν είναι μόνο η rayanair, που στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, αλλά ακόμα και το κτελ πλέον κάνει σχεδόν ίδιο χρόνο με το τρένο για Θεσσαλονίκη! Το intercity σαν δρομολόγιο τόσα χρόνια ήταν συνδεδεμένο με την ακριβή τήρηση του ωραρίου και τώρα ένα υπάρχει καθημερινό φέσι στη διαδρομή
ΑπάντησηΔιαγραφή