Η καινοτομία βρίσκεται στην μηχανή στο κέντρο του εμπορικού με τους χειρισμούς να γίνονται απο την επικεφαλής μέσω ασύρματης επικοινωνίας !
To απόγευμα της 18ης Ιανουαρίου , η SNCF και η RFF δρομολόγησαν ζεύγη εμπορικών μήκους 1.476 μέτρων και βάρους 3.489 τόνων μεταξύ της Sibelin και της Nimes σαν μέρος
ενός Ευρωπαϊκού προγράμματος στο οποίο συμμετέχουν άλλα 16 μέλη .
Για αυτό το τεστ , χρησιμοποιηθήκαν 2 μηχανές , μια στην κεφαλή του κάθε εμπορικού τρένου - ρεκόρ. Η τεχνική καινοτομία βρίσκεται στην μηχανή στο κέντρο της εμπορικής αμαξοστοιχίας και η στην οποία οι χειρισμοί πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία με ασύρματη επικοινωνία απο την επικεφαλής μηχανή!
Σκοπός του τεστ - προγράμματος είναι να μετακινούνται διπλά τρένα 1050 μέτρων μέσα στο 2016 .
Φυσικά όλα αυτά γίνονται για λόγους οικονομίας - μείωσης κόστους καθώς μεγαλύτερα τρένα μειώνουν το κόστος και τα κάνουν ποιο ελκυστική την μεταφορά εμπορευμάτων με τον σιδηρόδρομο.
Πολύ χαίρομαι όταν οι Γάλλοι (που σαμποτάρισαν την εφαρμογή ενισχυμένου άγκιστρου στη δεκαετία του 1970 στην Ευρώπη) ανακαλύπτουν τον τηλεχειρισμό της δεκαετίας του 1960...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://en.wikipedia.org/wiki/Locotrol
Ν.Φ.