Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

2 Μηχανές , χειρισμοί μέσω ασύρματης επικοινωνίας και τεστ για τα μεγαλύτερα εμπορικά στην Ευρώπη απο την SNCF

Η καινοτομία βρίσκεται στην μηχανή στο κέντρο του εμπορικού με τους χειρισμούς να γίνονται απο την επικεφαλής μέσω ασύρματης επικοινωνίας !
To απόγευμα της 18ης Ιανουαρίου , η SNCF και η RFF δρομολόγησαν ζεύγη εμπορικών  μήκους 1.476 μέτρων και βάρους 3.489 τόνων μεταξύ της Sibelin και της Nimes σαν μέρος
ενός Ευρωπαϊκού προγράμματος στο οποίο συμμετέχουν άλλα 16 μέλη .

Για αυτό το τεστ , χρησιμοποιηθήκαν  2 μηχανές , μια  στην κεφαλή του κάθε εμπορικού τρένου - ρεκόρ. Η τεχνική καινοτομία βρίσκεται στην μηχανή στο κέντρο της εμπορικής αμαξοστοιχίας και η στην οποία οι χειρισμοί πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία με  ασύρματη επικοινωνία απο την επικεφαλής μηχανή! 
Σκοπός του τεστ - προγράμματος είναι να μετακινούνται διπλά τρένα 1050 μέτρων μέσα στο 2016 .
Φυσικά όλα αυτά γίνονται για λόγους οικονομίας - μείωσης κόστους καθώς μεγαλύτερα τρένα μειώνουν το κόστος και τα κάνουν ποιο ελκυστική την μεταφορά εμπορευμάτων με τον σιδηρόδρομο.

1 σχόλιο:

  1. Πολύ χαίρομαι όταν οι Γάλλοι (που σαμποτάρισαν την εφαρμογή ενισχυμένου άγκιστρου στη δεκαετία του 1970 στην Ευρώπη) ανακαλύπτουν τον τηλεχειρισμό της δεκαετίας του 1960...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Locotrol

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή