7/4/2005, περιοχή Ναγκασάκι. Ένα ακόμα τραγικό δυστύχημα με 107 νεκρούς για μελέτη των συνεπειών εφαρμογής λανθασμένων μεθόδων Διοίκησης στο προσωπικό έλξης .
Το ανταγωνιστικό περιβάλλον των ιδιωτικών σιδηροδρομικών επιχειρήσεων, η ημι-εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας (ΑΤS υπήρχε, αλλά
δεν είχε ενταχθεί στο σύστημα όριο για την συγκεκριμένη καμπύλη..), η αυστηρή τήρηση των δρομολογίων, η επίσης αυστηρή και ταπεινωτική πειθαρχία, η απειρία, η σύγχυση, το λάθος στο λάθος, ο φαύλος κύκλος ενός ακόμα πολύνεκρου ατυχήματος με 107 χαμένες ψυχές.
Ακόμα μια σειρά από τραγικές συμπτώσεις...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου