Τα εξώδικα με τα οποία το Σωματείο μας , ζητά απαντήσεις για τα τρέχοντα και διαχρονικά προβλήματα στην υποδομή και το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά.
Αναλυτικότερα > Το εξώδικο για την υποδομή
Κύριε Σύμβουλε,
Κάθε μέρα τα μέλη της ΠΕΠΕ διαπιστώνουν κατά την εκτέλεση της εργασίας τους σε όλο το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου της επικράτειας, ότι τα συστήματα υποδομής και επιδομής που προορίζονται να παρέχουν τη μεγαλύτερη ασφάλεια στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών, δεν λειτουργούν εδώ και πολλά χρόνια.
Ειδικότερα:
Είναι γνωστό σε όλους ότι υπάρχουν προβλήματα ασφαλούς λειτουργίας της κυκλοφορίας των συρμών στο τμήμα Κιάτο – Αεροδρόμιο έως ΣΚΑ, η επίλυση των οποίων αποτελεί υποχρέωση της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ. Δεν λειτουργεί η τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα μετά το ΣΚΑ προς Κιάτο, ενώ υπάρχουν σημαντικά προβλήματα και μέχρι το Αεροδρόμιο. Δεν λειτουργεί η φωτοσήμαν στο τμήμα Πειραιά – Τιθορέας. Με αρκετά προβλήματα στο τμήμα Τιθορέας – Δομοκού, όπου λειτουργεί το παλιό σύστημα. Δεν υπάρχει καμία λειτουργία τηλεδιοίκησης και φωτοσημάτων στο τμήμα Δομοκού – Θεσσαλονίκης – Ειδομένης – Στρυμώνα.
Στα ίδια τμήματα η κατάσταση της γραμμής είναι στάσιμη. Ενώ πάνω από δύο χρόνια έχει επιβληθεί βραδυπορία από το Κιάτο έως ΣΚΑ και τώρα μεταξύ Μενιδίου και Αυλώνα.
Στο ίδιο τμήμα (Κιάτο – ΣΚΑ) Κιάτο – ΣΚΑ δεν υφίσταται φωτισμός των σηράγγων.
Η περίφραξη της γραμμής είναι εντελώς ελλιπής όπως π.χ. στην είσοδο του Μενιδίου, που το άνοιξαν πάλι.
Δεν λειτουργούν καθρέφτες στο κομμάτι του Προαστιακού, ούτε οι ανελκυστήρες και οι αυτόματες σκάλες.
Το τελευταίο διάστημα έγιναν πολλά επεισόδια στα τρένα προαστιακής συγκοινωνίας.
Σε όλους είναι γνωστό ότι τμήματα της γραμμής Πελοποννήσου που λειτουργούν περιοδικά έχουν δεχτεί επίθεση από αγνώστους με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί υλικά από την επιδομή του δικτύου ράγες – ΑΣΙΔ κλπ.
Εν όψει των ανωτέρω θα θέλαμε να μας ενημερώσετε για τα εξής θέματα:
1. Πότε η ΕΡΓΟΣΕ και ο ΟΣΕ θα επιληφθούν ώστε να λειτουργήσει η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση;
2. Πότε επιτέλους το ΣΚΑ θα μπορέσει να λειτουργήσει τόσο για την επιβατική ανταπόκριση του Προαστιακού στα Λιόσια για Αθήνα και Πειραιά όπως ζητούν όλοι οι επιβάτες;
3. Πότε θα γίνει δυνατό τα εμπορικά να μπαίνουν και να βγαίνουν για Θριάσιο – Ικόνιο από Μενίδι με λιγότερο κόστος σε όλα τα επίπεδα;
4. Επιπλέον θα θέλαμε να ενημερωθούμε για το ορεινό κομμάτι του δικτύου, τι μέτρα συντήρησης έχουν παρθεί γύρω από τα βράχια και τις γέφυρες που βρίσκονται στη διαδρομή αυτή, διότι βλέπουμε συνέχεια βραδυπορίες να τοποθετούνται.
5. Πότε θα τεθεί σε ισχύ η ραδιοκάλυψη που έχει τοποθετηθεί σε κάποιες Δ/Η και Η/Α όπως Α/Α.
6. Τι προτίθεστε να κάνετε μέχρι την άρση της βραδυπορείας (αύξηση χρόνου διαδρομής όπως π.χ. στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη;).
Θεωρούμε ότι τα παραπάνω αναφερόμενα ζητήματα είναι πάρα πολύ σημαντικά τόσο για την ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού όσο και για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και γι’ αυτό θα θέλαμε να μας ενημερώσετε συγκεκριμένα και αναλυτικά για όλα αυτά τα θέματα.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., τον ΟΣΕ Α.Ε. , την ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. και Τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντάς την ολόκληρη στην έκθεση επίδοσης που θα συντάξει.
Αθήνα 17 Ιανουαρίου 2014
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
Προς
Αναλυτικότερα > Το εξώδικο για την υποδομή
Κύριε Σύμβουλε,
Κάθε μέρα τα μέλη της ΠΕΠΕ διαπιστώνουν κατά την εκτέλεση της εργασίας τους σε όλο το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου της επικράτειας, ότι τα συστήματα υποδομής και επιδομής που προορίζονται να παρέχουν τη μεγαλύτερη ασφάλεια στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών, δεν λειτουργούν εδώ και πολλά χρόνια.
Ειδικότερα:
Είναι γνωστό σε όλους ότι υπάρχουν προβλήματα ασφαλούς λειτουργίας της κυκλοφορίας των συρμών στο τμήμα Κιάτο – Αεροδρόμιο έως ΣΚΑ, η επίλυση των οποίων αποτελεί υποχρέωση της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ. Δεν λειτουργεί η τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα μετά το ΣΚΑ προς Κιάτο, ενώ υπάρχουν σημαντικά προβλήματα και μέχρι το Αεροδρόμιο. Δεν λειτουργεί η φωτοσήμαν στο τμήμα Πειραιά – Τιθορέας. Με αρκετά προβλήματα στο τμήμα Τιθορέας – Δομοκού, όπου λειτουργεί το παλιό σύστημα. Δεν υπάρχει καμία λειτουργία τηλεδιοίκησης και φωτοσημάτων στο τμήμα Δομοκού – Θεσσαλονίκης – Ειδομένης – Στρυμώνα.
Στα ίδια τμήματα η κατάσταση της γραμμής είναι στάσιμη. Ενώ πάνω από δύο χρόνια έχει επιβληθεί βραδυπορία από το Κιάτο έως ΣΚΑ και τώρα μεταξύ Μενιδίου και Αυλώνα.
Στο ίδιο τμήμα (Κιάτο – ΣΚΑ) Κιάτο – ΣΚΑ δεν υφίσταται φωτισμός των σηράγγων.
Η περίφραξη της γραμμής είναι εντελώς ελλιπής όπως π.χ. στην είσοδο του Μενιδίου, που το άνοιξαν πάλι.
Δεν λειτουργούν καθρέφτες στο κομμάτι του Προαστιακού, ούτε οι ανελκυστήρες και οι αυτόματες σκάλες.
Το τελευταίο διάστημα έγιναν πολλά επεισόδια στα τρένα προαστιακής συγκοινωνίας.
Σε όλους είναι γνωστό ότι τμήματα της γραμμής Πελοποννήσου που λειτουργούν περιοδικά έχουν δεχτεί επίθεση από αγνώστους με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί υλικά από την επιδομή του δικτύου ράγες – ΑΣΙΔ κλπ.
Εν όψει των ανωτέρω θα θέλαμε να μας ενημερώσετε για τα εξής θέματα:
1. Πότε η ΕΡΓΟΣΕ και ο ΟΣΕ θα επιληφθούν ώστε να λειτουργήσει η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση;
2. Πότε επιτέλους το ΣΚΑ θα μπορέσει να λειτουργήσει τόσο για την επιβατική ανταπόκριση του Προαστιακού στα Λιόσια για Αθήνα και Πειραιά όπως ζητούν όλοι οι επιβάτες;
3. Πότε θα γίνει δυνατό τα εμπορικά να μπαίνουν και να βγαίνουν για Θριάσιο – Ικόνιο από Μενίδι με λιγότερο κόστος σε όλα τα επίπεδα;
4. Επιπλέον θα θέλαμε να ενημερωθούμε για το ορεινό κομμάτι του δικτύου, τι μέτρα συντήρησης έχουν παρθεί γύρω από τα βράχια και τις γέφυρες που βρίσκονται στη διαδρομή αυτή, διότι βλέπουμε συνέχεια βραδυπορίες να τοποθετούνται.
5. Πότε θα τεθεί σε ισχύ η ραδιοκάλυψη που έχει τοποθετηθεί σε κάποιες Δ/Η και Η/Α όπως Α/Α.
6. Τι προτίθεστε να κάνετε μέχρι την άρση της βραδυπορείας (αύξηση χρόνου διαδρομής όπως π.χ. στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη;).
Θεωρούμε ότι τα παραπάνω αναφερόμενα ζητήματα είναι πάρα πολύ σημαντικά τόσο για την ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού όσο και για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και γι’ αυτό θα θέλαμε να μας ενημερώσετε συγκεκριμένα και αναλυτικά για όλα αυτά τα θέματα.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., τον ΟΣΕ Α.Ε. , την ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. και Τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντάς την ολόκληρη στην έκθεση επίδοσης που θα συντάξει.
Αθήνα 17 Ιανουαρίου 2014
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
Προς
1.
Την «ΕΡΓΑΟΣΕ
Α.Ε.» που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Καρόλου 27
όπως εκπροσωπείται νόμιμα.
2.
Την «ΟΣΕ Α.Ε.»
που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Καρόλου 1-3
όπως εκπροσωπείται νόμιμα.
3.
Την «ΕΕΣΣΤΥ
Α.Ε.» που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Καρόλου 1-3
όπως εκπροσωπείται νόμιμα.
4. Τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ.
Μιχάλη Χρυσοχοίδη, οδός Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου