Κλικ για μεγέθυνση |
Εμείς ρωτάμε ...Αν δίνουμε 3 εκ Ευρώ τον χρόνο για εργολαβίες καθαρισμού , πόσο θα κόστιζε να έχει προσλάβει αυτό το προσωπικό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;;;;
Μετά την εργολαβία για τον καθαρισμό των τρένων και χώρων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την Κεντρική Ελλάδα ( 330.000 Ευρώ πλέον ΦΠΑ ) για ένα χρόνο , βρήκαμε και δημοσιεύουμε άλλες 5 συμβάσεις που έχουν κόστος πάνω απο 1.600.000 ετησίως (χωρίς ΦΠΑ) στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για εργολαβίες καθαρισμού ....
Αριστερά βλέπετε την σύμβαση για τον Προαστιακό Αθηνών που κοστίζει 642.888 Ευρώ για 1 χρόνο , παρακάτω την αντίστοιχη για τον Προαστιακό Θεσσαλονίκης που κοστίζει
Κλικ για μεγέθυνση |
Προαστιακός Θεσσαλονίκης κ Δυτικής Μακεδονίας
258.388 Ευρώ
για τους Διαπεριφερειακούς , Διεθνείς , εμπορικούς συρμούς τα λεωφορεία και τους χώρους στην Θεσσαλονίκη ,
492.420 Ευρώ
Για την Πελλοπόνησο και το αμαξοστάσιο του Ασπρόπυργου - Πάτρας
160.491 Ευρώ
και για την Αν. Μακεδονία - Θράκη και τους χώρους στην Αλεξανδρούπολη
40.394 Ευρώ
Αν προσθέσει κανείς τα ποσά ( μαζί με την Κεντρική Ελλάδα ) το ποσό φτάνει τα 2 εκ Ευρώ , αν προσθέσουμε και τον ΦΠΑ , τα 2.700.000 Ευρώ ΕΤΗΣΙΩΣ .
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της δήθεν εξυγίανσης , αφού τα ποσά αυτά δεν λογίζονται σαν μισθολογικό κόστος ( κατά την άποψη μας θα ήταν πολύ μικρότερο αν το ήταν δικό μας προσωπικό όσοι εργάζονται κάτω απο ιδιαίτερα επαχθείς όρους στις εργολαβίες ) .
Και φυσικά ερώτημα αποτελεί , ποιος και με ποιο τρόπο παρακολουθεί αυτές τις εργολαβίες , αν παρέχονται σωστές υπηρεσίες , αν απασχολούνται όσοι αναγράφονται στις προδιαγραφές και άλλα πολλά .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου