Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Προγραμματισμένα 11ωρα και 12ωρα στην έλξη....

Δουλεύοντας ήλιο με ήλιο.....
Τελικά κανείς δεν έχει διδαχθεί τίποτα απο το πρόσφατο παρελθόν
Είναι πραγματικά απορίας άξιο πως η ΠΕΠΕ , το Σωματείο των μηχανοδηγών , δέχεται να είναι  ίσως το μοναδικό  στην Ευρώπη που ανέχεται αυτές τις συνθήκες εργασίας για το προσωπικό.
Αναφερόμαστε σε προγραμματισμένη υπηρεσία σε περιφερειακό μηχανοστάσιο που ξεκινά στις 8 το πρωί και λήγει στις 8 το βράδυ ! Στο ενδιάμεσο
και προκειμένου να εξυπηρετηθεί η Υπηρεσία στα περί νομιμότητας υπάρχει διάλειμμα - διακοπή ( παράνομη και καταχρηστική ) την οποία βάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον προγραμματισμό για να μπορεί να σπάει την εργατική Νομοθεσία. 
Για να χρυσώσει βέβαια το χάπι μετά ,πληρώνοντας κανονικά όλες τις υπερωρίες που κάνουν οι μηχανοδηγοί (3-4 κάθε μέρα ).

Φυσικά όλα αυτά γίνονται εν γνώσει της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης μην σας πούμε και με την ευλογία της , στην λογική της διαχείρισης της έλλειψης προσωπικού και της αύξησης του << εισοδήματος >> που καταδίκασε τον πλέον δυναμικό κλάδο του σιδηροδρόμου σήμερα - αιχμάλωτο και υποτελή - υποαμειβόμενο .

Αν δεν είναι έτσι , ας βγεί το <<Σωματείο>> να μας διαψεύσει . 

Είναι μια πρόταση - πρόκληση απο το στέκι της έλξης , για τους επαγγελματίες συνδικαλιστές μας.

Ελπίζουμε μόνο να μην μας πουν το κοινότυπο του ....ότι ο κόσμος το <<θέλει >> και άρα δεν πρέπει να μιλάτε .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου