Επειδή στην Ελλάδα το μόνο εύκολο είναι η ανέξοδη κριτική και επειδή πολλά έχουν ακουστεί για το θέμα της ανάσυρσις της Δ/Η 032 από τον Ασωπό ...
Διαβάστε τι έγινε και κυρίως πόσο κόστισε στην Ιταλία η αντίστοιχη διαδικασία μετά το ατύχημα του περασμένου Γενάρη .....
Ολοκληρώθηκε χθες η διαδικασία καθαρισμού της μονής σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει τη βορειοδυτική περιοχή της Ιταλίας, Λιγκούρια, με τη Γαλλία, 38 ημέρες μετά
τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας.
Στις 17 Ιανουαρίου, πέντε επιβαίνοντες τραυματίστηκαν ελαφρά όταν το τραίνο εκτροχιάστηκε κατά μήκος των ακτών της Λιγκούρια εξαιτίας κατολίσθησης. Η μηχανή και ένα βαγόνι είχαν μείνει να κρέμονται από ένα βράχο αφού δεν ήταν δυνατή η απομάκρυνσή τους.
Η εταιρεία σιδηροδρομικών γραμμών της Ιταλίας, Rete Ferroviaria Italiana έστησε μια γιγαντιαία επιχείρηση από θαλάσσης αφού δεν ήταν δυνατή η προσέγγιση των δύο βαγονιών από ξηράς, εξηγεί το ΑΜΠΕ.
Ένας γερανός σήκωσε τη μηχανή και το βαγόνι και τα τοποθέτησε επάνω στις γραμμές όπου ήταν πλέον δυνατή η ρυμούλκησή τους. Όπως αναφέρει το γερμανικό πρακτορείο Ειδήσεων, η επιχείρηση αυτή κόστισε περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ.
Δικό μας σχόλιο
Το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας .
Για αυτό και για το θέμα κρατήσαμε απο την αρχή απολύτως ουδέτερη και υπεύθυνη στάση γιατί γνωρίζαμε και την δυσκολία του εγχειρήματος αλλά και την αγωνία των ανθρώπων που αγαπούν την δουλειά τους και τον σιδηρόδρομο και πρώτοι ενδιαφέρονταν για να σηκωθεί η μηχανή απο το σημείο.
Μάλιστα όταν πληροφορηθήκαμε ότι αλλάζει ο αρχικός σχεδιασμός για την επιχείρηση ανάσυρσις που είχε πρώτο δημοσιεύσει το στέκι της έλξης και ρωτήσαμε το γιατί μάθαμε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα στα οποία θα αναφερθούμε όταν τελειώσει η όλη επιχείρηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου