Eμείς τώρα τι να πούμε ;;;; Μήπως να θυμίσουμε στον κύριο Ζηλιασκόπουλο ότι είναι πολιτικά διορισμένο πρόσωπο, και άρα αν σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι ατμομηχανή έχει και αυτός ευθύνες όπως και οι προϊστάμενοι του ; Πρέπει να πουληθεί δλδ η εταιρεία για να έχουμε ανάπτυξη;
Κάποιο τέτοιο Ευρωπαϊκό παράδειγμα θα μας πει;
Κάποιο τέτοιο Ευρωπαϊκό παράδειγμα θα μας πει;
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες οι δηλώσεις που αφορούν << τις νέες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας>> που εκθέτουν ανεπανόρθωτα όσους τις ψήφισαν.....
Θα περιμένουμε να δούμε αν η ΠΟΣ έχει να πεί κάτι εν όψει και της συνάντησης με ....το ΤΑΙΠΕΔ . Ολόκληρο το δημοσίευμα απο το metaforesspress.gr >>
Με τον σωστό επενδυτή, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να αναδειχθεί σε ατμομηχανή
για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας", τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, από το βήμα του συνεδρίου του Economist, που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη, υπό την αιγίδα της ελληνικής Προεδρίας της ΕΕ.
Όπως μετέδωσε το ΑΠΕ, ο κ. Ζηλιασκόπουλος απαρίθμησε μια σειρά ενεργειών για την εξυγίανση της εταιρείας (κατάργηση ζημιογόνων δρομολογίων, νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας, outsourcing ζημιογόνων δραστηριοτήτων).
Στον τομέα των επιβατικών μεταφορών, επισήμανε ότι παράγοντες, όπως η αύξηση της τιμής της βενζίνης και των διοδίων είχε ως αποτέλεσμα το "μερίδιο" των σιδηροδρομικών μετακινήσεων στον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης να αυξηθεί στο 35%.
Όσον αφορά στις εμπορευματικές μεταφορές, ο κ.Ζηλιασκόπουλος σημείωσε ότι στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης και συνεργειών, που "μαζί με τη διοίκηση της ΟΛΘ, σχεδιάζουμε την αξιοποίησή τους".
Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι οι διασυνδέσεις με τα βόρεια σύνορα της χώρας μπορούν να αξιοποιηθούν με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο. Σήμερα, όπως είπε, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης καθημερινά αναχωρούν 8-10 τρένα με εμπορευματικό φορτίο.
Αναφερόμενος στη συμφωνία "HP- COSCO- ΤΡΑΙΝΟΣΕ" σημείωσε ότι "μας βάζει στον χάρτη της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας", υπογραμμίζοντας, ωστόσο, και τις δυσκολίες του εγχειρήματος, καθώς τα σιδηροδρομικά δίκτυα των χωρών που εμπλέκονται σε αυτό (Ελλάδας, ΠΓΔΜ, Σερβίας, Ουγγαρίας, Σλοβακίας, Τσεχίας) θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της HP. "Αν πετύχει αυτό το project, θα χρειαστούν κι άλλες υποδομές και επενδύσεις στην τεχνογνωσία για να μπορέσουμε να κατακτήσουμε τις αγορές", είπε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου