Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Καταργήσεις δρομολογίων στην Βόρεια Ελλάδα

Δεν ξέρουμε αν ο δρόμος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι στρωμένος απο μετάξι . Αυτό που σίγουρα ξέρουμε είναι ότι όσοι τον στρώνουν και σήμερα κάνουν πανηγυρικές δηλώσεις είναι και οι καίρια υπεύθυνοι για τις καταργήσεις εμπορικών δρομολογίων στην Βόρεια Ελλάδα χτες και για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών .
Είναι ακριβώς τα ίδια πρόσωπα που το 2010 επιβάλαν με τον Νόμο 3891,  την μετάταξη 120 μηχανοδηγών
(τόσοι φύγανε , 45 υποχρεωτικά - 75 εθελοντικά ).

Χτες λοιπόν είχαν ζητηθεί 12 καταργήσεις τελικά γίναν 6 , την ίδια ώρα που οι φωστήρες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνάπτουν και νέες συμφωνίες για την μεταφορά εμπορευμάτων προς Σκόπια και Νόβι Σάιντ απο το λιμάνι .
Και καλά κάνουν φυσικά και κάνουν συμφωνίες .

Μόνο που δεν έχουν καταλάβει ότι κόσμος δεν υπάρχει ,και δεν μπορεί ( έχει κουραστεί όλο το προσωπικό ) να δουλεύει 30 μέρες το μήνα .

Διαβάζουμε λοιπόν ότι στο συνέδριο που γίνεται αυτές τις μέρες στην Αθήνα , ο κ. Ζηλιασκόπουλος λέει ότι χαράζεται ο δρόμος του μεταξιού με νέες εμπορικές συμφωνίες .
Να δούμε που θα βρεί προσωπικό για να τις ολοκληρώσει .

Μοναδική ανάσα οι 23 συνάδελφοι που μετά τις εσωτερικές μετατάξεις  θα αναλάβουν καθήκοντα βοηθού μηχανοδηγού τον Ιούνιο και αναμένεται να πέσουν άμεσα στα βαθιά .

Φυσικά και εδώ η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκανε την μεγάλη κίνηση .

Έκοψε χωρίς καμία απολύτως δικαιολογία , απο την μαθητεία περίπου άλλους 10 συναδέλφους  που είχαν κάνει αίτηση για μηχανοδηγοί .

Προφανώς τότε ο δρόμος του μεταξιού είχε άλλο σχεδιασμό .

Εκτός ....

Εκτός αν ο σχεδιασμός λέει κατάργηση επιβατικών δρομολογίων στα προσεχώς .
Κάτι τέτοια σχέδια ακούγονται τελευταία για να προχωρήσει η μπίζνα με τα εμπορικά , εξαιτίας της κατάστασης με το προσωπικό και την ποδομή 

Περιμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις .

1 σχόλιο:

  1. παραθέτω την ερώτηση μου εδώ γιατί δεν υπάρχει σχετικό θέμα το τελευταίο διάστημα για την απορία μου. Με τις Η/Α, τι γίνεται, αφού πιστοποιήθηκε (και από τη μελέτη του Πολυτεχνείου) ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα γιατί δεν επαναφέρουν την ταχύτητα τους στα 160?τι θα κάνει η Τραινοσέ σε λίγο διάστημα που θα μπει η ryan air στο δρομολόγιο Αθήνα-θεσσαλονίκη..πως νομίζει ότι θα την ανταγωνιστεί, όταν οι πιο σύγχρονες μηχανές της δεν πάνε καν με τη μέγιστη ταχύτητα του δικτύου, για να μην αναφέρω και για τις καθυστερήσεις που προκύπτουν και από τα ορεινά τμήματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή