Οι θέσεις μας είναι γνωστές για τις ιδιωτικοποιήσεις.
Και η άποψη μας επίσης , ότι δλδ το θέμα είναι καίρια πολιτικό και όσοι προσπαθούν να προσωποποιούν καταστάσεις απλά αποπροσανατολίζουν τους εργαζόμενους απο την ουσία .
Στα 3 χρόνια της λειτουργίας του blog , έχουμε δημοσιεύσει δεκάδες αποφάσεις εκχώρησης έργου σε ιδιώτες και έχουμε κατ επανάληψη μιλήσει για το έγκλημα που συντελείται στον σιδηρόδρομο .
Ούτε χτες ξυπνήσαμε και
ανακαλύψαμε όσα γίνονται απο το 2008 και έπειτα , με κομβικό σημείο την ένταξη των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ και το ξεπούλημα τους σύντομα.
.
Άλλη μια απόφαση που έρχεται να συνεχίσει το γαϊτανάκι της παραχώρησης έργου σε ιδιώτες απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (εκδοτήρια κτλπ_ , και με τους εργαζόμενους στον ιδιώτη υποαμειβόμενους και πολλές φορές και ανασφάλιστους ), είναι αυτή της παραχώρησης της πετρελαιοδότησης στο ΜΑΙ , έναντι 80 χιλ Ευρώ .
Πρόσφατα είχαμε δημοσιεύσει την απόφαση της Διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ να δώσει σε εργολάβο ακόμα και το λογιστήριο της Εταιρείας , αλλά κανείς δεν συγκινήθηκε , μια απόφαση όμως που δημιούργησε πολλαπλά προβλήματα και στην μισθοδοσία του προσωπικού εκεί.
Το στέκι δεν στέκεται ποτέ στην επιφάνεια , αλλά στην ουσία των γεγονότων αποκαλύπτοντας πάντα τα πραγματικά αίτια όσων συμβαίνουν , δίνοντας με τις δημοσιεύσεις στους αναγνώστες , τροφή για σκέψη .
Και αυτό προφανώς δεν είναι καλό γιατί όπως είπαμε οι σκεπτόμενοι και ενημερωμένοι εργαζόμενοι είναι επικίνδυνοι για τους επαγγελματίες συνδικαλιστές. (οι οποίοι με την σειρά τους στηρίζουν αυτές τις καταστάσεις για να έχουν πρόσβαση στους μηχανισμούς εξουσίας ).
Τα βαθύτερα αίτια των ιδιωτικοποιήσεων δεν είναι άλλα , απο τις πολιτικές αποφάσεις των Κυβερνήσεων των μνημονίων που θέλουν φθηνότερο εργατικό δυναμικό , και φυσικά περιορισμό όσων εργάζονται στο Δημόσιο , με οποιοδήποτε κόστος.
Εμείς ρωτάμε .
Αυτά τα 80 χιλιάρικα δεν μπορούσε να τα γλυτώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;
Ποιο είναι τελικά το πραγματικό όφελος τελικά απο τις ιδιωτικοποιήσεις των εκδοτηρίων στους σταθμούς ; (Νέοι Πόροι - Διακοπτό δημοπρατούνται τις μέρες αυτές )....
Ας τα δουν αυτά οι σιδηροδρομικοί για να καταλάβουν το έγκλημα που συντελείται σε βάρος τους τα τελευταία χρόνια.
Και κάτι ακόμα ...
Το προσωπικό του ιδιώτη είναι εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο για αυτές τις εργασίες ;
Και κάτι ακόμα ...
Το προσωπικό του ιδιώτη είναι εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο για αυτές τις εργασίες ;
Εκτός του ότι δεν προσλαμβάνει προσωπικό, με τον τρόπο της μια δημόσια εταιρεία υποστηρίζει με έμμεσο τρόπο να υπάρχουν υποαμειβόμενοι εργαζόμενοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σαν να μην έφταναν όλα αυτά η διοίκηση προχώρησε και παραπέρα με το να μην επιτρέπει την συμμετοχή στους διαγωνισμούς της σε όλα τα συγγενικά πρόσωπα των εργαζομένων της τραινοσε μέχρι και τα δισέγγονά τους που δεν γεννήθηκαν ακόμη, ναι, και τα δισέγγονά τους όπως το λέω, θεωρώντας τους εργαζομένους της αλλά και τα συγγενικά τους πρόσωπα ύποπτους για παλιανθρωπιές ,δολοπλοκίες , ανέντιμους και ανήθικους (λες και όλοι οι άλλοι είναι αγγελικά πλασμένοι).
Πέρα από τα ελάχιστα κακά συγγενικά πρόσωπα που παρουσιάστηκαν (να μην ξεχνάμε κακοί παρουσιάστηκαν και σε μη συγγενικά πρόσωπα) υπάρχουν και άλλα αυτά που είναι εντιμότατα, τυπικότατα και υπόδειγμα στην δουλειά τους.
Από την άλλη πλευρά δεν αποκλείει από τους διαγωνισμούς της και τους θεωρεί εντιμότατους, καθόλου ύποπτους η ανήθικους όλους όσους εμπλέκονται είτε ως μέτοχοι είτε ως εργαζόμενοι σε ανταγωνιστικές εταιρείες προς την τραινοσέ όπως μεταφορικές εταιρείες κτελ κ.α. ( βλέπε διαγωνισμούς εκδοτηρίων)
Τα συμπεράσματα δικά σας
Προσωπικά
Δεν ανέχομαι να με κτυπά από παντού και να με προσβάλει από πάνω υπονοώντας πως είμαι παλιάνθρωπος
Δεν ανέχομαι την ανικανότητά του ελεγκτικού μηχανισμού να την φορτώνομε εγώ και να θεωρούμε ανέντιμος και ανήθικος
Με ενοχλεί που άνεργο συγγενικό μου πρόσωπο μου είπε πως αν δεν ήμουν εργαζόμενος στην τραινοσέ πιθανόν να είχε δουλειά διεκδικώντας τον διαγωνισμό.
Αμέσως μετά από το οξυγόνο νερό και τροφή ακολουθεί η ελευθερία του λόγου και η αξιοπρέπεια την οποία η διοίκηση μου την έχει καταπατήσει.
Θεωρό απαράδεκτο σήμερα σε μια Δημοκρατική χώρα μια δημόσια εταιρεία να χρησιμοποιεί τακτικές εποχής ψυχρού πολέμου όπου κάθε αριστερός η πιθανόν αριστερός θεωρούνταν ύποπτος και αποκλείονταν από οποιαδήποτε επαφή με το δημόσιο.
Ως μηχανοδηγός δεν έχω μόνον αγανάκτηση αλλά έχω πλέον και θυμό.
Και ………………………