Στην αναφορά που το μέλος του ΣΤΑ και συνάδελφος Χαντάβας Αλέξης την έχει κοινοποιήσει και στην ΠΕΠΕ , που γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα , αλλά απο ότι φαίνεται οι "συμφωνίες στα εμπορικά " προηγούνται προφανώς της ασφάλειας .
Ολόκληρη η αναφορά του μηχανοδηγού
Εκτελώντας την υπηρεσία Θριάσιο - Ικόνιο διαπιστώθηκαν τα εξής προβλήματα ασφαλείας.
- Εαν οι Δ/Η πάνε επικεφαλής στο Ικόνιο δεν υπάρχει δυνατότητα αναστροφής τους.
- Εαν η Δ/Η πάει η μια επικεφαλής και η άλλη στην ουρά του συρμού δεν υπάρχει καθόλου επικοινωνία μεταξύ των Δ/Η μέσω Ρ/Τ στην είσοδο του Ικονίου και σε όλη την διαδρομή λόγω της συνεχούς διαδρομής μέσα σε τούνελ.
- Ερχόμενος απο Ικόνιο προς Θριάσιο με επικεφαλής της Δ/Η και εισερχόμενος στην γραμμή 502 και όταν γίνει η διευθέτηση των αιχμών στην κυρία γραμμή καλούμεθα να παλινδρομήσουμε προς το σταθμό Λιοσίων χωρίς πλοήγηση για να επιβιβαστεί το προσωπικό πράγμα μη επιτρεπτό απο τον Κανονισμό Κυκλοφορίας.
Κλείνοντας , εμείς σημειώνουμε και τις καθημερινές διαμαρτυρίες μηχανοδηγών στο στέκι , για υπο- στελέχωση των αμαξοστοιχιών στα εμπορικά στην υπηρεσία του Ικονίου .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου