Το θέμα μπήκε και απο τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ Τουρλή Βασίλη στην συνεδρίαση του Συμβουλίου Διοικήσεων , ο οποίος έλεγε ότι ...η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έβαζε στην ΣΣΕ την προσαύξηση του 30% και η καταγγελία στο ΣΕΠΕ , εμπόδισε την ικανοποίηση του αιτήματος !
Εμείς δημοσιεύουμε το επίμαχο σημείο απο την άποψη της Εταιρείας που αναφέρει ότι η ΠΟΣ έφερε το θέμα στην διαπραγμάτευση επειδή αυτό δεν ρυθμίζεται ευθέως απο το Νόμο (είναι παράνομο). Ότι ακριβώς έλεγε δηλαδή και
για το ευθύνης , ότι έλεγε για την αναδρομικότητα του επικίνδυνου και ανθυγιεινού.
Και το ΣΕΠΕ σε αυτήν την αιτίαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , απάντησε ότι αυτά τα θέματα ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ και απο ΣΣΕ ΓΙΑΤΙ δεν είναι παράνομο το αίτημα, αποδομώντας έτσι και το 2ο επιχείρημα της.
Εμείς δημοσιεύουμε το επίμαχο σημείο απο την άποψη της Εταιρείας που αναφέρει ότι η ΠΟΣ έφερε το θέμα στην διαπραγμάτευση επειδή αυτό δεν ρυθμίζεται ευθέως απο το Νόμο (είναι παράνομο). Ότι ακριβώς έλεγε δηλαδή και
για το ευθύνης , ότι έλεγε για την αναδρομικότητα του επικίνδυνου και ανθυγιεινού.
Και το ΣΕΠΕ σε αυτήν την αιτίαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , απάντησε ότι αυτά τα θέματα ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ και απο ΣΣΕ ΓΙΑΤΙ δεν είναι παράνομο το αίτημα, αποδομώντας έτσι και το 2ο επιχείρημα της.
Και επειδή κάποια στιγμή πρέπει να απαντηθούν και οι αιτιάσεις ανίκανων συνδικαλιστών όπως είναι ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ (Ασφαλιστικό Πετραλιά συνεχή ατυχήματα , νεκροί και πολυτραυματίες μηχανοδηγοί χωρίς ποτέ να αλλάξει τίποτα και να τιμωρηθεί κανείς , Ενιαίο μισθολόγιο , απεργοσπασίες υπερεργασία και πόσα ακόμα ) ΛΕΜΕ
ΑΝ ήθελαν να μπεί το θέμα στην ΣΣΕ , έπαιρναν την γνωμάτευση του ΣΕΠΕ , που απορρίπτει ΟΛΟ το σκεπτικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την βάζαν στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης.
Μαζί και την σαφή συνδικαλιστική θέση ότι κανείς δεν δουλεύει 6η μέρα μες στην βδομάδα.
ΑΝ ήθελαν να μπεί το θέμα στην ΣΣΕ , έπαιρναν την γνωμάτευση του ΣΕΠΕ , που απορρίπτει ΟΛΟ το σκεπτικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την βάζαν στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης.
Μαζί και την σαφή συνδικαλιστική θέση ότι κανείς δεν δουλεύει 6η μέρα μες στην βδομάδα.
Προφανώς δεν το ήθελαν .
Και δεν το ήθελαν ΟΧΙ γιατί δεν θέλουν τα λεφτά .
Ίσα , ίσα , και όπως αποδείχτηκε και χτες , ψηφίζουν ΝΑΙ σε ΣΣΕ ακόμα και για ένα εικοσάρικο το μήνα ( όταν έχουν χάσει πάνω απο 500 Ε σε τακτικές αποδοχές και όταν ο σημερινός Πρόεδρος και νυν Γραμματέας το 2011 ούρλιαζε και χαρακτήριζε αποφράδα μέρα την υπογραφή ΣΣΕ ) , αλλά γιατί πολύ απλά αυτό θα ήταν και το συνδικαλιστικό του -ς τέλος .
Θα αναγκαζόταν ο Πρόεδρος Τουρλής να παραιτηθεί ...απο χτες , καθώς αυτός και οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ και της ΠΑΣΚ απο πέρυσι το Σεπτέμβρη ορκίζονταν στο Ευαγγέλιο , ότι η προσαύξηση ΔΕΝ ισχύει για τους μηχανοδηγούς.
Αυτά υποστήριζε ΚΑΙ μπροστά στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρυσι τον Οκτώβρη ο ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ και σύντομα συνταξιούχος Πρόεδρος του Σωματείου των Μηχανοδηγών στην πλέον ανεξήγητη για τον κλάδο τοποθέτηση του.
Αυτά υποστήριζε ΚΑΙ μπροστά στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρυσι τον Οκτώβρη ο ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ και σύντομα συνταξιούχος Πρόεδρος του Σωματείου των Μηχανοδηγών στην πλέον ανεξήγητη για τον κλάδο τοποθέτηση του.
Και μόλις είδαν την θετική γνωμάτευση της Επιθεώρησης Εργασίας ( αφού προηγουμένως λέγανε ότι θα φάμε και σφαλιάρα ) έκαναν και κάνουν ότι μπορούν για να την απαξιώσουν .
Όπως είπα και στην ΠΟΣ , τους τελευταίους μήνες , εμείς κυνηγάμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις Επιθεωρήσεις Εργασίας και οι επαγγελματίες συνδικαλιστές κυνηγούν εμάς !
Όπως είπα και στην ΠΟΣ , τους τελευταίους μήνες , εμείς κυνηγάμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις Επιθεωρήσεις Εργασίας και οι επαγγελματίες συνδικαλιστές κυνηγούν εμάς !
Γιατί στηρίζουν την Κυβερνητική Πολιτική , αυτή δλδ που θέλει την μείωση των συντάξεων , των μισθών και την κατάργηση του εφάπαξ .
Στηρίζουν το δήθεν success story της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αγνοώντας ότι αυτό έχει χτιστεί στις πλάτες μας όπως στήριξαν προχτές και τις απολύσεις.
ΓΙΑΤΙ , αν όσοι λέμε ΟΧΙ στην Σύμβαση που ανοίγει τις απολύσεις είμαστε οπαδοί της μιζέριας, τότε δια της άτοπον απαγωγής όσοι λένε ΝΑΙ , είναι προφανώς οπαδοί της Ελλάδας του Αντώνη Σαμαρά και του Βαγγέλη Βενιζέλου.
Στηρίζουν το δήθεν success story της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αγνοώντας ότι αυτό έχει χτιστεί στις πλάτες μας όπως στήριξαν προχτές και τις απολύσεις.
ΓΙΑΤΙ , αν όσοι λέμε ΟΧΙ στην Σύμβαση που ανοίγει τις απολύσεις είμαστε οπαδοί της μιζέριας, τότε δια της άτοπον απαγωγής όσοι λένε ΝΑΙ , είναι προφανώς οπαδοί της Ελλάδας του Αντώνη Σαμαρά και του Βαγγέλη Βενιζέλου.
Και φυσικά και το επίδομα ευθύνης θα έμπαινε στην ΣΣΕ και το επικίνδυνο αναδρομικά , ΑΝ στις συνελεύσεις άφηναν οι συνεταίροι να μπεί σε ψήφιση η πρόταση μας για απεργία στα εμπορικά απο 11 Απρίλη ( και τα άλλα που προτείναμε ) και ασκούσαμε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ πίεση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την Κυβέρνηση που διαφημίζει παντού τις εμπορικές συμφωνίες .
Αντί για αυτό , ήρθε ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ (!!!!!) να μας πει , ότι παράνομα τα πέρνουν άλλοι και θα τους τα κόψουν αφήνοντας τους μηχανοδηγούς να φεύγουν στην σύνταξη με ψίχουλα γιατί ΠΡΕΠΕΙ να στηρίξουν την Κυβέρνηση.
Αλλά όπως είπε και στην ΠΟΣ , ο Πρόεδρος των μηχανοδηγών Τουρλής, αρχίζει με την ΣΣΕ το ταξίδι προς την Ιθάκη για την Νέα Ελλάδα .
Αλήθεια σε ποια χώρα ζει ;;;
Γενιδούνιας Κώστας - Αντιπρόεδρος ΠΕΠΕ ( για να μην ανησυχούν και όσοι νομίζουν ότι θα τους χαρίσουμε το Σωματείο )
Υ.Γ. Απο ότι πληροφορούμε , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ , επιμένει στην μη πληρωμή της Νόμιμης Προσαύξησης . Ήδη εξετάζουμε τις επόμενες κινήσεις μας για το θέμα - θα ενημερώσουμε άμεσα όλους τους μηχανοδηγούς .
Η άποψη μου παραμένει , ότι πρόκειται για ΝΟΜΙΜΗ προσαύξηση που πρέπει να πληρωθεί ανεξάρτητα απο το αν είναι ή οχι σε ΣΣΕ .
Να πω κλείνοντας , ότι το τελευταίο διάστημα , η μονταζιέρα της 5ης φάλαγγας των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ κυκλοφορεί και σε χαρτί βρώμικες ανυπόγραφες καταγγελίες , αφού στο internet ...δεν τραβάει.
Περιμένω και χειρότερα απο αυτούς γιατί τους ξέρω καλά , ξέρω πόσο αδίστακτοι και γαντζωμένοι στην εξουσία ,που κινδυνεύουν να χάσουν, είναι.
Δεν πρόκειται το στέκι της έλξης να πέσει σε αυτό το επίπεδο .
Το οφείλουμε πρώτα απο όλα στους μηχανοδηγούς , στους σιδηροδρομικούς και όσους άλλους φίλους μας διαβάζουν καθημερινά.
Υ.Γ. Απο ότι πληροφορούμε , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ , επιμένει στην μη πληρωμή της Νόμιμης Προσαύξησης . Ήδη εξετάζουμε τις επόμενες κινήσεις μας για το θέμα - θα ενημερώσουμε άμεσα όλους τους μηχανοδηγούς .
Η άποψη μου παραμένει , ότι πρόκειται για ΝΟΜΙΜΗ προσαύξηση που πρέπει να πληρωθεί ανεξάρτητα απο το αν είναι ή οχι σε ΣΣΕ .
Να πω κλείνοντας , ότι το τελευταίο διάστημα , η μονταζιέρα της 5ης φάλαγγας των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ κυκλοφορεί και σε χαρτί βρώμικες ανυπόγραφες καταγγελίες , αφού στο internet ...δεν τραβάει.
Περιμένω και χειρότερα απο αυτούς γιατί τους ξέρω καλά , ξέρω πόσο αδίστακτοι και γαντζωμένοι στην εξουσία ,που κινδυνεύουν να χάσουν, είναι.
Δεν πρόκειται το στέκι της έλξης να πέσει σε αυτό το επίπεδο .
Το οφείλουμε πρώτα απο όλα στους μηχανοδηγούς , στους σιδηροδρομικούς και όσους άλλους φίλους μας διαβάζουν καθημερινά.
H αλήθεια για ένα αγώνα που δεν δόθηκε ποτέ , όχι μόνο για την 6η μέρα , αλλά και για το ευθύνης , το επικίνδυνο και πόσα άλλα.
ΑπάντησηΔιαγραφή