Συνεχή ατυχήματα , καταργήσεις δρομολογίων έλλειψη προσωπικού, έλλειψη ανταλλακτικών , καταστρατήγηση κανονισμών εργασίας , κυκλοφορίας σε βάρος της ασφάλειας και πάντα με αφόρητη πίεση προς τους σιδηροδρομικούς κ ιδιαίτερα τους μηχανοδηγούς .
Αναρωτιόμαστε πότε θα αποφασίσει να μιλήσει η Ομοσπονδία ή αν θα συνεχίσει να σωπαίνει για όσα γίνονται καθημερινά.
Το μόνο που απομένει άλλωστε είναινα θρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές καθώς καθημερινά αποτυπώνονται σε όλους τους τομείς οι τραγικές επιπτώσεις της πολιτικής της δήθεν εξυγίανσης , του πλαστού success story της αναδιοργάνωσης του σιδηροδρόμου.
Είναι το τρίτο περιστατικό με φωτιά σε συρμό.
Προηγήθηκαν 2 περιστατικά τους τελευταίους 3 μήνες και η συνεπακόλουθη περιορισμένη διαθεσιμότητα του τροχαίου υλικού στα αίτια της οποίας έχουμε αναφερθεί πολλές φορές , ψάχνοντας την ουσία και όχι τις εντυπώσεις.
Χάρη στην έγκαιρη επέμβαση του προσωπικού δεν είχαμε θύματα σε καμία απο τις 3 περιπτώσεις.
ΑΛΛΑ
Έχουμε χάσει πλέον τον αριθμό με το πόσα συμβάντα έχουν συμβεί τους τελευταίους 6 μήνες και μετά το μεγάλο συμβάν με την αμαξ. 50 στον Ασωπό.
Συγκρούσεις , εκτροχιασμοί , διασπάσεις .
Και το Σωματείο μας έχει 8 μήνες να συναντήσει κάποιον επίσημο για τα θέματα ασφάλειας.
Αναρωτιόμαστε πλέον φωναχτά αν η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ , φοβάται ότι αν γίνει συνάντηση με τον Δ/ντα Σύμβουλο θα ειπωθούν απο την μειοψηφία τα πράγματα με την πραγματική τους διάσταση και για αυτό την αποφεύγει όπως ο διάολος ...το λιβάνι.
Μετά το σημερινό συμβάν είμαστε πραγματικά σοκαρισμένοι και ταυτόχρονα βαθύτατα εξοργισμένοι γιατί το στέκι έχει επανειλλημένα αναφερθεί στα εγκλήματα που έχουν γίνει στον σιδηρόδρομο τα τελευταία χρόνια.
Και δυστυχώς σήμερα που βλέπουμε τα αποτελέσματα της καταστροφικής πολιτικής , αισθανόμαστε ΟΡΓΗ.
Και ακόμα παραπάνω , θυμό για όσους μιλούσαν για προσωπικές μας κόντρες όταν γράφαμε τα λάθη επί λαθών.
Αλήθεια τι έχουν να πουν σήμερα , όσοι υπερασπίζονται αυτές τις πολιτικές επιλογές.
Γιατί πέρασε τόσο χαλαρά απο το συνδικαλιστικό κίνημα , το θέμα με την κατάργηση των Χαλκίδων .
Μήπως δεν συνδέεται αυτό με την επερχόμενη ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την απόφαση της Διοίκησης να κυκλοφορούν εμπορικά κατά προτεραιότητα προκειμένου να υπάρχουν περισσότερα κέρδη και άρα η νύφη να εμφανίζεται ποιο όμορφη στους γαμπρούς ;
Που είναι απο το πρωί τα συνδικάτα να μιλήσουν.
Μήπως έχουν αποδεχθεί και αυτά την πώληση της Εταιρείας ή μήπως νομίζουν ότι συνεχίζοντας να κάνουν τα στραβά μάτια στην παραβίαση των κανονισμών και στις εκπτώσεις στην ασφάλεια θα έχουν οι συνδικαλιστές ευνοϊκή μεταχείριση στην ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;
Ή μήπως θα βγούν την επόμενη ενός μεγάλου ατυχήματος να μιλήσουν, όταν θα είναι δηλαδή αργά .
Γιατί εμείς προειδοποιούμε . Τα γραπτά μένουν άλλωστε.
Και αποστέλουμε και μια ακόμη προειδοποίηση προς τους υπεύθυνους.
ΜΗΝ διανοηθούν να επιχειρήσουν περαιτέρω εντατικοποίηση της εργασίας μας γιατί πλέον θα αναλάβει δουλειά ο εισαγγελέας. Δεν πρόκειται να τους γλυτώσει καμία συνδικαλιστική πλειοψηφία .
Και αποστέλουμε και μια ακόμη προειδοποίηση προς τους υπεύθυνους.
ΜΗΝ διανοηθούν να επιχειρήσουν περαιτέρω εντατικοποίηση της εργασίας μας γιατί πλέον θα αναλάβει δουλειά ο εισαγγελέας. Δεν πρόκειται να τους γλυτώσει καμία συνδικαλιστική πλειοψηφία .
Περιμένουμε να δούμε τι θα πεί η Ομοσπονδία μετά τα σημερινά.
Γιατί απο το Σωματείο μας , την ΠΕΠΕ , δεν περιμένουμε ΤΙΠΟΤΑ , τα έχουν αποδεχτεί όλα .
Το στέκι της Έλξης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου