Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Με καρότσες οι Έδεσσες , το 1510 και τα τοπικά Βόλος - Λάρισα , δεκάωρες υπηρεσίες....

Συνεχίζεται η απαξίωση κ η αποδόμηση του δήθεν success story με την επιστροφή σε συνθήκες δρομολογίου προηγούμενων δεκαετιών....
Την ίδια ώρα 10ωρες προγραμματισμένες υπηρεσίες στο ΜΘ λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών , ενώ προ των πυλών η εντατικοποίηση στον Προαστιακό Αθήνας με την σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας της ΠΕΠΕ , που άλλωστε επιτρέπει  στην Διοίκηση να προγραμματίζει και 12ωρα σε περιφερειακά μηχανοστάσια.
Αλήθεια , πότε είπαμε
ότι συναντήθηκε το Σωματείο για τελευταία φορά με την Διοίκηση; ( Και λέμε το Σωματείο και όχι ο Πρόεδρος και ο Γενικός Γραμματέας  που συναντιούνται  με την Διοίκηση χωρίς να λυθεί κανένα πρόβλημα ).

Ήταν Οκτώβριος του 2013 .

Απο τότε πόσα ατυχήματα πόσα συμβάντα και η ΠΕΠΕ... Απούσα.

Τα προγραμματισμένα  10ωρα και τα  12 ώρα όμως δίνουν και πέρνουν.

Φυσικά μετά το ατύχημα , οι επαγγελματίες συνδικαλιστές μας , που στηρίζουν το success story θα βγαίνουν και θα κλαίνε για τις συνθήκες εργασίας μας.
Σήμερα απλά σιωπούν .

ΑΝ τέλος η πλειοψηφία ΠΕΠΕ διαφωνεί με την εντατικοποίηση στον Προαστιακό της Αθήνας κ τα 10ωρα και τα 12ωρα ας βγει να το πεί δημόσια .
Γιατί το να κλαις μετά το αποτέλεσμα , είναι αδιάφορο για τους μηχανοδηγούς.

Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι ότι θα κάνουν 400 κ πλέον χιλιόμετρα καθημερινά , με ταχύτητες 160 χλμ και  χωρίς σηματοδότηση στο μεγαλύτερο μέρος του Αεροδρόμιο - Κιάτο .

Και ότι  άν συμβεί το παραμικρό , θα μιλήσουν όλοι για το ¨ανθρώπινο λάθος".

Εμείς περιμένουμε με ενδιαφέρον την θέση της πλειοψηφίας του Σωματείου μας για το θέμα.

1 σχόλιο:

  1. Kαι μυστικές νυχτερινές συναντήσεις ημέτερων με υποψηφίους προισταμένους στο Μ.Θ. να βάλουν τουλάχιστον για μια ακόμα χρονιά πλάτη οι μηχανοδηγοί με πρόσχημα τις καλοκαιρινές άδειες-την 30η από τότε που μπήκα εγώ τουλάχιστον στο σιδηρόδρομο-να βγουν οι υπηρεσίες φοβούμενοι βρε αδερφέ μη πέσει η ανθρωποεθνοσωτήρια κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή