Αλλά όχι και ανεξήγητα.Είναι πολλά τα λεφτά της ιδιωτικοποίησης.....
Βασικός κανόνας μεταξύ των μηχανοδηγών είναι η αλληλεγγύη , ιδιαίτερα όταν κάποιος εντοπίζει ένα τεχνικό πρόβλημα στην αμαξοστοιχία και ζητάει την επιδιόρθωση του.
Αυτό που έγινε χτες βράδυ στον σταθμό Λαρίσης είναι ΝΤΡΟΠΗ , γιατί αυτός που κρέμασε ουσιαστικά τον πρώτο συνάδελφο που τέθηκε εκτός Υπηρεσίας επειδή τόλμησε να κάνει δοκιμή για την διάσπαση είναι και ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ.
Για ένα ζήτημα δηλαδή που το 2008 παραλίγο να στοιχίσει
τις ζωές 2 μηχανοδηγών στο ατύχημα του Ασωπού , για ένα ζήτημα για το οποίο έχει χυθεί τόνος μελάνι τους τελευταίους μήνες.
Αλλά χτες βράδυ αποδείχτηκε ότι τα εξώδικα και όλες οι δήθεν ενέργειες του Σωματείου μας , είναι πιστολιές εν κενώ.
Δεν είναι δυνατόν , την ώρα που έχει τεθεί εκτός Υπηρεσίας μηχανοδηγός επειδή έκανε τα αυτονόητα, και την ίδια ώρα που ο 2ος που στέλνει το μηχανοστάσιο στην Αθήνα , επίσης πράττει τα αυτονόητα ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ πρώτα απο όλα τον ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ , να μεταβαίνει στο σημείο 3ος μηχανοδηγός και να πέρνει το τρένο και να φεύγει παρά το ότι υπήρχε σαφής παρατήρηση στο Φύλλο Πορείας για το θέμα της πέδης. Και μάλιστα αυτός να είναι και συνδικαλιστής.
Αλλά όλα αυτά δεν είναι ανεξήγητα.
Εξηγούνται πολύ καλά , απο την απόφαση που έχουν πάρει ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ να στηρίξουν με νύχια και με δόντια την Κυβερνητική Πολιτική που οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Θυμίζουμε
Φθινόπωρο 2013 - Λάρισα
Μέσα στην απεργία , εμφανίζεται χαρτί στο μηχανοστάσιο Λάρισας δίπλα στην Υπηρεσία των μηχανοδηγών , που λέει ότι με εντολή Σωματείου , τα εμπορικά θα πραγματοποιηθούν ΚΑΙ τις ώρες της απεργίας. Το στέκι δημοσιεύει το πρωτότυπο που κρεμάστηκε στο μηχανοστάσιο Λάρισας και ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ μας κατηγορούν ως... συκοφάντες. Την ίδια ώρα το Σωματείο δεν βγάζει ανακοίνωση για το θέμα.
Δεκέμβριος 2013/ Γενάρης 2014 - Ασωπός - Αλαλκομεναί - Καρυά
Μετά το μεγάλο ατύχημα , δεν καλούνται στην Επιτροπή που συστήνει το Υπουργείο οι μηχανοδηγοί της Αμαξ 53 που εκτροχιάστηκε , γιατί προφανώς οι Διοικούντες φοβούνται την αλήθεια. Το Σωματείο σιωπά για το πρωτοφανές αυτό γεγονός.Ακολουθούν άλλα 2 ατυχήματα , στις Αλαλκομεναί όταν αμαξοστοιχία συγκρούεται με αυτοκίνητο που βρέθηκε εντός των γραμμών στην κλειστή γραμμή και στην Καρυά , εκτροχιασμός μετά απο νέα σύγκρουση με αγελάδα. Το Σωματείο και πάλι σιωπά - έχει να συναντήσει επίσημο φορέα πάνω απο 10 μήνες.
Χειμώνας 2014 - Τιθορέα , διάσπαση σε εμπορικό
Δεν λειτουργεί ο μηχανισμός ακαριαίας πέδης και έχουμε διάσπαση στον σταθμό Τιθορέας σε εμπορικό. Συνδικαλιστές αρχίζουν να μιλούν για την ικανότητα των..... μηχανοδηγών.
Πάσχα 2014 - Εμπορικά
Όλοι θυμόμαστε τι έγινε με τα εμπορικά μέσα στην μεγάλη Εβδομάδα. Την Μεγάλη Δευτέρα και ενώ βρισκόμαστε σε 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες , με πρωτοβουλία του Προεδρείου ( Πρόεδρος - Γραμματέας ) δίνεται εντολή σε μηχανοδηγούς στο ΜΘ για μεταφορά βαγονιών που πρέπει επειγόντως να φύγουν για το εξωτερικό. Τελικά αποδεικνύεται ότι πρόκειται για βαγόνια πολυεθνικής που θέλει να εφοδιάσει την αγορά. Στην συνέχεια επιχειρείται νέο στήσιμο απεργοσπασίας , που σκοντάφτει στην άρνηση των υπολοίπων παρατάξεων της ΠΕΠΕ. Γίνονται μέχρι και τηλέφωνα απο Υπηρεσιακούς Παράγοντες σε όσους αρνούνται και στοχοποιούνται στο σύστημα ως " κακά παιδιά". Την ίδια ώρα και μετά την άρνηση των υπολοίπων παρατάξεων για το θέμα , η όλη κατάσταση παρουσιάζεται απο ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ ως προσπάθεια διάσπασης της ενότητας του Σωματείου.
Καλοκαίρι 2014
ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ ζητούν την ενοικίαση ξένου τροχαίου υλικού, ότι δηλαδή συμφέρει τα κοράκια ( μεγάλες πολυεθνικές ) που καραδοκούν για να τσιμπήσουν και πάλι μεζέ απο τον σιδηρόδρομο!!!!
Επιχειρείται η πλήρης εντατικοποίηση των κυκλωμάτων εργασίας για να βγουν τα εμπορικά. Μετά απο 30 χρόνια , ανοίγουν οι επικουρίες. Το Σωματείο παρακολουθεί αμέτοχο , στηρίζοντας για άλλη μια φορά την Κυβερνητική Πολιτική και τις επιλογές της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Κλείνοντας λέμε τα εξής.
Είναι αυτονόητο ότι τα εμπορικά δεν θα σταματήσουν να πηγαίνουν .
Είναι επίσης αυτονόητο ότι χτες αποκαλύφθηκαν πολλά για τον ρόλο όσων θέλουν να μας πείσουν ότι παλεύουν για το καλό μας.
Θα πρέπει άμεσα οι μηχανοδηγοί που τέθηκαν εκτός Υπηρεσίας ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ να επανέλθουν στα καθήκοντα τους , ΣΗΜΕΡΑ.
Και τέλος μετά τα χτεσινά και τις ενέργειες κορυφαίου συνδικαλιστή της ΔΑΚΕ θεωρούμε ότι η πλειοψηφία του Σωματείου μας έχει χάσει και την ελάχιστη στήριξη απο το προσωπικό έλξης. ΔΕΝ υπάρχει πλέον καμία εμπιστοσύνη.
Συγχαρητήρια στον Χάρη Καραδήμα που μετέβη στην Αθήνα για να αντικαταστήσει τον μηχανοδηγό που τέθηκε εκτός Υπηρεσίας (2ος μηχανοδηγός) με εντολή της Υπηρεσίας και δεν ξεκίνησε το τρένο.Ζήτησε να κοπούν τα βαγόνια μέχρι να δουλέψει η ένδειξη της διάσπασης. Φυσικά αυτό δεν έγινε δόθηκε εντολή για αντικατάσταση του , απο τον αετό που ήρθε και απογείωσε το εμπορικό.
Απέδειξε ο Καραδήμας , ότι η λέξη συνάδελφος και αλληλεγγύη έχουν ακόμα νόημα για ορισμένους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου