Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Συνεχίζεται η κοροιδία σε βάρος των μηχανοδηγών

Συνεχίζεται απο τους Τουρλή και Θεοδωρόπουλο , η κοροϊδία σε βάρος των μηχανοδηγών της Πάτρας , του Κιάτου , της Τρίπολης ,  και  της Δράμας .
Την ίδια ώρα στο ΜΑΙ δεν έχει βγεί ακόμα ο προγραμματισμός  των καλοκαιρινών αδειών και οι νέοι συνάδελφοι -βοηθοί μηχανοδηγού- απειλούνται με επικουρίες σε περιφερειακά μηχανοστάσια για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα εν όψει καλοκαιριού.
Αναλυτικότερα


Ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας του Σωματείου , κρύβονται κυριολεκτικά τις τελευταίες μέρες και μετά τα όσα συνέβησαν στο τελευταίο ΔΣ της ΠΕΠΕ.

Όχι τόσο για την συμπεριφορά τους (Αυτά είναι παιχνιδάκια για επαγγελματίες συνδικαλιστές ), αλλά για την οργή των μηχανοδηγών της Πελοποννήσου που βλέπουν τους Διόσκουρους να επιμένουν ότι στα κυκλώματα εργασίας δεν υπάρχουν 6 ώρες επί των χειριστηρίων και να τους προκαλούν   ζητώντας τους να δώσουν στην δημοσιότητα τα κυκλώματα. 

Εισήχθει μάλιστα νέος όρος στην ορολογία . 
Μέσος όρος μηχανοδήγησης.
Σήμερα είσαι εφεδρεία , αύριο πας διπλή Χαλκίδα , δούλεψες στα χειριστήρια 3 ώρες κατά μέσο όρο !!!! Απίστευτη πατέντα απο συνδικαλιστές μάλιστα !

Προφανώς αγνοεί ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ Τουρλής Βασίλης , τι σημαίνει 6 ώρες χειριστήρια στον Προαστιακό Αθήνας ,αφού άλλωστε ΔΕΝ έχει εργαστεί ποτέ εκεί. Δεν μπορεί να ξέρει πως αισθάνεται κάποιος που μετά απο 6 ώρες εξαντλητικής εργασίας πέρνει το λεωφορείο για να κάνει άλλα 120 χιλιόμετρα μέχρι την Πάτρα ή την Τρίπολη. Και να έχει έρθει το πρωί στην δουλειά με τον ίδιο τρόπο.
Ο Νώντας ο Θεοδωρόπουλος είναι απο το 2004 μηχανοστασιάρχης , οπότε έχει ξεχάσει τι σημαίνει χειριστήριο γενικά !

Πρόκειται λοιπόν για πρωτοφανή εμπαιγμό σε βάρος συναδέλφων με 30 και πλέον χρόνια Υπηρεσίας και σε ηλικίες άνω των 55 ετών στην πλειοψηφία τους.
Φυσικά δεν περιμέναμε και τίποτα καλύτερο απο τους Τουρλή και Θεοδωρόπουλο , οι οποίοι και το 2008 ήταν στο τιμόνι του κλάδου και τότε είχαμε όλοι ζήσει την πανωλεθρία με την κατάργηση των ειδικών ορίων ηλικίας στην συνταξιοδότηση , που οδήγησε στο να έχουμε σήμερα μηχανοδηγούς 60 χρονών.
Οι ίδιοι ήταν και στο τιμόνι με τις μετατάξεις , οι ίδιοι και στην εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου.

Βρίζοντας τότε ο ένας τον άλλο , σήμερα παρέα και αγκαλιά. Και πάντα ψάχνοντας το εξιλαστήριο θύμα.

Οι επαγγελματίες συνδικαλιστές και αγαπημένοι  του blog μας , Τουρλής και Θεοδωρόπουλος.
Και φυσικά δεν τους λέμε τυχαία βιοποριστές και επαγγελματίες του συνδικαλισμού.
Σύντομα θα κάνουμε γνωστά στους μηχανοδηγούς αρκετά και θα αποδείξουμε ακόμα περισότερα.
Με χαρτιά , όχι λόγια .

Επίσης συνεχίζεται η αδιαφορία για τους μηχανοδηγούς της Πελοπονήσου και της  Δράμας για το θέμα των διανυκτερεύσεων. Αφού ο Πρόεδρος τους έστειλε τον Μάιο στους μηχανοστασιάρχες για να λυθεί το θέμα , στην τελευταία συνεδρίαση δεν ανέφερε ΤΙΠΟΤΑ.

Τέλος είχαμε τα σημερινά , να καλούνται  οι νέοι βοηθοί μηχανοδηγού σε επικουρίες για να βγεί το έργο και να θυσιαστούν σαν Ιφιγένειες για την υπηρεσία..... Τα γνωστά , εδώ και..... 30 χρόνια.

Εμείς περιμένουμε την αντίδραση της ΠΕΠΕ , του Σωματείου μας. 

Ας βγούν τουλάχιστο να πούν την άποψη τους Πρόεδρος και Γραμματέας.
Να μας βγάλουν ψεύτες με ΣΤΟΙΧΕΙΑ. 

Γιατί για να πηγαίνουν στην Πάτρα και στο Κιάτο , σε συνελεύσεις όπως τους προτάθηκε δεν το βλέπουμε ΠΟΤΕ.

Φυσικά όλα αυτά γίνονται γιατί στηρίζουν την Κυβερνητική Πολιτική που επιβάλει την εντατικοποίηση της εργασίας.

Γιατί όπως λέει ο Πρόεδρος πρέπει να έχουμε σταθερότητα , να μην πέσει η Κυβέρνηση και χαθούν τα τόσα καλά που μας έχουν κάνει.

Ο Γραμματέας απ την άλλη δεν λέει τίποτα , ακούει τον Πρόεδρο , όπως και οι άλλοι 5 της πλειοψηφίας των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ. 

Είπαμε σταθερά μπροστά . Προς τον γκρεμό.



1 σχόλιο:

  1. Ενταξει.. Δεν ειναι δα και ανθρωποθυσια μια επικουρια.. Μη το τραγικοποιουμε τοσο.. Πεντε μερες στον εναμιση μηνα βγαινει στον καθενα..
    Στην Θεσσαλονικη.. οχι στο κατω παρταλι..!!
    Σιγα την θυσια..!!!
    Θα το διαβαζουν οι ανεργοι και θα μας σιχτιριζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή