Εντάξει , είπαμε να δώσουμε τόπο στην οργή , να μην απαντάμε , αλλά αυτό παραπάει! Έχουμε πραγματικά ακούσει τα πάντα απο τους συναδέλφους της ΔΑΚΕ, που έφτασαν να ανακαλύψουν μέχρι κ την διαλειτουργικότητα για τις διασυνοριακές μεταφορές για να δικαιολογήσουν την πλάτη που βάζουν στα κυκλώματα εργασίας και σε όσα περνάει η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσω της ΔΙΚΑΜ. Αλλά το να λένε δεξιά κ αριστερά,ότι η πρόταση που έκανε το στέκι την Κυριακή για την μισθοδοσία,είχε γίνει 2 μέρες πρίν -και εμείς την ξέραμε τάχα- ξεπερνά τα όρια της γελοιότητας.
Και αυτό γιατί ,
την ίδια μέρα που το στέκι έκανε την ανάρτηση , συνάδελφος που είναι Προϊστάμενος στα θέματα αυτά , έγραψε σχόλιο στο στέκι γράφοντας επί λέξη πως είναι πολύ καλή πρόταση!!!!!!
Οι ίδιοι λοιπόν άνθρωποι που καλλιέργησαν τον πανικό την Παρασκευή το απόγευμα ,λέγοντας και γράφοντας αρλούμπες και τρομοκρατώντας στους χώρους εργασίας τους μηχανοδηγούς και όχι μόνο , οι ίδιοι λένε ότι η πρόταση υπήρχε απο τότε , αλλά προφανώς αυτοί δεν... την ξέρανε , χτες την μάθανε και σήμερα τους φταίμε εμείς που προτείναμε την Κυριακή!
Εμείς εδώ θα απαντήσουμε στην προπαγάνδα των παπαγάλων με γεγονότα.
Θα ακούσουν λοιπόν σύντομα οι μηχανοδηγοί , - κάποιοι το άκουσαν και δεν πίστευαν τα αυτιά τους - το ηχητικό απο την συνάντηση με τον κ. Ζηλιασκόπουλο , που λέει στο ΔΣ του Σωματείου μας , ότι αν ο(Λέει το όνομα του )....κορυφαίος συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ Έλξης , πάει το εμπορικό τρένο σε 5 ώρες , εμείς σαν ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα βάζουμε αυτόν. Γιατί είναι καλό παιδί μάλλον και γιατί βάζει πλάτη λέμε εμείς.
Και θα ακούσουν και την ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΉ και ένοχη σιωπή του Προέδρου του Σωματείου μας , της ΠΕΠΕ που θα έπρεπε να αντιδράσει ακαριαία ακούγοντας αυτά τα λόγια.
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας , ιδιαίτερα όταν στερείσαι και στοιχειώδους παιδείας και γνώσης.
- Δεν είναι δυνατόν να επικαλείσαι την οδηγία για την διαλειτουργικότητα στο Ελληνικό Σιδηροδρομικό Δίκτυο , όταν ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί γνωρίζουν την κατάσταση σε τηλεδιοίκηση , φωτοσήματα και υποδομή και να λές ότι βάση αυτής πρέπει να περάσουν οι 6 ώρες χειριστηρίων στον Προαστιακό Αθηνών
- Δεν είναι δυνατόν ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ αν εξυπηρετείς μια συγκεκριμένη πολιτική εντατικοποίησης της δουλειάς μας , σε βάρος της ασφάλειας κυκλοφορίας και προφανώς για να περπατήσει η ιδιωτικοποίηση.Αύριο με την έλλειψη προσωπικού τι θα πούν οι συνάδελφοι της ΔΑΚΕ. Να πάει μήπως και ένας στην AD-Tranz ; Γιατί εμείς τους έχουμε ικανούς να το πουν ΚΑΙ αυτό για να υπηρετήσουν την πολιτική των μνημονίων.
- Δεν είναι δυνατόν να λές στους χώρους εργασίας στους μηχανοδηγούς και για να δικαιολογηθείς , ποιος θα φυλάει το ντηζελοκίνητο υλικό στην Οινόη επειδή το στέκι της έλξης έγραψε για τα κυκλώματα της Χαλκίδας και τα παράπονα των μηχανοδηγών για το εκεί διάλειμμα.
Θα το φυλάνε οι 2 επιβάτες που πάνε Οινόη ανά βάρδια θα τους λέγαμε για να τους κάνουμε να ψάχνουν,ΑΛΛΑ ξεχάσαμε, ο μηχανοδηγός που κάνει διάλειμμα στην Οινόη , δεν έχει τροχαίο υλικό να φυλάξει.
Το πετρελαιοκίνητο φεύγει αμέσως για Αθήνα και το Desiro για Χαλκίδα !!!!!
Η μοναδική περίπτωση που τρένο μένει αφύλακτο είναι αυτό του βραδινού 2536 που κάνει το πρώτο πρωινό και περιμένει στην 2η γραμμή τον μηχανοδηγό που πήγε Χαλκίδα το Desiro κενό υλικού ΚΑΙ γίνεται με τα σημερινά κυκλώματα!
Καταλάβατε ή να τα ξαναγράψουμε ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ;
Τόσο ημιμαθείς και τέτοια άθλια προπαγάνδα κάνετε.
Ποιος θα φυλάει το πετρελαιοκίνητο υλικό που ΔΕΝ υπάρχει !!!!!!
Θα πούμε και το εξής.
Γελάσαμε πραγματικά με αυτό που λένε για τους βολεμένους που θέλει να προστατέψει το στέκι με τις αναρτήσεις του για τις Χαλκίδες , καθώς είναι γνωστό σε όλους τους μηχανοδηγούς του ΜΑΙ , ποιοι είμαστε ότι δουλεύουμε τα πάντα και γνωρίζουν ΟΛΟΙ τον αγώνα που κάναμε για να εφαρμοστεί το πρόγραμμα εργασίας σε εβδομαδιαία βάση και να βγουν και τα στοιχεία στον πίνακα μετά απο 6 χρόνια σιωπής στο Κεντρικό μηχανοστάσιο.
Κλείνοντας
Αντιλαμβανόμαστε ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα , ότι ενοχλούμε ΠΟΛΥ το βαθύ συνδικαλιστικό κατεστημένο στην έλξη και όχι μόνο.
Δυστυχώς για όλους αυτούς , συνεχίζουμε ακόμα ποιο δυνατά , πάντα απαντώντας και γράφοντας με στοιχεία , προστατεύοντας πρώτα απο όλα τον χώρο και τον κλάδο μας , και για αυτό άλλωστε το στέκι έχει γίνει σημείο αναφοράς ακόμα και σε μεγάλα ενημερωτικά site όπως διάβασαν όλοι χτες.
Γιατί σκοπός παραμένει ένας.
Να ανατρέψουμε την πολιτική των μνημονίων , να αναδείξουμε τον σιδηρόδρομο σαν μέσο μεταφοράς και να ξανακούσει η Ελληνική Κοινωνία την φωνή των μηχανοδηγών.
Το στέκι της έλξης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου