Λάβαμε και δημοσιεύουμε Δελτίο Τύπου από τους συναδέλφους Ηλεκτροδηγούς του Μετρό για το θέμα των 17 νέων συρμών που ακόμα δεν έχουν βγει στην κυκλοφορία.
To 2009 , λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές, υπεγράφη σύμβαση €170.000.000,00
μεταξύ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ – κοινοπραξίας HYUNDAI ROTEM για την αγορά 17 συρμών οι
οποίοι θα χρησιμοποιούνταν στις Γραμμές 2 & 3 του Μετρό, εν όψει και των
επικείμενων τότε επεκτάσεων.
Τα τραίνα της ROTEM, άρχισαν να καταλαμβάνουν τις εγκαταστάσεις της νέας
εταιρείας (άφιξη στο αμαξοστάσιο των Σεπολίων και κατόπιν μεταφορά στο
αμαξοστάσιο του Ελαιώνα) τέσσερα χρόνια μετά, δηλαδή στα αρχές του 2013.
Βρισκόμαστε ήδη
στον Ιούλιο του 2014 και οι συρμοί ακόμα «ξεκουράζονται» στις τροχιές εναπόθεσης των αμαξοστασίων της ΣΤΑΣΥ.
στον Ιούλιο του 2014 και οι συρμοί ακόμα «ξεκουράζονται» στις τροχιές εναπόθεσης των αμαξοστασίων της ΣΤΑΣΥ.
Αναρωτιόμαστε λοιπόν, για ποιούς λόγους τα τραίνα δεν κυκλοφορούν στο δίκτυο;
Για ποιούς λόγους, ενώ πριν μερικές εβδομάδες οι πρώτοι συρμοί εντάχθηκαν στην
κυκλοφορία, μετά από λίγες μέρες αποσύρθηκαν από την κίνηση;
Ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα και ποιοί ευθύνονται για αυτό;
Είναι ικανοποιημένοι οι αρμόδιοι της ΣΤΑΣΥ για τις χρονοαποστάσεις στις Γραμμές 1,
2 & 3 (Μετρό – ΗΣΑΠ);
Αναμένουμε απαντήσεις για όλα αυτά τα ερωτήματα από τους υπεύθυνους της
σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της αναδόχου Κοινοπραξίας, καθώς και από τους
αντίστοιχους του ομίλου παροχής του Συγκοινωνιακού έργου που μέχρι σήμερα
«φιλοξενούν» τους συρμούς στις εγκαταστάσεις της π. ΑΜΕΛ (ΣΤΑΣΥ - ΟΑΣΑ).
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΗΜΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου