Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Οι προτάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα κυκλώματα στο ΜΘ για να βγουν τα εμπορικά

Ένα απο τα γεγονότα που καταγράψαμε στην τελευταία συνάντηση του Σωματείου μας με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ήταν η πρόταση για να βάλουν και άλλη πλάτη οι μηχανοδηγοί.
Η πρόταση για το ΜΘ , απο τον Διευθυντή ΔΙΚΑΜ ήταν συγκεκριμένη.

Για να βγουν τα εμπορικά απο Ορεστιάδα μέχρι Πλατύ (μεταφορά τεύτλων) , λόγω της έλλειψης προσωπικού , πρέπει 


να προγραμματιστούν όπως είπε , κυκλώματα με 2 Έδεσσες , ή Έδεσσα και Λάρισα μαζί.

Επίσης , αυτό που κρατήσαμε και το γράφουμε σήμερα , είναι ότι ο κ. Ζηλιασκόπουλος είπε ότι αν υπάρξουν προβλήματα στα εμπορικά , μπορεί να χρησιμοποιήσει μια ομάδα μηχανοδηγών που δεν θα διαμαρτύρονται όπως είπε χαρακτηριστικά ,  για να τα εκτελεί καθημερινά. Μάλιστα έφερε σαν παράδειγμα και τον 3ο μηχανοδηγό που πήγε το εμπορικό στην πρόσφατη περίπτωση που τέθηκαν σε αργία οι συνάδελφοι Καραδήμας και Τσιαντάς.

Φυσικά αυτά δεν λέγονται απο Διοικήσεις , αν δεν έχει προηγουμένως γίνει χαρτογράφηση των ...προθύμων μηχανοδηγών ενώ και η σιωπή του Προέδρου του Σωματείου , συναδέλφου Τουρλή σε αυτήν την τοποθέτηση του κ. Ζηλιασκόπουλου , λέει πολλά σε εμάς.

Και στους παλαιότερους μηχανοδηγούς θυμίζει τον διαχωρισμό του προσωπικού σε Δ/Η και Α/Α και όχι μόνο. 
Τα έχουν ζήσει και κουνάνε το κεφάλι στωικά μόλις ακούν ότι ξαναπέφτουν στο τραπέζι τέτοιες προτάσεις.

Μόνο που οι καιροί έχουν αλλάξει λέμε εμείς και οι εκπλήξεις για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όσους στηρίζουν αυτές τις προτάσεις , θα είναι πολλές αν επιχειρηθεί κάτι τέτοιο.

1 σχόλιο:

  1. ΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΩΣ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΤΟΥ 60%. ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ 15% ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή