Αυξάνονται και πληθύνονται οι εταιρίες που εμπιστεύονται πλέον την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη διασπορά προϊόντων τους σε αγορές, είτε της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης είτε παγκόσμια μέσω των λιμένων Θεσσαλονίκης και Πειραιά.
Στον κατάλογο των εταιριών που έχουν καταστεί πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εισέρχονται και
βιομηχανίες και βιοτεχνίες της Β. Ελλάδας και ιδιαίτερα της
βιομηχανίες και βιοτεχνίες της Β. Ελλάδας και ιδιαίτερα της
Παρά το γεγονός ότι το λιμάνι χρειάζεται εξοπλισμούς αλλά και εκβάθυνση για την μελλοντική υποδοχή μεγάλων πλοίων που απαιτούν επίσης μεγάλα βυθίσματα φορείς των παραγωγικών τάξεων συνεχίζουν να ασκούν πιέσεις προς πάσα κατεύθυνση για την ανάπτυξή του αλλά και για την περάτωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης η οποία αποτελεί αντικείμενο σχεδιασμών και συζητήσεων περισσότερο της δεκαετίας.
Γεωστρατηγικά η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης θα προσδώσει ιδιαίτερη δυναμική στην ευρύτερη οικονομική ζώνη κάτι που δεν έχει διαλάθει της προσοχής των παραγωγικών τάξεων αλλά και ναυτιλιακών παραγόντων όχι όμως και των συναρμοδίων υπουργείων που υπό άλλες συνθήκες θα πίεζαν ασφυκτικά για την ανάπτυξη του λιμένα και την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής του σύνδεσης.
www.zougla.gr
Εμείς απλά αναρωτιόμαστε.
Όλοι αυτοί που γράφουν όλα αυτά τα δημοσιεύματα , έχουν γνώση της κατάστασης της υποδομής μεταξύ Αλεξανδρούπολης- Θεσσαλονίκης;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου