Το περίεργο (και για αυτό κάνουμε αναφορά στο θέμα)είναι ότι η εν λόγω εγκύκλιος βρέθηκε στα χέρια μας , αφού την μοίραζε υπάλληλος ξενοδοχείου (!!!!) σε μηχανοδηγούς (Που ΔΕΝ ανήκουν στην ΔΙΠΕΚΑΜ).
Ας διαβάσουμε τι λέει η εγκύκλιος (17 Ιουνίου , αρ Πρωτ 2189974/Φ4 Ι)...
Η ΔΙΠΕΚΑΜ υπενθυμίζει σε όλους τους εργαζόμενους την αναγκαιότητα πλήρους εφαρμογής των κανονισμών και των εντολών της Υπηρεσίας , ιδιαίτερα εκείνων που διέπουν την ασφάλεια της κυκλοφορίας του τροχαίου υλικού και της εξυπηρέτησης των επιβατών.
Συγκεκριμένα
- Ο υπάλληλος συμπεριφέρεται με ευπρέπεια και ευγένεια , καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, με άρτιο και αποτελεσματικό τρόπο
- Αποφεύγει τις εντάσεις , τους διαπληκτισμούς και τις αντιπαραθέσεις. Διατηρεί την ψυχραιμία του και τον αυτοέλεγχο του, ακόμα και να πρόκειται να διαχειριστεί ιδιαίτερη περίπτωση ή αν προκληθεί.
- Αντιμετωπίζει το κοινό με την απαραίτητη προσοχή , τηρώντας διακριτικότητα και σεβόμενος τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ή αντιλήψεις του κάθε επιβάτη. Επιδεικνύει ιδιαίτερη προσοχή και ευαισθησία σε πρόσωπα που βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση ( ανάπηροι , ασθενείς κ.α.)παρέχοντας την απαιτούμενη βοήθεια για την εξυπηρέτηση τους και επιτρέπει την ελεύθερη μετακίνηση όλων εντός της αμαξοστοιχίας με βάση τα προβλεπόμενα απο το Τιμολόγιο επιβατών.
- Ενεργεί με τρόπο που δε θα δυσφημίσει το κύρος της εταιρείας ή τη θέση του και δε θα κλονίσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Τηρεί τους κανόνες ασφάλειας, παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και δημιουργεί κλίμα εμπιστοσύνης και σεβασμού.
Τέλος επισημαίνεται ότι το κύρος και η αξιοπιστία της εταιρία εξαρτώνται άμεσα και καθημερινά απο τον επαγγελματισμό και την συμπεριφορά των υπαλλήλων της.
Ο Διευθυντής ΔΙΠΕΚΑΜ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου