Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Τι ακριβώς συνέβη στο δρομολόγιο της Χαλκίδας.Ο πραγματικός υπεύθυνος είναι η ΔΙΚΑΜ

Ο Πρόεδρος του Σωματείου μας , που ακόμα δεν μας έχει πει αν επικοινώνησε με τον συνάδελφο που τέθηκε εκτός υπηρεσιας  ,έσπευσε  να μιλήσει για ξεφτίλα της ελξης όταν γνωρίζει οτι για το χτεσινό συμβάν ευθύνη έχει η ΔΙΟΙΚΗΣΗ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία έτρεξε ΚΑΙ ΠΑΛΙ να καλύψει. 
Απόλυτα υπεύθυνα τα κυκλώματα εργασίας στις Χαλκίδες και η διάλυση στην ΔΙΚΑΜ για το κομφούζιο που συνέβη χτες και είχε σαν αποτέλεσμα 1 μηχανοδηγός να τεθεί εκτός υπηρεσίας, χωρίς καν να απολογηθεί και ένα
τρένο να καθυστερήσει - επιπλέον- περίπου 20 λεπτά.
Επειδή λοιπόν θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι επικοινωνήσαμε με ΟΛΟΥΣ τους εμπλεκόμενους και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η πρωταρχική ευθύνη για ότι συνέβη ανήκει στον Διευθυντή ΔΙΚΑΜ ο οποίος υπογράφει τα κυκλώματα εργασίας που αναγκάζουν στην κυριολεξία τους μηχανοδηγούς να πηδούν απο το ένα τρένο στο άλλο, όταν υπάρχουν καθυστερήσεις, δηλαδή καθημερινά!

Ο μηχανοδηγός (στην περίπτωση μας απο δω και πέρα θα αναφέρετε σαν μηχανοδηγός Α)που τέθηκε εκτός υπηρεσίας είχε πιάσει δουλειά απο τις 3 το πρωί, είχε πάει στην Οινόη και επέστρεφε στην Αθήνα.
Στο πρόγραμμα εργασίας αναφέρετε ρητά  ότι ο μηχανοδηγός συνεχίζει με άλλη αμαξοστοιχία σαν επιβάτης για την Οινόη προκείμενου να κατεβάσει στον Πειραιά   άλλο τρένο.
Λόγω καθυστερήσεων, η συνάντηση των 2 τρένων έγινε σε ανοικτό σταθμό(δλδ στην γραμμή).Εν προκειμένω στους Αγ. Αναργύρους.(2 λεπτά έξω απο την Αθήνα).
Επειδή όπως έχουμε γράψει πολλές φορές , ο μηχανισμός υποστήριξης της εκμετάλλευσης της ΔΙΚΑΜ έχει βαρέσει διάλυση και οι καθυστερήσεις δεν παρακολουθούνται σε ζωντανό χρόνο απο ΚΑΝΕΝΑ , δεν έγινε αντιληπτό το πρόβλημα, η ΕΦΕΔΡΕΙΑ που θα αντικαθιστούσε τον μηχανοδηγό Α στο Ρέντη (Βάση ...κυκλώματος εργασίας)δεν ειδοποιήθηκε. Μόλις έγινε γνωστό το θέμα ο μηχανοστασιάρχης κυκλοφορίας στο Ρέντη , έδωσε εντολή και ο συνάδελφος  επιβιβάστηκε σε άλλο συρμό .
Ο μηχανοδηγός Α , μόλις συνάντησε τον συρμό που προβλεπόταν στο πρόγραμμα εργασίας του, επιβιβάστηκε σε αυτόν αφήνοντας με τον Προϊστάμενο Αμαξοστοιχίας  τον συρμό -εξασφαλισμένο- στους Αγ. Αναργύρους.
ΔΕΝ του δόθηκε καμία εντολή να πράξει το αντίθετο ,ενώ στην ραδιοεπικοινωνία είχε πληροφορηθεί ότι ανέβαινε ο άλλος συνάδελφος(εφεδρεία) για να τον αντικαταστήσει.
Θεωρώντας ότι η καθυστέρηση δεν θα ξεπερνούσε τα 5 λεπτά επιβιβάστηκε στο άλλο τρένο, όπως προέβλεπε το πρόγραμμα εργασίας του.
Επειδή η καθυστέρηση στους Αγ. Αναργύρους , ξεπέρασε τα 15 λεπτά και επειδή η αμαξοστοιχία είχε ήδη για λόγους κυκλοφορίας καθυστέρηση 20 λεπτών , οι επιβάτες κατέβηκαν στην Αθήνα δικαιολογημένα αγανακτισμένοι. Πρόκειται λοιπόν για ενα καθαρά ανθρώπινο λάθος που προήλθε απο την διάλυση της ΔΙΚΑΜ την ασυνεννοησία και τα κυκλώματα εργασίας.

 Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται η τιμωρία που επεβλήθη , προφανώς για να κρύψει την πραγματικότητα.

Είναι ξεκάθαρο  απο το περιστατικό που περιγράφουμε επακριβώς,η ευθύνη για την διάλυση της εκμετάλλευσης ανήκει στον Διευθυντή ΔΙΚΑΜ που υπογράφει αυτά τα κυκλώματα εργασίας και ο οποίος με την γνωστή του μέθοδο μετακύλησε το πρόβλημα στον μηχανοδηγό που είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης.

Ο συνάδελφος που τέθηκε εκτός υπηρεσίας δούλευε με ένα ρεπό απο τις 22 Ιουλίου.

ΑΝ ο Διευθυντής μας κρίνει ότι πρέπει οι μηχανοδηγοί να κάνουν και κυκλοφορία , να βγεί και να το πεί Δημόσια.
Ούτε φυσικά είμαστε υποχρεωμένοι  να χρησιμοποιούμε τα κινητά μας τηλέφωνα για να βγάζουμε εμείς το φίδι απο την τρύπα, ελλείψει  επικοινωνίας με τα ραδιοτηλέφωνα.
ΑΝ ο Διευθυντής ερμηνεύει το φιλότιμο μας, σε υπηρεσιακό καθήκον , μάλλον έχει μπερδευτεί.

Άποψη μας είναι ότι αυτός που πρέπει να τεθεί εκτός υπηρεσίας είναι ο Διευθυντής της ΔΙΚΑΜ , κύριος Ρετσινάς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου