Τον Ιούλιο είχαμε λιγότερα διαθέσιμα τρένα, αλλά ΟΛΑ τα προαστιακά σε κυκλοφορία!
Σήμερα ξεσκεπάζουμε τους επαγγελματίες συνδικαλιστές της διαπλοκής,αυτούς που μεθοδικά στηρίζουν την πολιτική της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και καλούμε τους σιδηροδρομικούς να τους ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ.
Ψάξαμε σε βάθος το θέμα επειδή.αμφισβητήθηκαν τα όσα έγραψε το στέκι της έλξης για την πραγματική αιτία της περικοπής των προαστιακών δρομολογίων που δεν είναι άλλη απο την έλλειψη μηχανοδηγών και την στήριξη των εμπορικών σε βάρος των επιβατικών τρένων .Προκειμένου λοιπόν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης
να απαξιώσουν περαιτέρω την τεχνική βάση και να στηρίξουν την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , έδωσαν στην δημοσιότητα εικόνες απο την διαθεσιμότητα του τροχαίου υλικού,λέγοντας πως στην κατάσταση του οφείλεται η περικοπή δρομολογίων.
Σήμερα ξεσκεπάζουμε τους επαγγελματίες συνδικαλιστές της διαπλοκής,αυτούς που μεθοδικά στηρίζουν την πολιτική της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και καλούμε τους σιδηροδρομικούς να τους ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ.
Ψάξαμε σε βάθος το θέμα επειδή.αμφισβητήθηκαν τα όσα έγραψε το στέκι της έλξης για την πραγματική αιτία της περικοπής των προαστιακών δρομολογίων που δεν είναι άλλη απο την έλλειψη μηχανοδηγών και την στήριξη των εμπορικών σε βάρος των επιβατικών τρένων .Προκειμένου λοιπόν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης
να απαξιώσουν περαιτέρω την τεχνική βάση και να στηρίξουν την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , έδωσαν στην δημοσιότητα εικόνες απο την διαθεσιμότητα του τροχαίου υλικού,λέγοντας πως στην κατάσταση του οφείλεται η περικοπή δρομολογίων.
Τα στοιχεία που έδωσαν αφορούσαν την ημερομηνία της 10ης Σεπτεμβρίου. Εμείς ψάξαμε και βρήκαμε την διαθεσιμότητα του τροχαίου υλικού τις μέρες που ΟΛΑ τα Προαστιακά δρομολόγια βρίσκονταν σε κυκλοφορία. 20,21,22 Ιουλίου του 2014 καθώς και άλλες μέρες.
Τι ανακαλύψαμε;
Ότι εκείνες τις μέρες είχαμε ΛΙΓΟΤΕΡΑ τρένα σε ετοιμότητα !
Η μεγαλύτερα απόδειξη για το ότι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ αιτία για την κατάργηση των προαστιακών δρομολογίων είναι η έλλειψη μηχανοδηγών και ΜΟΝΟ αυτή, παράλληλα με την στρατηγική απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να χρησιμοποιήσει το προσωπικό έλξης για την υλοποίηση των εμπορικών συμφωνιών,προκειμένου να υπάρξουν στο τέλος της χρονιάς κέρδη και φυσικά ενδιαφερόμενοι για τις εταιρίες.
Αποδεικνύουμε σήμερα με αυτήν την δημοσίευση στους σιδηροδρομικούς ποιοι παίζουν παιχνίδια στην πλάτη τους.
Αποδεικνύουμε στους μηχανοδηγούς την τουλάχιστο ύποπτη στάση των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης που στηρίζουν με νύχια και με δόντια την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τέλος στέλνουμε ένα ηχηρό μήνυμα σε όσους τόλμούν να αμφισβητούν την ααξιοπιστίαμας,την αξιοπιστία του blog των απλών μηχανοδηγών και όχι των επαγγελματιών του συνδικαλισμού.
Στις 10 Σεπτεμβρίου λοιπόν σύμφωνα τα όσα διέρευσαν για να στοχοποιήσουν την τεχνική βάση ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ είχαμε
17 Railbus τα 10 είναι σε ακινησία (κωδικός 560)
15 ΜΑΝ τα 9 είναι σε ακινησία ( κωδικός 621)
10 Desiro τα 3 είναι σε ακινησία (κωδικός 460)
Στις 22 Ιουλίου όταν λειτουργούσαν ΟΛΑ τα προαστιακά δρομολόγια είχαμε με την εικόνα που δημοσιεύουμε στην πάνω σελίδα
17 Railbus και τα 10 σε ακινησία (κωδικός 560)
15 MAN και τα 10 σε ακινησία !(κωδικός 621)
10 Desiro 3 σε ακινησία.(κωδικός 460)
Είχαμε δηλαδή 1 τρένο λιγότερο και παρόλα αυτά ΟΛΑ τα προαστιακά λειτουργούσαν ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
Στις 21 Ιουλίου είχαμε
17 Railbus και τα 11 σε ακινησία (κωδικός 560)
15 MAN και τα 10 σε ακινησία (κωδικός 621)
10 Desiro 2 σε ακινησία. (κωδικός 460)
Είχαμε δηλαδή ΛΙΓΟΤΕΡΑ τρένα απο την 10η Σεπτεμβρίου και ΟΛΑ τα προαστιακά κυκλοφορούσαν.
Στις 20 Ιουλίου είχαμε
17 Railbus και τα 12 σε ακινησία (κωδικός 560)
15 MAN και τα 10 σε ακινησία (κωδικός 621)
10 Desiro 2 σε ακινησία.(κωδικός 460)
Είχαμε ΛΙΓΟΤΕΡΑ τρένα απο όσα στις 10 Σεπτέμβρη και παρόλα αυτά τα ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΑ κυκλοφορούσαν ΟΛΑ.
Τα προαστιακά καταργήθηκαν γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλει να στηρίξει το εμπορευματικό έργο (έχουμε και εδώ πολλά να πούμε σύντομα) και απασχολεί τους μηχανοδηγούς σε αυτό, αδιαφορώντας για τους επιβάτες.Αυτό που ενδιαφέρει είναι να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση και τίποτα άλλο.
Το ότι τόσα τρένα ακινητούν είναι πρόβλημα σοβαρό.
Αυτό που πρέπει όμως ΟΛΟΙ να καταλάβουν είναι ότι το πρόβλημα οφείλεται σε έλλειψη ανταλλακτικών και στην υποχρηματοδότηση της ΕΕΣΣΤΥ που προέκυψε απο τους μαθηματικούς τύπους - ευρεσιτεχνίες των νεοφιλελεύθερων γιάπηδων που σχεδίασαν τον Νόμο 3891 , που αποκλειστικό στόχο είχε να οδηγηθούν οι εταιρίες σε ιδιωτικοποίηση.
Σήμερα αποδεικνύεται ότι και ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ που έχουν ονοματεπώνυμα και κυκλοφορούν ανάμεσα μας , στηρίζουν αυτήν την πολιτική.
Το στέκι της έλξης , αγωνίζεται για ένα σύγχρονο ΔΗΜΟΣΙΟ σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του πολίτη.
Και καταλαβαίνουμε πολύ καλά, εμείς η διαχειριστική ομάδα, ότι έχουμε δημιουργήσει πολλαπλούς πονοκεφάλους στο κατεστημένο.
Τόσο στο πολιτικό , όσο και στο συνδικαλιστικό.
ΔΕΝ πρόκειται να σταματήσουμε , γιατί εδώ στο στέκι της έλξης , ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ και ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΟΜΑΣΤΕ.
Υ.Γ. Είμαστε σίγουροι ότι τώρα θα αρχίσουν να μιλάνε για την "κατάσταση των τρένων και άλλα " ΓΡΑΦΙΚΟΙ και αμετανόητοι.... Ο σιδηροδρομικός κόσμος και ξέρει και καταλαβαίνει.
17 Railbus και τα 10 σε ακινησία (κωδικός 560)
15 MAN και τα 10 σε ακινησία !(κωδικός 621)
10 Desiro 3 σε ακινησία.(κωδικός 460)
Είχαμε δηλαδή 1 τρένο λιγότερο και παρόλα αυτά ΟΛΑ τα προαστιακά λειτουργούσαν ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
Στις 21 Ιουλίου είχαμε
17 Railbus και τα 11 σε ακινησία (κωδικός 560)
15 MAN και τα 10 σε ακινησία (κωδικός 621)
10 Desiro 2 σε ακινησία. (κωδικός 460)
Είχαμε δηλαδή ΛΙΓΟΤΕΡΑ τρένα απο την 10η Σεπτεμβρίου και ΟΛΑ τα προαστιακά κυκλοφορούσαν.
Στις 20 Ιουλίου είχαμε
17 Railbus και τα 12 σε ακινησία (κωδικός 560)
15 MAN και τα 10 σε ακινησία (κωδικός 621)
10 Desiro 2 σε ακινησία.(κωδικός 460)
Είχαμε ΛΙΓΟΤΕΡΑ τρένα απο όσα στις 10 Σεπτέμβρη και παρόλα αυτά τα ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΑ κυκλοφορούσαν ΟΛΑ.
Τα προαστιακά καταργήθηκαν γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλει να στηρίξει το εμπορευματικό έργο (έχουμε και εδώ πολλά να πούμε σύντομα) και απασχολεί τους μηχανοδηγούς σε αυτό, αδιαφορώντας για τους επιβάτες.Αυτό που ενδιαφέρει είναι να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση και τίποτα άλλο.
Το ότι τόσα τρένα ακινητούν είναι πρόβλημα σοβαρό.
Αυτό που πρέπει όμως ΟΛΟΙ να καταλάβουν είναι ότι το πρόβλημα οφείλεται σε έλλειψη ανταλλακτικών και στην υποχρηματοδότηση της ΕΕΣΣΤΥ που προέκυψε απο τους μαθηματικούς τύπους - ευρεσιτεχνίες των νεοφιλελεύθερων γιάπηδων που σχεδίασαν τον Νόμο 3891 , που αποκλειστικό στόχο είχε να οδηγηθούν οι εταιρίες σε ιδιωτικοποίηση.
Σήμερα αποδεικνύεται ότι και ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ που έχουν ονοματεπώνυμα και κυκλοφορούν ανάμεσα μας , στηρίζουν αυτήν την πολιτική.
Το στέκι της έλξης , αγωνίζεται για ένα σύγχρονο ΔΗΜΟΣΙΟ σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του πολίτη.
Και καταλαβαίνουμε πολύ καλά, εμείς η διαχειριστική ομάδα, ότι έχουμε δημιουργήσει πολλαπλούς πονοκεφάλους στο κατεστημένο.
Τόσο στο πολιτικό , όσο και στο συνδικαλιστικό.
ΔΕΝ πρόκειται να σταματήσουμε , γιατί εδώ στο στέκι της έλξης , ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ και ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΟΜΑΣΤΕ.
Υ.Γ. Είμαστε σίγουροι ότι τώρα θα αρχίσουν να μιλάνε για την "κατάσταση των τρένων και άλλα " ΓΡΑΦΙΚΟΙ και αμετανόητοι.... Ο σιδηροδρομικός κόσμος και ξέρει και καταλαβαίνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου