Αυτή δεν είναι μια ακόμα απάντηση απο εμάς. Είναι η αποκάλυψη του για την πραγματικότητα που ζούμε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και του βρώμικου ρόλου ορισμένων σε βάρος των μηχανοδηγών,σε βάρος των συμφερόντων του κλάδου και του σιδηροδρόμου.Σήμερα ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ την αλήθεια με στοιχεία(επιστολές ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την επερώτηση στην Βουλή).
Και ξεκινάμε με την έλλειψη προσωπικού επειδή κάποιοι....προσπάθησαν να κοροϊδέψουν τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Σύμφωνα με την επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς το Υπουργείο Υποδομών με αφορμή την 1η επερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ, που το στέκι σήμερα ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ, στον κλάδο έλξης υπάρχουν 141 κενές Οργανικές Θέσεις και αναμένεται να αυξηθούν σε 163 μέχρι το τέλος του χρόνου. Προβλέπονται 476 θέσεις και όπως αναφέρει η επιστολή το προσωπικό υπολείπεται κατά πολύ του αριθμού αυτού.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνει λόγο για τεράστια έλλειψη προσωπικού που απειλεί την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας και έχει προκαλέσει σοβαρά επιχειρησιακά προβλήματα.
Έχει πολλαπλασιαστεί η ....εθελοντική υπερεργασία των ενεργών μηχανοδηγών με αντίστοιχη ...εθελοντική πληρωμή 5 ρεπό σε έκαστο εξ αυτών ενώ οι οφειλόμενες αναπαύσεις ανέρχονται σε 3800!!!!!!
Σε κάθε περίπτωση αναφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η εθελοντική υπερεργασία ΕΚΤΟΣ των κινδύνων ασφάλειας που προκαλεί ουδόλως αρκεί για να να καλύψει το σιδηροδρομικό έργο καθώς και τις τρέχουσες υπηρεσιακές ανάγκες.
Και φυσικά αυτό το "εθελοντική" υπερεργασία το κρατάμε.
Γιατί πρόσφατα ακούσαμε ότι δεν υπάρχει παρανομία στις ενέργειες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μάλιστα απο το στόμα νεόκοπου συνδικαλιστή της ΔΑΚΕ που αποκολουθεί τον δρόμο του δασκάλου του.Γιατί η Συνδιοίκηση έχει και απαιτήσεις.
Το κρατάμε γιατί περιμένουμε και την απάντηση στην 2η επερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ και τότε θα πούμε πολλά για το τι σημαίνει παράνομο, τι εθελοντικό και πως ένας κλάδος έχει αφήσει την τύχη του στα χέρια επικίνδυνων και ανίκανων συνδικαλιστών!
Και πόσα θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει ΑΝ αλλάζαμε τακτική.
Και ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ στην αποκάλυψη της ανικανότητας των ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ και του βρώμικου ρόλου τους.
Μεταταχθέντες μηχανοδηγοί.
Πόσες φορές γράψαμε ότι ουσιαστικά ΠΟΤΕ η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ δεν άσκησε πίεση για το θέμα.
Όταν σε αυτό εδώ το blog γράφαμε για προεκλογικά παιχνίδια σε βάρος των μεταταχθέντων μηχανοδηγών ενόψει των Ευρωεκλογών για την επιστροφή τους πέρυσι τον Μάη, ορισμένοι μας κατηγορούσαν σαν μέσο παραπληροφόρησης. Όταν αναρωτιόμασταν πως είναι δυνατόν να έχουν επιστρέψει μεταταχθέντες στον ΟΣΕ εδώ και 18 μήνες και να μην μπορούν να επιστρέψουν μηχανοδηγοί και μιλούσαμε για ανικανότητα των ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ Έλξης και για κοροϊδία μας λέγανε ότι ...πολεμάμε το Σωματείο.
Ας ΔΟΥΝ όλοι οι μηχανοδηγοί την ΑΛΗΘΕΙΑ
Η επιστολή για επιστροφή των μεταταχθέντων στάλθηκε μόλις στις 9 Σεπτεμβρίου του 2014 όταν και είχε αρχίσει η δημοσίευση απο το στέκι της έλξης των συνθηκών εργασίας των μηχανοδηγών,όταν γινόντουσαν οι φασαρίες απο συγκεκριμένες παρατάξεις για τα δεκάωρα και τα κυκλώματα εργασίας και απειλούσαν για προσφυγή στο ΣΕΠΕ, όταν ΑΥΤΟ ΕΔΩ το blog ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕ την πρόθεση για την κατάργηση των δρομολογίων στον Προαστιακό Λάρισας και όχι ΜΟΝΟ λόγω της έλλειψης προσωπικού και άρχιζαν τα τηλέφωνα στην Διοίκηση απο βουλευτές για το θέμα.
Και φυσικά η επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε ΜΕΤΑ ΤΙΣ 160 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ τον Αύγουστο του 2014 προς την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ την επιστροφή των ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ τους ΑΜΕΣΑ και έκαναν λόγο για ΤΗΡΗΣΗ της εργατικής Νομοθεσίας.
Μέχρι τότε η πλειοψηφία του Σωματείου έπαιζε το παιχνίδι με τις κουμπάρες.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ την επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 9 Σεπτεμβρίου και ελπίζουμε ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.
Οι 9 που καλούνται να επιστρέψουν μετά τις υπογραφές των 160 μηχανοδηγών που στην ουσία κίνησαν και το θέμα.
Κωνσταντέλος Αθανάσιος
Αθανασούλιας Ιωάννης
Μαραγκός Ιωάννης
Ζαχαριάς Χρήστος
Λιόντος Βασίλειος
Φώτος Γιώργος
Στρατίκης Δημήτριος
Σπυράτος Παναγής
Ανδρίτσος Παναγής
Για όλους εμάς που ξεκινήσαμε το θέμα με τις υπογραφές και τελικά συγκεντρώθηκαν 160 είναι μια πρώτη δικαίωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποδεικνύεται και στον πλέον δύσπιστο ότι η πλειοψηφία του Σωματείου λειτουργεί σε λάθος κατεύθυνση, υπονομεύει τα συμφέροντα του κλάδου και του σιδηροδρόμου γενικότερα.
Οι 160 μηχανοδηγοί σήμερα μπορούν να αισθάνονται ικανοποιημένοι ότι κάτι κατάφεραν. Μπορεί τελικά να επιστρέψουν πίσω 9 συνάδελφοι μας.
Και φυσικά ήδη με τις υπογραφές πληρώνεται η διανυκτέρευση στην Δράμα , ετοιμάζεται το εξοδολόγιο στην Τρίπολη ενώ και η Πάτρα θα πάρει την σειρά της.
2 επερωτήσεις και 160 υπογραφές ξεκίνησαν τα όσα για κάποιους φάνταζαν αδιανόητα. Η επίκληση και μόνο της τήρησης της εργατικής Νομοθεσίας τρόμαξε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μια επίκληση που το Σωματείο αρνείται να κάνει, για λόγους που μόνο η πλειοψηφία γνωρίζει.
Περιμένουμε και την απάντηση στην 2η επερώτηση και τότε ΜΑΖΙ με όλους τους μηχανοδηγούς θα συναποφασίσουμε τις επόμενες ενέργειες μας.
Γενιδούνιας Κώστας
Υ.Γ. Για άλλη μια φορά το στέκι της έλξης απέδειξε σε όλους πως το διαδίκτυο μπορεί να είναι χρήσιμο ΑΝ χρησιμοποιείται με σωστό τρόπο.