Ρωτήσαμε και μάθαμε τι συμβαίνει με την αναμόρφωση του ΓΚΚ και ενημερώνουμε τους μηχανοδηγούς.
Όπως μας πληροφόρησαν με βάση τις επιταγές της Διαλειτουργικότητας ο κανονισμός πρέπει να αλλάξει και αυτό γιατί ο ρόλος του Διαχειριστή Υποδομής αλλάζει. Πρακτικά αυτό σήμαίνει ότι οι εταιρείες,
θα έχουν ενημέρωση για τα δρομολόγια, την ταχύτητα και το πεδούμενο, και θα πρέπει να κάνουν κατόπιν τον σχεδιασμό σας.
Το πώς θα γίνετε για παράδειγμα δοκιμή πέδης πχ ή πώς θα εξασφαλίζετε το πεδούμενο είναι δουλειά της Σιδηροδρομικής εταιρείας.
Ο Διαχειριστής Υποδομής χαράσσει τα δρομολόγια και φροντίζει το προσωπικό του να προχωρούν τα τρένα.
Άρα πιθανότατα αρκετά από τα στοιχεία που σήμερα είναι στο ΓΚΚ θα βγουν και θα γίνουν κανονισμοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ή όποιας άλλης εταιρείας, που πιθανόν να έχει διαφορετικούς από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ)
Θεωρητικά η κάθε εταιρεία (π.χ ΤΡΑΙΝΟΣΕ) υποβάλλει το λεγόμενο Safety Management System (Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας) οπότε η ΡΑΣ το εγκρίνει και έτσι λογίζεται ως σιδηροδρομική επιχείρηση.
Η πρώτη συνάντηση έχει οριστεί για τις 11 Νοέμβρη και προκειμένου να υπάρξει οργάνωση των εργασιών έχει υπάρξει σχεδιασμός αναμόρφωσης σε επιμέρους κεφάλαια με υπολογισμό και της χρονικής περιόδου που θα χρειαστεί για να προχωρήσει η διαδικασία η οποία μπορεί να διαρκέσει και πάνω απο 12 μήνες μέχρι την τελική της εφαρμογή.Την πρωτοβουλία των κινήσεων και τον συντονισμό των εργασιών έχει ο ΟΣΕ , οποίος και θα σχηματίσει ομάδα εργασίας αποτελούμενη με μέλη απο τον ΟΣΕ και εκπροσώπους όλων των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων και των θεσμικών φορέων.
Το στέκι δημοσιεύει τον σχεδιασμό με τα άρθρα -στο νούμερο 8 βρίσκεται και το κρίσιμο θέμα της στελέχωσης -που θα μας απασχολήσουν στο προσεχές διάστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου