Το στέκι της έλξης έψαξε το θέμα και θα αναφερθεί στο πραγματικό πρόβλημα που καθυστερεί (ελπίζουμε να λυθεί άμεσα) την εκκίνηση της ηλεκτροκίνησης μεταξύ του σταθμού των Αφιδνών(Κιούρκα) και της Χαλκίδας. Η πραγματική αιτία έχει να κάνει ουσιαστικά με την
έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού στον ΟΣΕ ενώ προβλήματα υπάρχουν και σε άλλο σημείο του δικτύου! Αναλυτικότερα
Είναι γνωστό ότι τον υποσταθμό της Οινόης που τροφοδοτεί με ρεύμα το δίκτυο τον λειτουργεί εργολάβος.(άλλωστε και στους μηχανοδηγούς έχει δοθεί τηλέφωνο ιδιώτη αν αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα).
Αυτό γινόταν όσο η κυκλοφορία αφορούσε μικρό κομμάτι του δικτύου ( Χαλκίδα- Οινόη) και φυσικά την κυκλοφορία ενός μόνο συρμού.
Με την επέκταση της γραμμής ηλεκτροκίνησης μέχρι τα Κιούρκα είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να επανδρωθεί ο υποσταθμός της Οινόης από το απαιτούμενο προσωπικό (Ρ/Ε) όλο το 24ωρο αφού θα κυκλοφορούν αρκετά τρένα και ο εργολάβος δεν αναλαμβάνει την ευθύνη. 5 συνάδελφοι απαιτούνται για την επάνδρωση του σταθμού .
Αυτό δεν είναι δυνατό να συμβεί γιατί δεν υπάρχει κόσμος! Είναι ενδεικτικό ότι σύντομα συνταξιοδοτείται και συνάδελφος που εκτελεί χρέη στον Προαστιακό και η αρμόδια Υπηρεσία ψάχνει να δει πως θα καλύψει το κενό.
Το θέμα έχει προκαλέσει πονοκέφαλο και είναι η απόλυτη απόδειξη για το που έχει οδηγήσει η κατάσταση της έλλειψης προσωπικού. Προτείνονται λύσεις (Έλεγχος στο ΣΚΑ κτλπ)που όμως δεν είναι δυνατές προς το παρών.
Επιπλέον σοβαρά προβλήματα υπάρχουν στην υποδομή μεταξύ Δεκέλειας και Αγίου Στεφάνου. Σε μεγάλο κομμάτι της γραμμής ανόδου η γραμμή έχει φύγει με αποτέλεσμα να μην μπορούν να προχωρήσουν σε αυτό τα έργα ηλεκτροκίνησης. Έμπειροι σιδηροδρομικοί αναφέρουν πως για την επιδιόρθωση της κατάστασης απαιτείται χρόνος και χρήμα΄.
Η όλη κατάσταση φυσικά βάζει σε κίνδυνο μεγάλης καθυστέρησης την ολοκλήρωση του έργου που αναμένεται να δώσει νέα πνοή στις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Εμείς παρακολουθούμε το θέμα και θα επανέλθουμε.
Το στέκι της έλξης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου