Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Κατάργησαν και άλλη 1 βάρδια στην Πάτρα - Συνεχίζεται η κοροϊδία σε βάρος των μηχανοδηγών - Κίνδυνος για προβλήματα στον Προαστιακό Πάτρας

Όπως μας κατήγγειλαν μηχανοδηγοί απο το μηχανοστάσιο Πάτρας,την επόμενη εβδομάδα καταργήθηκε στον προγραμματισμό εργασίας άλλη μια βάρδια.(απο τις 4 γίναν 3 ημερησίως).
Αυτό θα έχει σοβαρές επιπτώσεις και για τον Προαστιακό της Πάτρας αφού 


τα τρένα μένουν" ακάλυπτα" για πολλές ώρες,με αποτέλεσμα σε περίπτωση βλάβης να μην υπάρχει κανείς για να αντικαταστήσει τους συρμούς.
Το μηχανοστάσιο μένει χωρίς εφεδρικό μηχανοδηγό απο τις 6 εως τις 10 το πρωί, απο τις 2 μέχρι τις 4 το μεσημέρι και απο τις 6 το απόγευμα και μετά !
Θυμίζουμε ότι ακόμα και η ΕΕΣΣΤΥ σχετικά πρόσφατα είχε απαιτήσει την ύπαρξη μηχανοδηγού όλο το 24ωρο για την μετακίνηση των συρμών προκειμένου να γίνεται σωστά η συντήρηση τους.

Αυτό όμως που αποκαλύπτεται για ΑΛΛΗ μια φορά είναι η κοροιδία σε βάρος των μηχανοδηγών του μηχανοστασίου Πάτρας απο τις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ.
Το προηγούμενο διάστημα ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ προσπαθούσαν να πείσουν τους συναδέλφους ότι για τα τελευταία κυκλώματα εργασίας έφταιγαν ...οι ίδιοι που ζητούσαν καλύτερες συνθήκες εργασίας και όχι η δεδομένη έλλειψη προσωπικού .(που την στηρίζουν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ ,αφού δεν κάνουν τίποτα για την ενίσχυση του κλάδου). Ταυτόχρονα για τις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ έφταιγε και η... κακή μειοψηφία του Σωματείου , που αντιδρά στο βάλτε πλάτη και στην υπερεργασία που έχει οδηγήσει τα πράγματα εδώ.
Σήμερα λοιπόν αποδείχτηκε ότι για άλλη μια φορά ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ κορόιδεψαν τους μηχανοδηγούς.
Η κατάργηση της υπηρεσίας στην Πάτρα φανερώνει την απόλυτη αλήθεια της ανικανότητας και της αδιαφορίας των "υπεύθυνων" συνδικαλιστών του Σωματείου μας.
Αυτό όμως που  φοβόμαστε εμείς και το λέμε ανοικτά είναι μήπως έχει αρχίσει και η προσπάθεια απαξίωσης του Προαστιακού Πάτρας.
Είναι γνωστό ότι λόγω των έργων που γίνονται στην περιοχή συγκεκριμένα συμφέροντα θέλουν να κλείσει ο Προαστιακός. Αυτό που τους κάνει και φοβούνται ακόμα και την σκέψη αυτή είναι ότι ο Προαστιακός έχει καθιερωθεί στην συνείδηση της τοπικής κοινωνίας σαν το πλέον πρόσφορο και οικονομικό μέσο μεταφοράς, πράγμα που σημαίνει ότι αν επιχειρηθεί κλείσιμο του θα υπάρξουν μεγάλες αντιδράσεις.
ΑΝ όμως αρχίσει το μέσο να απαξιώνεται ; 
ΑΝ δεν υπάρχουν εφεδρείες για να αποσύρουν συρμούς που χαλάνε , ΑΝ δεν υπάρχουν μηχανοδηγοί για να έχουν έτοιμα τα τρένα στην ώρα τους , ΑΝ,ΑΝ,ΑΝ....
Εμείς απλά οφείλουμε να βάλουμε και αυτήν την διάσταση στην σκέψη των συναδέλφων μας μηχανοδηγών στην Πάτρα.
ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ στηρίζουν την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στηρίζουν την πολιτική ιδιωτικοποίησης.Αδιαφορούν για την Πελοπόννησο. Το μόνο ενδιαφέρον είναι τα εμπορικά και όχι οι επιβατικές μεταφορές.Και έτσι δεν ασχολούνται με τα προβλήματα του προσωπικού εκεί.
Θα πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι η κοροϊδία θα συνεχίζεται όσο κάποιοι πιστεύουν ότι αυτοί που δημιουργούν το πρόβλημα (ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ) στηρίζοντας αυτές τις επιλογές της Διοίκησης,ενδιαφέρονται για την επίλυση του....

1 σχόλιο:

  1. ελπιζω μετα απο αυτο να πιστουν και οσοι λεγαν οτι φταιει ο Αντωνης ο Κωστας ο Χ ο Ψ .και να δουν ποιος φταει στ αληθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή