Είπαμε λόγω της απεργίας να μην κάνουμε αναρτήσεις απο χτες, αλλα πραγματικά οι απίστευτες αποφάσεις στην ΔΙΚΑΜ δεν μας το επιτρέπουν....
Για άλλη μια φορά μια λάθος απόφαση ακολουθείται απο μια άλλη.
Αναφερόμαστε στα κυκλώματα εργασιας και στις
νέες υπηρεσίες στο Πειραιάς -Κιουρκα -Πειραιάς.
Αφού λοιπόν στην έλξη ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ αποφάσισαν οι υπεύθυνοι να μην συνεχίζει ο Μηχανοδηγος που ξεκινά από Αθήνα η Πειραιά για Χαλκίδα και έφτιαξαν 3- 4 ανα βάρδια υπηρεσίες έκτρωματα, όπου ο Μηχανοδηγος ψάχνει να βρει ποια αμαξοστοιχία θα εκτελέσει , τωρα θέλουν το διάλειμμα στην εννιάωρη υπηρεσία να γίνεται όχι στην Αθήνα αλλα στο Ρεντη για ....λόγους ασφαλείας.
Πραγματικά ειναι να απορεί κανείς.
Για εμάς η λύση ειναι να επανέλθουν οι Υπηρεσίες στην αρχική τους μορφή , όταν δηλαδή τα τρένα ήταν ανα ώρα και η Υπηρεσια του μηχανοδηγου ήταν Αθήνα -Χαλκίδα - Αθηνα ( εκτελούσε 2 ζευγάρια) και υπήρχε η υπηρεσία Αθήνα - Πειραιάς - Αθηνα για να κάνουν οι μηχανοδηγοί το προβλεπόμενο διάλειμμα τους.
Δεν υπάρχει καμια δικαιολογία για την λογική που ακολουθείται σημερα παρά μόνο αυτη της λογικής του παραλόγου που θέλει τους συναδέλφους να ψάχνουν να βρουν σε ποιο τρένο εργάζονται.
Και φυσικά αυτές οι ιδέες για αλλαγές στο Ρεντη , εκτός του οτι αυξάνουν τους χρόνους μηχανοδηγησης προκαλούν και γελοία στους γνωστές των πραγματικών αιτιών των αποφάσεων.
Το στεκι της ελξης - Το blog των μηχανοδηγών
Για άλλη μια φορά μια λάθος απόφαση ακολουθείται απο μια άλλη.
Αναφερόμαστε στα κυκλώματα εργασιας και στις
νέες υπηρεσίες στο Πειραιάς -Κιουρκα -Πειραιάς.
Αφού λοιπόν στην έλξη ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ αποφάσισαν οι υπεύθυνοι να μην συνεχίζει ο Μηχανοδηγος που ξεκινά από Αθήνα η Πειραιά για Χαλκίδα και έφτιαξαν 3- 4 ανα βάρδια υπηρεσίες έκτρωματα, όπου ο Μηχανοδηγος ψάχνει να βρει ποια αμαξοστοιχία θα εκτελέσει , τωρα θέλουν το διάλειμμα στην εννιάωρη υπηρεσία να γίνεται όχι στην Αθήνα αλλα στο Ρεντη για ....λόγους ασφαλείας.
Πραγματικά ειναι να απορεί κανείς.
Για εμάς η λύση ειναι να επανέλθουν οι Υπηρεσίες στην αρχική τους μορφή , όταν δηλαδή τα τρένα ήταν ανα ώρα και η Υπηρεσια του μηχανοδηγου ήταν Αθήνα -Χαλκίδα - Αθηνα ( εκτελούσε 2 ζευγάρια) και υπήρχε η υπηρεσία Αθήνα - Πειραιάς - Αθηνα για να κάνουν οι μηχανοδηγοί το προβλεπόμενο διάλειμμα τους.
Δεν υπάρχει καμια δικαιολογία για την λογική που ακολουθείται σημερα παρά μόνο αυτη της λογικής του παραλόγου που θέλει τους συναδέλφους να ψάχνουν να βρουν σε ποιο τρένο εργάζονται.
Και φυσικά αυτές οι ιδέες για αλλαγές στο Ρεντη , εκτός του οτι αυξάνουν τους χρόνους μηχανοδηγησης προκαλούν και γελοία στους γνωστές των πραγματικών αιτιών των αποφάσεων.
Το στεκι της ελξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου