Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Άσωτος Ιός :Τα λάθη είναι ανθρώπινα οι εργασιακές συνθήκες όμως όχι


Στραβωμένες λαμαρίνες,σπασμένα γυαλιά κ τρομοκρατημένα πρόσωπα.Είναι μια εικόνα από μια αναίμακτη ευτυχώς,σύγκρουση 2 αμαξοστοιχιών.Στελέχη της σιδηροδρομικής εταιρίας παντού διασκορπισμένα στον χώρο του ατυχήματος ,κανάλια,αστυνομία.Οι επιβάτες και το προσωπικό των αμαξοστοιχιών δεν μπορούν να πιστέψουν ότι την γλίτωσαν τόσο φτηνά.Δυο διαφορετικοί κόσμοι στο ίδιο σημείο.Από την μια μηχανοδηγοί,προσωπικό κίνησης και επιβάτες που παίζουν το τομάρι
τους καθημερινά σε αυτό το παρατημένο σύστημα κυκλοφορίας για να επιβιώσουν και από την άλλη στελέχη της εταιρίας που μέχρι την ώρα κάποιου ατυχήματος είναι καθισμένοι στην ασφάλεια του γραφείου τους κάνοντας τα στραβά μάτια για την κατάσταση, αμειβόμενοι με παχυλούς μισθούς .
Η έλλειψη προσωπικού φαίνεται να μην τους συγκινεί αφού υπάρχει πάντα η λύση της υπερεργασίας με τα δεκάωρα και την εργασία χωρίς ανάπαυση να είναι πλέον καθημερινότητα σε όλους τους κλάδους που σχετίζονται με την κυκλοφορία  σ ένα δίκτυο που κάθε άλλο παρά ασφαλές είναι.
Τα φωτοσήματα υπάρχουν αλλά δεν λειτουργούν και στέκονται εκεί ξεχασμένα από τον  χρόνο επιδεικνύοντας την απουσία στην ασφάλεια της κυκλοφορίας.Πρώτη προτεραιότητα φαίνεται να έχουν οι εμπορικές αμαξοστοιχίες που φέρνουν τα κέρδη τα οποία θα προσελκύσουν και τις ιδιωτικές εταιρίες σε  εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Όμως επειδή όπως ξέρουμε ο χρόνος είναι χρήμα και το μειωμένο κόστος είναι κέρδος υπάρχουν και εκεί προβλήματα με εκτροχιασμούς βαγονιών,σπάσιμο συνδετήρων βαγονιών,βλάβες μηχανών,καθυστερήσεις και το πιο σημαντικό πιέσεις από τους <<από πάνω>> προς τους εργαζόμενους στην κυκλοφορία ώστε να φτάσει το εμπορικό με όσο το δυνατόν λιγότερη καθυστέρηση στον προορισμό του.
Για τον κόσμο που ταλαιπωρείται στα Κιούρκα, στην Αθήνα, στα ιντερσιτυ, στον προαστιακό, δεν υπάρχει καμία μεριμνά με αποτέλεσμα οι μηχανοδηγοί οι συνοδοί και οι σταθμάρχες να ακούνε καθημερινά παράπονα από τον κόσμο που μετακινείται με τον σιδηρόδρομο και που σε ορισμένους επιβάτες το δίχως άλλο έχει στοιχίσει την δουλειά τους λόγο των συχνών προβλημάτων και καθυστερήσεων.

Όλα αυτά λοιπόν που συνθέτουν το καθημερινό σκηνικό στο όποιο εργαζόμαστε είναι εύκολο να οδηγήσουν σε…ανθρώπινα λάθη όπως αρέσκονται να τα αποκαλούν οι <<αρμόδιοι>>προσπαθώντας να αποφύγουν την ευθύνη που τους αναλογεί και μοιράζοντας την στους εργαζόμενους .
Κι ενώ κάποιος θα έλεγε ότι θα έπρεπε να γίνουν όλες εκείνες οι ενέργειες που θα ελαχιστοποιήσουν αυτό το δαιμονοποιημένο ανθρώπινο λάθος όπως π.χ ενεργοποίηση της φωτεινής σηματοδότησης και της τηλεδιοικησης ,επάνδρωση των αμαξοστοιχιών με το προβλεπόμενο προσωπικό κίνησης ,αλλαγές στους δρομολογιακους χρόνους ,συντήρηση γραμμής ,ανάπαυση και ανθρώπινα ωράρια εργασίας ,γίνονται ακριβώς τα αντίθετα .

Οπότε και παραμένει το θανάσιμο ερώτημα όχι του <<αν>>αλλά του <<πότε>>….

Άσωτος Ιός 

1 σχόλιο:

  1. Αν αυτό το ανθρωπάκι του eric droοker παραμείνει ως έχει (εξάρτημα της μηχανής) και δεν αλλάξει θέση· αντικρίζοντας και κινώντας το μεγάλο γρανάζι σύμφωνα με τον δικό του χρόνο, να είσαι σίγουρος αγαπητέ μου φίλε, ότι το ερώτημά που θέτεις θα σου απαντηθεί σύντομα και θα πάμε με μαθηματική ακρίβεια εδώ…

    https://www.youtube.com/watch?v=QrFEgvgVpB4

    Να είσαι πάντα καλά και να γράφεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή