Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Καταιγιστικός ο ρυθμός παραιτήσεων για συνταξιοδότηση - Πως θα βγεί η δουλειά;

Πραγματικά τις τελευταίες μέρες έχει αυξηθεί κατακόρυφα ο ρυθμός υποβολής αιτήσεων για συνταξιοδότηση απο εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο και φυσικά και στον κλάδο μας.Και αυτό γιατί οι συνάδελφοι φοβούνται  τις αλλαγές στο ασφαλιστικό και επιθυμούν να συνταξιοδοτηθούν μέσα στο 2014.Έτσι κ επειδή η αίτηση  παραίτησης πρέπει να δίνεται τουλάχιστο 45 μέρες πρίν την ημερομηνία συνταξιοδότησης, τις τελευταίες μέρες γίνεται χαμός.Μηχανοδηγοί και
μηχανοστασιάρχες απο όλα τα μηχανοστάσια στην χώρα καταθέτουν αιτήσεις παραίτησης, ενώ πάρα πολλοί είναι οι συνάδελφοι που ψάχνουν να βρούν και το τελευταίο ένσημο για να φύγουν και περνούν καθημερινά απο τις Διοικητικές Υπηρεσίες (που δουλεύουν εντατικά για να εξυπηρετήσουν τους συναδέλφους)για να ενημερωθούν αν μπορούν να συνταξιοδοτηθούν.


Η όλη κατάσταση φανερώνει την απογοήτευση του προσωπικού αλλά και την αγωνία του να κατοχυρώσει συνταξιοδοτικά δικαιώματα αλλά να πάρει και σειρά για το εφάπαξ βοήθημα που τόσα χρόνια πλήρωνε εισφορές.

Εμείς απλά αναρωτιόμαστε (όπως και άλλες φορές τα τελευταία χρόνια), πως θα βγεί η δουλειά.
H ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει εντατικοποιήσει τα προγράμματα εργασίας επιβάλλοντας ενιάωρα και δεκάωρα σχεδόν παντού στην έλξη , γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα όμως και την κατάρρευση απο την υπερκόπωση του υπάρχοντος προσωπικού αφού οι μηχανοδηγοί εργάζονται 28 και 29 μέρες.

Η ανησυχία για την κατάσταση είναι πλέον παραπάνω απο δεδομένη.....

Όσον αφορά το Σωματείο μας, ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ ακόμα στέκονται στις διαβεβαιώσεις της πολιτικής ηγεσίας, οδηγώντας με μαθηματική ακρίβεια τον σιδηρόδρομο στο κλείσιμο και υπηρετώντας πλέον φανερά την πολιτική των μνημονίων και της Συγκυβέρνησης ΝΔ -ΠΑΣΟΚ.


Το στέκι της έλξης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου