Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Αναφορά- καταγγελία του μηχανοδηγού Αντώνη Τσιαντά(Μέλος ΣτΑ) για τα δεκάωρα στον Προαστιακό

Αναφορά που μας απέστειλε ο συνάδελφος μηχανοδηγός ΜΑΙ και μέλος του Συμβουλίου των Αντιπροσώπων στο Σωματείο μας, Αντώνης Τσιαντάς στην οποία καταγγέλλει τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας στον Προαστιακό Αθήνας,περιγράφοντας την πραγματικότητα που ζούν οι μηχανοδηγοί. Την παρακάτω επιστολή κοινοποιεί τόσο στις αρμόδιες αρχές (ΣΕΠΕ,Υπουργείο Υποδομών, ΔΙΚΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ) όσο και στο Σωματείο μας.Αναλυτικά γράφει ο συνάδελφος>
Τις τελευταίες εβδομάδες δημιουργήσατε (10) δεκάωρες προγραμματισμένες-
κυκλωματικές υπηρεσίες  πάνω στον πανικό σας και στην απελπισία σας λόγω έλλειψης προσωπικού,   που εσείς ευθύνεστε για αυτό. 
Πρέπει να γνωρίζετε εσείς ως διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πως θέτετε με τις ενέργειές σας σε σοβαρό κίνδυνο την ασφάλεια κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών στα δρομολόγια του προαστιακού. Ειδικά σε κάποιες υπηρεσίες (π.χ. υπηρεσία αρ. 35) στην οποία ο μηχανοδηγός ξυπνά στις 03:00 το πρωί προκειμένου να πιάσει δουλεία στις 04:00 (μεταφορά με υπηρεσιακό βαν και τρένο) ώστε να βρίσκεται στο αεροδρόμιο στις 05:00 κάνοντας και επιπρόσθετες προετοιμασίες στους συρμούς.  
Στα τελευταία δύο δρομολόγια 4413 και 4230 μετά το σταθμό Πλακεντίας και ώρα 12:45 η κούραση είναι εξαντλητική και αρχίζουν να κλείνουν τα μάτια. Έτσι πρέπει να καταβάλλεις μεγάλη προσπάθεια (ειδικά αν είσαι άνω των 50 ετών) για να φθάσεις στο αεροδρόμιο και να αναχωρήσεις και ώρα 13:11 με προορισμό το ΣΚΑ με ώρα άφιξης 13:40, έχοντας μηχανοδηγήσει 8,15 ώρες. Σας θεωρώ απολύτως  υπεύθυνους σε περίπτωση οποιουδήποτε ατυχήματος-συμβάντος λόγω αμέλειάς σας.
Όσο για τις αντιδράσεις-ενέργειες ορισμένων ανύπαρκτων συνδικαλιστών της Π.Ε.Π.Ε.(ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ) δε χρειάζεται να σχολιάσω τίποτα διότι συνεχώς ακολουθούν την λογική «επιβράβευσης των δεκάωρων υπηρεσιών»  
Απαιτώ την άμεση παρέμβαση των αρμόδιων αρχών και τη κοινοποίηση της αναφοράς-καταγγελίας προς:

1) Υπουργείο Μεταφορών και υποδομών 
2) Επιθεώρηση εργασίας (Σ.Ε.Π.Ε.)
3) ΤΡΑΙΝΟΣΕ 
4) Π.Ε.Π.Ε.
5) ΔΙΚΑΜ

ΤΣΙΑΝΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Μηχανοδηγός ΜΑΙ , Μέλος ΣΤΑ 

2 σχόλια:

  1. Την συγκεκριμενη υπηρεσια δεν εχω δει να την κανει ποτε ο προεδρος του σωματειου. Μας ειπε ομως στη συνελευση να κοιταχτουμε στα ματια και να ρωτησουμε τους εαυτους μας αν πραγματικα δουλευουμε στον προαστιακο συμπληρωνωντας οτι δουλεουμε 2¨30 ωριτσες και κοροιδευουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεχασε ο συναδερφος να αναφερει πόσα κόκκινα και σβηστα φωτοσηματα , πόσες διαγωνιους χωρις φαναριερες και έλεγχο απο κ.ε.κ περνάμε και ποσες σταθμευσεις κάνουμε ( 100 περιπου) κατα την εκτέλεση της συγκεκριμενης υπηρεσιας. Μη ξεχασουμε και τις βραδυποριες. Ότι γίνει βεβαια για ολα φταει ο μηχ/γος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή