Τις τελευταίες μέρες έχουμε παρατηρήσει οτι καταργήθηκε το -πετυχημένο - εγχείρημα των ελέγχων στις εισόδους του Κεντρικού σταθμού της Αθήνας, εγχείρημα που είχε θετικά αποτελεσματα στον περιορισμό της λαθρεπιβιβασης.
Ρωτώντας πληροφορηθήκαμε οτι
η κατάργηση των ελέγχων οφείλεται στην μεγάλη έλλειψη προσωπικού στον κλάδο κίνησης....
Το δικό μας σχόλιο....
Σε όσους ακόμα κάνουν οτι δεν το καταλαβαίνουν...
Η έλλειψη προσωπικού και η μη σωστή αντιμετώπιση του θέματος απο το συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο οδηγεί -καθημερινα πλέον -στην μείωση δραστηριοτήτων.
Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε κ την πρόθεση της Κυβέρνησης για παραχώρηση σε ιδιώτες του ελέγχου των εισιτηρίων -βλέπε τελευταίο Νομοσχέδιο Υπ. Υποδομών- ΟΛΟΙ καταλαβαίνουν που οδηγείται η δουλεια.
Άλλωστε κάπως έτσι ξεκίνησε και η είσοδος ιδιωτών στα εκδοτήρια του Προαστιακού. Κάποιοι σταθμοί έκλεισαν και μετα ο ενας μετα τον άλλο δημοπρατούνταν...
Το στεκι της ελξης
Ρωτώντας πληροφορηθήκαμε οτι
η κατάργηση των ελέγχων οφείλεται στην μεγάλη έλλειψη προσωπικού στον κλάδο κίνησης....
Το δικό μας σχόλιο....
Σε όσους ακόμα κάνουν οτι δεν το καταλαβαίνουν...
Η έλλειψη προσωπικού και η μη σωστή αντιμετώπιση του θέματος απο το συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο οδηγεί -καθημερινα πλέον -στην μείωση δραστηριοτήτων.
Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε κ την πρόθεση της Κυβέρνησης για παραχώρηση σε ιδιώτες του ελέγχου των εισιτηρίων -βλέπε τελευταίο Νομοσχέδιο Υπ. Υποδομών- ΟΛΟΙ καταλαβαίνουν που οδηγείται η δουλεια.
Άλλωστε κάπως έτσι ξεκίνησε και η είσοδος ιδιωτών στα εκδοτήρια του Προαστιακού. Κάποιοι σταθμοί έκλεισαν και μετα ο ενας μετα τον άλλο δημοπρατούνταν...
Το στεκι της ελξης
Ετσι πρεπει γιατι πρωτα πρεπει να καλυψουμε τις ανάγκες των γραφειων της Καρολου πιο πολλα ψηφαλακια εκει.
ΑπάντησηΔιαγραφή